2014. január 3., péntek

Ecce Ego XX.


Új év, új EE. Lássuk az elsőt.
Este valószínű még megörvendeztetlek titeket egy kis Mr. A-s dologgal. – Írtam ezt tegnap, de valószínű, hogy mindjárt felteszem, ugyanis este nem leszek. Hazajött egy ismerősünk Németországból, és mielőtt visszamenne, örülni fogunk így egymásnak.




Szeretem az ünnepeket. – Igen, ameddig nincs benne gyomorgörcs, meg a „kell” szó valamilyen formában. Amikor együtt lehetünk a családdal, jókat eszünk, iszunk, beszélgetünk. Amúgy, nem várok egyet sem, mert mindhez köthető valami olyan emlék, amit nem akarok felidézni.


Üzenetbuzi vagyok. – Jobban szeretek sms-t írni, mint telefonálni. Az üzenet megmarad, a szó úgyis elszáll. Meg mindenre azt mondom, hogy „hagyj egy üzit, mert elfelejtem”.


Hiszek a csodákban. – Balázs mondta még anno, hogy minden nap történik egy kis csoda, csak annyira nem figyelünk már oda ezekre a dolgokra, hogy észre sem vesszük őket. Ha máshogy szemléled a világot, akár csak egy napra is, rájössz, miről beszélek.


Megtartom az ígéreteimet. – Amit mondok, azt betartom, és nem szeretek segget csinálni a számból. Mondjuk, hogy valamit kiírok a blogra, és utána az, akivel csinálom az aktuális dolgot szarik bele. Ilyenkor meg csak én égek, más nem. Ezért tartom a szavam.


Szeretem a nyulakat. – Aranyosak és puhák. Egyszer egy exem nagymamájánál vendégeskedtünk, és neki tenyérnyi kis nyulai voltak. Az egyik ott remegett nálam, és utána belém bújt, amikor a srác elmeháborodott öccse megjelent a „hol a nyuszi!?” felkiáltással.


Mindig tétovázok. – Pár percre, de van, hogy napokra szoktam. Attól függ, miről van szó. A másik, hogy van, hogy halogatok egy-két dolgot. Elmondani is, mert félek a következményektől.


Szeretem a HP-t. – Lehet nem szeretni?!

Megyek, felelevenítem a tegnap estét, és nemsokára jövök.
Addig írjátok meg, mik az egyezések, és ha vannak különbségek, jöhetnek a miértek is.

14 megjegyzés:

  1. Mennyi-mennyi egyezés :) Veszettül akarok egy törpenyulaaat! :P Olyan kis édesek, és puhák, és mozog az orruk, és nagy fülük van, és kiakad tőlük a cukiság faktorom :P A HP-t meg tényleg csak imádni lehet ^^

    VálaszTörlés
  2. Pici nyuszi^^ Olyan aranyosak és imádom ahogy muszognak^^ Én is szeretnék majd, de míg saját lakásom nem lesz addig esély sincs rá. Na meg függ még attól hogy a kutyussal és a cicussal hogy jönnek majd ki. Na meg a tengernyi állatkával akiket szeretnék:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "muszognak" De rég hallottam ezt a szót!
      Nekem van egy képzeletbeli állatkertem, és itt sosem nőnek fel az állatok, mert mindegyik akkor a legcukibb, amikor még pici. :D

      Törlés
    2. :) Imádom ezt a szót, mert olyan édesen hangzik^^ A párom meg mindig ezen röhög, mert szerinte nincs ilyen szó:)
      Egyet értek akkor édesek mikor picik:) Bár én párat hagynék felnőni mert például egy nagy tigris meg olyan gyönyörű, kecses, és ha nem tekint ételnek olyan jó lenne hozzá bújni^^ Na meg persze milyen jó házőrző lenne. Bár lehet, hogy mi se jutnánk be a házba:D

      Törlés
    3. Pont az jutott eszembe, amikor válaszoltam, hogy a tigris, meg a macskafélék jöhetnének nagyban is.
      Inkább ki nem jutnánk. :D

      Törlés
    4. :) Maximum ha az ablakokon keresztül közlekednénk:D

      Törlés
    5. Valahogy megoldanánk, az biztos. :D

      Törlés
  3. Én is jobban szeretek üzenetet hagyni. Hívok valakit, nem veszi fel, visszahív, nem tudom felvenni....áááá....egyszerűbb hogy leírom, aztán majd elolvassa ha eltudja. :)
    Csodák márpedig vannak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam az fordul elő, hogy felveszi az illető a telefont, és belemondja, hogy most nem ér rá, hívjam később. Ráadásul egymás után. Ilyenkor írok neki sms-t, és akkor eldöntheti, hogy fel akar hívni, vagy sem. :)

      Törlés
  4. A legtöbb dologban egyezünk, csak én irtózom a Harry Pottertől, bár az első részt egy barátnőm kínok között azért végignézette velem. Egyszer talán nekiállok a másodiknak is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kínlódsz rajta, akkor nem kell. Én mondjuk szeretem, főleg a Tűz Serlegét, meg az első részt. :)

      Törlés
  5. Nekem volt egy nyuszim. Fehér volt, csak a fülei voltak szürkék, meg a hátán volt egy pár szürke foltocska. :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos aranyos volt. Imádom őket, mindben találok valami aranyosat.Nekem jobbára madaraim voltak, most meg macskák, meg egy egész darab kutya. Velük űzöm a gondokat. :D

      Törlés