2014. január 18., szombat

Emberi szemét


Mérges vagyok. Sokáig tartott nekidurálni magam annak, hogy levigyem a szelektívet. Felöltöztem, és pár jó nagy pakkal nekiindultam.


Erre látom, hogy a közösségi hulladék a hulladékgyűjtő konténereket fosztogatja. Nem csak belenyúl, és kihalássza a neki tetsző dolgot, mint a csaló játék a plüssökkel, hanem felborították a konténert, és kiválogatták a kik tetsző szemetet.
Csak tudnám, hogy a törött üvegek között mire számítanak?...

Közelebb mentem, mert valahogy el kellene hagynom a motyómat, és mikor odaértem, semmi jó napot, vagy hasonló, két kapával a szájában odavakkantott nekem az ork, hogy mi van a szatyraimban.
Már jött is oda, hogy megnézze.

Elrántottam tőle a cuccomat, és mondtam, hogy szemét. Erre, hogy de ő meg akarja nézni, és hopp, ki is vette a két üveget belőle, hogy majd visszaváltja. Mondtam neki, hogy ezt nem fogja, de hogy azt bízzam rá.
Hja, nem akartam leellenőrizni, minden héten úgyis ezt csinálják. Aztán elkezdtem kidobálni a műanyagot. Felborították a műanyagos konténert.
Ugyanezt eljátszottuk a papírnál, a fémes zacskómat meg úgy ahogy volt a muki kikapta a kezemből, és eltette, mert az fém.
Az ugyan nem, de hajrá.



Nem az a bajom, hogy léteznek ilyen embernek minősülő bunkók, hanem az a bajom, mint a lomisokkal. Oké, túrják szét, mert ha másból nem, ebből próbáljanak megélni némi sikert, de könyörgöm, mi a fenéért kell szétb***ni a környezetet ehhez???
(meg rám hozni a frászt, de ez másodlagos)
Mert ezután, ha holnap leviszem majd a cuccot, fakírokat megszégyenítően fogok az üvegeken járni, mert azért fel nem takarítják, hiszen a lakótelep szigete, viselje gondját a telep.

Az ő gondjukat viselném szívesen néha egy impulzuskarabéllyal.

Rájuk lehet sütni, hogy jaj, szegénykék, nekik nincs más… de nem. Bunkó előbb volt, mint nincstelen.

Ja, a szatyraimat is le akarták könyörögni, hogy legyen már mibe gyűjtögetniük. És még a pasinak állt feljebb, hogy a képébe vágtam az egyiket.
Azért gyorsan hazajöttem a félig kipakolt szatyraimmal, még mielőtt elfajultak volna a dolgok.
Engem ez az egész felháborít.

7 megjegyzés:

  1. Jaaj te jó ég. Hasonló esettel én is találkoztam Budapesten. Egy kedves ismerősömékhez mentem,és mondta,hogy ne lepődjek meg,de hatalmas rumli van az utcába,meg az egész lépcsőházba,meg előtte is... Sőt az egész utcába,mondjuk így. Gondoltam nem nagy dolog,máshol is van ilyen. Erre mikor megláttam,azt hittem elájulok. Kiderült,hogy azon a környéken lesz lomtalanítás. Te komolyan mondom ennyi szemetet nem láttam még széthordva. Egyszerűen undorító volt. Széttépkedik a zacskókat,zsákokat...széthordanak mindent,és ülnek a kupacokon. Torkodnak ugranak,ha esetleg közelítesz a feltornyozott kupachoz. Ijesztő komolyan.

    VálaszTörlés
  2. Wow, azért van bőr a képükön, nem semmi! Én szerintem azt sem hagytam volna, hogy csak úgy kikapkodják a kezemből a cuccot - ennyi erővel akkor adja már oda az ember a táskáját is, hátha kell onnan nekik valami. Messziről kerülöm az ilyeneket, de szerencsére ehhez hasonló esetem még nem volt. Jó, hogy ölre nem mentek a szemétért :S

    VálaszTörlés
  3. Ezt Fehérváron én is észre szoktam venni, mármint hogy hatalmas kupit hagynak maguk után. Szerencsére itt falun a lomtalanításnál kulturáltabbak azért, jönnek kocsival ami kell viszik.
    Én a helyedben visszafordultam volna, jobb megelőzni a dolgokat. Hihetetlen amúgy hogy ennyire paraszt és bunkó ember is van.

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi mik vannak!
    A cím pedig nagyon találó!

    VálaszTörlés
  5. Gondolkodtam azon, hogy visszafordulok, de mivel még ilyen nem történt, nem tudtam, hogy meglépik. Nem szoktak ilyenek lenni, hozzáteszem - amit egyáltalán nem tartok mentségnek - ittasak voltak.
    Szigethalmon a lomisok széthordanak mindent az utcában, és úgy hagyják, aztán a lakók összepakolják, majd reggelre megint, mintha bomba robbant volna. Itt azért van egy őrszem, aki pár napig strázsál, ameddig nem jön a kocsijuk. De nagyon szemét nincs, de azért itt is széthagynak mindent.
    Szelektálni valahogy sosem megyek táskával. Csak a kulcsom van nálam. Azzal meg tudok védekezni, ha minden kötél szakad.
    A címet pedig, így éreztem jónak. :)

    VálaszTörlés
  6. Nálunk ez úgy néz ki, hogy hétfőn van kuka nap, kint a sok fekete kuka a házak előtt az út szélén. Meg érkeznek kerékpárral a határon a "szomszédok" és elkezdik kipakolni a szemetet gyorsan a kukásautó előtt. Ott hagyva a földön ami már nem kell és rosszabbik esetben a kukásmuki nem szedi fel és így a fele ott marad.....Ha esetleg rájuk szólsz akkor elkezd neked motyogni valamit, aminek a 90%-át nem érted vaaagy közelebb jön és miközben beszél veled, be be kuksizik a portára értékes holmit keresve.... Cuki.... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ilyen nálunk is, amikor otthon jönnek a túrómesterek, és beszél az emberhez, de már azt nézi, mi van pluszban még a kerten belül.

      Törlés