2014. január 8., szerda

Mr. A-s beszólások


Bámulatos, mennyire nincs időm. Majd talán pénteken újra idekerülök, de addig két olvasós poszt. Jobbára rövid mondatok, úgyhogy semmi összefüggő, netán bonyolult történet.
Igyekszem válaszolni is, csak most a már régóta dédelgetett sztorikra van időm.

Most Mr. A pici köpetei, és nemsokára felapplikálom ide a következő idegőrlőt. Kommentekben reagálhattok is akár. :)


Étcsokiba mártott aszalt szilvát majszolunk. Sőt, bezabáltuk az egész dobozt majdnem, és már éppen rágcsálom a következőt, amikor:
Én: Nem lesz ennyi csoki túl sok?
Mr. A: Már miért lenne?
Én: Hát, mert csoki, az meg hizlal.
Mr. A: Gondolj arra, hogy van benne szilva. Az meg egészséges, hisz gyümölcs.

Én: Tök szép sminkeket csinált az Olcsi.
Mr. A: Olcsi. Az meg milyen név?
Én: Regina Olimpia.
Mr. A: Hm – elgondolkodik. – Akkor négyévente van névnapja. Viszont, akkor egy hónapig. Arányaiban nem rossz.

Én: Amikor láttam a Twistert, akkor tornádó vadász akartam lenni, de apu mondta, hogy nálunk nincsenek tornádók. Aztán a Jurassic Parkot néztük meg, de apu mondta, hogy nálunk nincsenek dínócsontok. Aztán jött a karácsony.
Mr. A: Akkor mi akartál lenni?
Én: Semmi, de apu mondta, hogy sem a Jézuska, sem a mikulás nem létezik.
Mr. A: Apu egy nagy fosztóképző.

Én: Majdnem vettem fagyit.
Mr. A: Ahhoz kell a karacici.
Én: A mi?
Mr. A: Karacici.
Én: Az mi?
Mr. A: A karamell becézve.

Mr. A szilvás gombócot csinál: „Michlein csillag. Mit nekem négy csillag, én egy konyhaművészeti remek vagyok! Önmagamban! Egy sztárséf. Amúgy is. Nem tudom, mire van úgy oda Gordon. A gumigyárosnak amúgy is több csillaga lehet.”

Van egy régi pudingos dobozunk ez:


Mr. A felém tartja, rámutat, és: Látod?
Én: Mit kellene?
Mr. A: Dr. A.
Én: Te csak miszter vagy, nem doktor.
Mr. A: Nem számít. A címet úgyis elírták. – nézek bambán – Ötker. Mi tízker vagyunk.

Nagyban gépelek, erre Mr. A letesz elém egy ezüst gyűrűt a következő szöveggel:


„Mivel szereted az ezüstöt, ezt meg utoljára gimnáziumban hordtam, gondoltam, odaadom.
Felnézek rá elfátyolosodott szemmel.
Mr. A: Nem,nem, nem az. Azt nem így csinálnám. Ez elég puttó.

Mr. A anyukája: Mi polgári családból származunk. Jó a modorunk. De Zoliék is.
Mr. A apukája (Zoli) a másik szobában telefonál: „… karácsony van, egyedül vagy bazd meg!”
Ági: A polgár telefonál.

Én: Hozd be, légyszi a finomlisztet.
Behozza, majd benyálazza az ujját, belenyomja a lisztbe, és megkóstolja. Fintorog.
Mr. A: Ki az a barom, aki ezt finomnak hívja? Ritka penetráns íze van.

Mr. A olvassa a receptet: „Hozzáadjuk a folyékony tejszínt.
Rám néz, és megkérdezi: Miért? Van szilárd is?

Mr. A hozott pálinkát, és a két kis poharat egy kezével tartotta. Megfogtam mind a kettőt, de el is akartam az egyiket engedni.
Én: Jaj, majdnem elengedtem.
Mr. A: Milyen szerencse, hogy csak majdnem. Ha Kisbogyó kiborítja az értékes matériát, ki kell tekerni a kis nyakát.

December 31-én vártuk a HÉV-t, ezért sétáltunk kicsit a rakparton, amikor egy igen elmés firkára bukkantunk.
Mr. A: Van olyan  ember, aki abban éli ki magát, hogy atom részegre issza magát, és ilyeneket festeget?
Én: Egy bizonyos piamennyiség után… hm… van.
Mr. A: Nem tudnék ennyire lemattulni.
Én: Jó, de te nem vagy paraszt.
Mr. A: Dehogy paraszt, csak kreatívra itta magát a fehér festék mellett.

Sétálunk vissza a HÉV-hez.
Mr. A: Nem fázik a kis test?
Én: A kis test nem, csak a kis orr akar lefagyni.
Mr. A: Na, pont ezért gondoltam arra, hogy szabadalmaztatom a gombelemmel működő, fűtő bohócorrot.
Én: Sötétben vibrálhatna is, hogyha hidegben és sötétben megyek haza, lássam a kulcslyukat.

12 megjegyzés:

  1. :D Hát hatalmasak vagytok:D
    Csak annyit mondok, még még még még még ennyi nem elég:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lelkesen gyűjtögetek, már, amikor van mit. :D

      Törlés
  2. LoL!!! :DDDD
    Amúgy megnyugtatlak, a csoki nagyon egészséges! Főleg az étcsoki! :)
    Egyszer voltam csoki múzeumban (valahol a fővárosban nem emlékszem pontosan hol), és ott elmondták a csokik történetét, kaptunk kóstolót, vehettünk csokit, meg csinálhattunk saját csokit is - vagyis ízesíthettünk...És megtudtuk, hogy a csoki (főleg az étcsoki) egészséges! :)
    Egyszer érdemes meglátogatni (annak ellenére, hogy van egy ára...xD)..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Étcsokiba volt mártva, szóval, tényleg egészséges. :D
      Tudom, már szemeztem vele, de nem tudom, hogy a múzeumnak jó-e az, ha én ott megjelenek. :D

      Törlés
  3. Hát ezek nagyon jók. :)
    A gyűrűnél bepislogtam, hogy óóó de jóó aztán még sem de el jön az is biztosan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy ismerem, az is valami hasonló helyzetben fog megtörténni. :)
      Azóta az a gyűrű egy halom poénra adott már okot. :D

      Törlés
  4. Apu egy nagy fosztóképző :DDDDD
    Ti betegek vagytok :D De jó értelemben :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg érik a postaládán a "zárt osztály" felirat. :D

      Törlés
  5. Wááá, de jók voltak :D A pudingos és a lisztes között vacillálok, de hiába, mindkettő kedvenc :D Jól elvagytok ti is, látom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellenek az ilyenek, ettől nem szürke minden hétköznap. :)

      Törlés
  6. Jajjjj, könnyesre röhögtem magam :D

    VálaszTörlés