2014. január 1., szerda

Hello January!


Most ez egy kicsit hosszabb bejegyzés lesz, mert bevallom, nem vagyok éppen friss. De ki az így elsején? Arra gondoltam, hogy az eleje egy kis „ilyen volt a szilveszterem” dolog lesz, a vége pedig a szokásos hóösszesítő. Már csak azért is jobb ez így, mert a decemberemet nagyjából tudjátok.



Jaj, olyan jó volt a szilveszterem. Ritkán szórakozom annyira jól, mint most Mr. A barátainál. Ötre mentünk át, addig gyorsan sütöttem tudtomon kívül egy érdekes kenyérfélét. Burkoltunk, elkészültünk. Az outfitem kimerült egy leggingsben, egy lila tunikában, lila ékszerekben, Olcsi lila sminkjében.
Most is siettünk, mert kiszámoltunk mindent, hogy kell elérni, hogy ötre megérkezzünk. Sietés közben pedig, a tetű lassan haladó emberek még lassabbak. Hála nekik volt futás a HÉV után. Elértünk mindent, és még egy bácsit is elüldöztem a nagy szatyrommal, amikor lehuppantam az egyik négyes ülésbe.
Pomázon volt a buli, és mindenki lemondta, úgyhogy édes-négyes volt. Nem bántuk. A páros lány fele kapott egy kinectet, azzal játszottunk úgy éjfélig. Öttől addig ugráltunk és röhögtünk, meg ittunk, rágcsáltunk, dumáltunk. Eljött az éjfél, koccintottunk, majd futás ki az utcára, és nyomtunk egy bő negyven perces tűzijátékot. A szomszédokkal ügyeltünk arra, hogy egyszerre egy csapat durrogtasson, így érvényesült mindenki.
Jöttek az sms-ek, telefonok, jó sok lencsefőzelék és virsli, majd filmnézés az első HÉV-ig.
Mr. A-val fél hat környékén értünk haza, aludtunk fél délig, most meg tespedünk, és filmezünk… és picit még utó szittyózunk.

Remélem, nektek is jól telt a szilveszter! Ki hol volt, mit csinált?


Most pedig, üdvözlöm a januárt (már vágom a centit), búcsúztatom a decembert a szokásos módon.

Havi hangulat: 5/4
A karácsony előtti hajtás teljesen felőrölte az idegeimet. Menni, venni, szervezni, kibírni az embereket, a karácsonyra való felkészületlenséget. Az ünnep maga remekül telt, sőt. Sokkal jobb és több lett annál, mint ami. Ez pedig, magát a hónapot is teljesen átértékelte a számomra.

Havi siker / kudarc / szükséges: 5/ 1-5
A munkahelyem. – Legyen elég ennyi.

Havi tennivalók? 5/5
Virággal találkozni. Dórival karácsonyozni. A handmade ajándékok elkészítése.
Túlélni a karácsonyt. Plusz, amit olvashattatok itt nálam egész decemberben.

Havi elmélkedés: 5/5
Azok, akiknek jól megy, vagy jó dolgukban nem tudnak mit csinálni sem magukkal, sem a pénzükkel, vagy nem tudják értékelni igazán azt, amijük van.

Havi függőség: 5/5
Közléskényszerem volt, de most nem írásban, hanem szóban.

Havi legjobb pillanat: 5/5
Cini bejegyzését olvasni, amiben megemlít. Komolyan mondom, nagyon jól esett.
Sosem szoktam játszani, és nem vagyok nyertes típus, de Pancsinál nyertem.
Találkoztam Virággal december elején, és egy jó vásárlással kötöttük össze a napot.

Havi sorozat: 5/5
Hemlock Grove: Többet vártam tőle. Az abszolút mélypont a szeplőtelen fogantatás volt, meg ahogy a srác farkassá alakul. Bill jól tud vámpírosan nézni, de amúgy nem csigázott fel. Félúton van a Vámpírnaplók és a True Blood között, a zenéje és a főcím pedig tiszta AHS.

Falling Skies: nem rossz, nem rossz, de félek, hogy lanyhulni fog a színvonal.

Végtelen határok IV. évad: Ugyanolyan mint az előző három, nézem, miközben csinálok valami mást.

My Mad Fat Diary: Abszolút szerelem. <3

Havi film: 5/5
Romantikus, vígjáték: Itt a vége, Hupikék törpikék II., Alvin és a mókusok; Zene és szöveg; A szerv; P. S. I love you; Bridget Jones; Szerelmes Shakespeare; Igazából szerelem; Megint 17; Holiday

Sci-fi, fantasy: Alien I., U. F. O., Zöld szója, Alien III., A Hobbit II., Doom; Az arany iránytű; Alien IV.; A Skorpiókirály II.

Akció, kaland: Halálos fegyver III., Halálos fegyver IV., A feláldozhatók, Crank II., Tango és Cash; A titkok könyvtára II. – III., Fantastic Four II.; A szökevény I-II.;

Horror: Fenevadak, Az ördög kriptája

Krimi, thriller: A szökevény

Magyar: Hófehér

Animáció: Jégkorszak II.

Havi kaja-pia: 5/4
A karácsonyi burkolások kimaradtak, mert tényleg nem olyan a családunk, hogy nem néznék furcsa szemmel, hogy folyamatában kattogtatok.




Havi érdekes:5/5
Ha egy pasinak nője lesz, akkor eltűnik, és magasról tenni kezd azokra, akikkel addig tartotta a kapcsolatot. – Ráadásul ki is heréli magát a csajjal (képletesen).

Havi poén: 5/1
Mr. A munkahelye, és a karácsonyi prémium. Azért nem kapott senki, mert a fejesek inkább hazavittek egy havi fizut, minthogy csak a felét, és az így megmaradt zsét szétosszák a dolgozók között. Szép. Nem mondom.

Nektek milyen volt a december?
És a szilveszter?

Ps.: Mentem tovább tespedni. Éppen most fejeztem be a Nagy Gatsby-t… no komment.

12 megjegyzés:

  1. Hirtelen az az érzésem támadt, hogy le kell ülnöm és meg kell néznem az általad említett filmeket. :D A decemberem elég vegyes volt, de eltelt. A szilveszterem pedig maratoni horror filmnézéssel telt. :)))
    Boldog új évet Kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok évig nekem is azzal teltek az ünnepek. :)
      BUÉK! :))

      Törlés
  2. Örülök, hogy jól sikerült a szilveszter - mi is kicsit szét vagyunk esve és el vagyunk punnyadva, de ezzel gondolom mindenki így van :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áh... ilyenkor nem lehet éber az ember. Végig kómáztam a tegnapi napot. :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper, hogy jó volt szilvesztered :D Én maratoni Sas-kabarét néztem, és néha annyira nevettem, hogy már levegőt alig kaptam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is nevettünk, de csak a visszanézett videókon. De azokon sírásig, ezért a felkent sminkem éjfélre már nem a szememen volt. :D

      Törlés
  4. Hello from Spain: Happy New Year. . Keep in touch

    VálaszTörlés
  5. Jó a sapid^^ Smarties csokimalacok! Vááá szereznem kell egyet belőlük:)
    A Nagy Gatsby nekem tetszett az utolsó fél óráig, utána engem nagyon megcsapott a film, azzal hogy egy nő hogy lehet ekkora .... Mindenesetre nem értettem a döntését, vagyis jobban mondva nem értettem vele egyet.
    Én azt mondom, hogy a családias bulizás a legjobb:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háh, valaki legalább észrevette és értékelte! :D
      Azt hiszem, vagy Tesco, vagy Lidl. Tavaly finik voltak, és csak az új évben lehet megenni, mert akkor hoznak szerencsét... vagy mi?!
      Nekem is a nővel vannak gondjaim. Mr. A itt röhögött, hogy köpködtem rá. :D
      Én sem a házbomlasztó bulira teszem a voksom. Bőven elég ez a négyes.

      Törlés
    2. Nálunk is a Zsolti röhögött rajtam, mert én meg se akartam nézni a filmet, aztán a végére meg hogy beleéltem magam. :)

      Törlés
    3. Mi kemény két hónapja halasztottuk. Valahogy minden érdekesebb volt, mint ez a film. Mr. A elaludt rajta majdnem. A felénél feladta, és elolvasta a tartalmat. Én néztem, valahol élveztem is, de a csaj az dühített nagyon. Úgy tudtam, hogy ... na mindegy. A sunyi rohadék és a hp megérdemlik egymást. Gatsby-t meg sajnáltam. :(

      Törlés