2014. január 26., vasárnap

Mr. A újabb pukkantásai


Némelyik most kicsit undorítóra sikeredett, nagyon sok szól végtermékről, megtekintését erős idegzetűeknek ajánlom. :)


Mr. A az ufókról:
„Én ezt nem hiszem el. Oda szálltak a Holdon, ahol az ufók voltak? Megvan az a jelenet, hogy ül az ufó a radar előtt, és megkérdezi a másikat: Te, ez mi ez? Mire a másik: Jaj, csak a szomszéd bolygóról a bennszülöttek ide jöttek ágaskodni. Tudod, akiket figyelünk, most figyelnek.”

Van ez a paleo-könyv:


Én: (rámutatok) Mert az ősember is a fején pörgött.
Mr. A: Hát, persze. Amikor begyűjtötték a bogyókat, lehullott az utolsó levél, és elvándoroltak az állatok, előjött az izmos férfi test mániájuk, és ezt a fejen pörgéssel érték el. Megörökítették barlangrajzon, de lekopott, sajnos csak a mamut maradt.

Mr. A: Bemegyünk majd az étterembe, mint Schwarzi és mondom, hogy asztala tiszta, bébi.

Kukorica gyermekei maratont tartunk, és ezeket durrogtatta:
Mondhatná ezt a vallási maszlagot nekünk, két sátánista, városi parasztgyereknek.
Olyan lomhán ugrott, hogy röptében mellé állok.
Miért jár a sörök mögött? Mert a whiskytől befosik.

Behozza az utolsó kávélikőrt:
Mr. A: Na, ha ezt megiszod, akkor hivatalosan is sírhatsz.
Én: Ez az utolsó? – tökre megrémültem.
Mr. A: Na, ez az igazi drámai hang.

Én: Én egy igazi, finom nő vagyok.
Mr. A megfogja a karom, és beleharap.
Én: Aú. Te hülye! Ez fájt!
Mr. A: Csak kíváncsi voltam, hogy tényleg finom vagy-e?

Mr. A: Az élet valósága abban áll, hogy látod, mit kell tenni.
Én: A ciki meg az, hogy örökké kanyarban állok.

Mr. A: Két bolygó végtermékéből teremtődött. Meg is látszik rajta. Ő meg azt hitte, lehet szarkirály a foshegyen.

Csontvárost néztünk:
Én: Miért van az, hogy mindig egy csinos, szép, okos, ügyes féllény lány menti meg a világot? Hol vannak a ducibb, kusza fogú főhősnők? Miért van ez? (utalva ezzel magamra)
Mr. A: Mert a ferdefogú lány elejti a kelyhet, és ekkor küldi isten nekünk a Wolf-Biedermant.

Reggel kint a konyhában:
Én: Szeretnék egyszer romantikusan, ágyban reggelizni.
Mr. A: Aludj a konyhában, álmodban meg beszórlak rózsaszirommal.

Mr. A: Ha van olyan, hogy alvó, aki alszik, akkor a pillangó pillang?

Mr. A: Ha még egyszer megpróbálja, úgy seggbe rúgom, hogy a szar monoklival távozik belőle.

Mr. A: A házasság olyan, mint egy egyenlet. A+B=X. A a gyerek, B a férj, és X a feleség.
Én: Miért X?
Mr. A: X a változó.

Végre találtunk egy görög éttermet, és Mr. A a nyakát nyújtogatta, hogy lát-e gyrost.
Mr. A: Nem hiszem el. Annyit sír a szájuk, hogy a gyros nem török, hanem görög étel, hogy már ki sem teszik?! Mi, aranyból van? De ha nincs, akkor sírás nélkül, joggal ismerhetik el, ha a törökök legázolják őket a Föld színéről.

Én: Te szereted a madártejet?
Mr. A: Jaj, nem. Nem szeretem, amikor valami bőrös izé úszik valami megbőrösödött izé tetején.
Én: De nem a habot, hanem a sárgát, amiben benne van?
Mr. A: Azt még talán igen. De nem tudom… nem szeretem, amikor valamiben úszik valami. Mint egy köpet… egy pisiben úszó köpet. Neked erről a kaja jut eszedbe?
Én: Most már nem.


Csináltam sütit, és az olajat is beletettem, mire eszembe jutott, hogy utoljára rántott hús sült benne.
Én: Kicsit rántott hús illata van.
Mr. A megszagolja: Szólíthatlak ezentúl Rachelnek?

Virslit főz A Ember. Áll villával mellettem, felém tartja az evőeszközt.
Mr. A: A főtthöz kérsz virslit?
Én: Villát, igen.

Mr. A nem szeretne elmenni fodrászhoz hajat festetni, mert az „nem férfias”.
Mr. A: Holnap elmegyek Figaróhoz, tavasszal meg itthon befestjük a hajam. Pénzspórolás miatt.
Én: Meg férfiasságspórolás miatt is.

Mr. A megáll előttem: Kék.
Én: Mi kék?
Mr. A: Színt vallottam.

Forgatom a kezemben az új Bombát.
Én: Jéggyümölcs. Hm. Mi az a jéggyümölcs?
Mr. A: Síparadicsom. Egyéb kérdés?

9 megjegyzés:

  1. Mindig meg tudtuk nevettetni :D A madártejes visz mindent :D

    VálaszTörlés
  2. A harapós és a síparadicsomos a kedvencem XD

    VálaszTörlés
  3. AAAuuu...xD
    A ti életetek se unalmas! Máris jobb napom lett nekem is! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy meg tudtalak titeket nevettetni. :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan jót nevettem ezeken. Még a páromat is ide ültettem, hogy olvassa el, mert nagyon megéri. Ő is jókat nevetett. És közösen megállapítottuk, hogy Mr.A. nagyon nagy arc:D
    A sütibe rántott húsos olaj már velem is előfordult. Végül is csak az illata volt furcsa :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ízre süti volt, csak amikor kevertem a tésztát, akkor volt kicsit rántott húsos. Azért izgultam, hogy ízre is az lesz, de végül nem.
      Ezzel próbáljuk színesíteni a mindennapjainkat. :D

      Törlés
    2. Nálunk sülés után még érezni lehetett. De finom volt, és számomra ez a lényeg:)

      Törlés
    3. Tökmindegy. :D Ha finom volt, úgyis elfogy, meg egy helyre megy, szóval... :D:D

      Törlés