2014. január 13., hétfő

71. Golden Globe - ruhák


Itthon vagyok, és tövig rágott körmökkel várom Mr. A apukájának műtétjének eredményét. Ő sem ment ma dolgozni, most jött haza. – Még írni sem tudok róla. Mindegy.

Evezzünk vidámabb vizekre.
Gondoltam, hódolok a ruhák iránti szenvedélyemnek, és megnéztem, mit viseltek idén a 71. Golden Globe-on.

Szóval, bocsánat, hogy nem a szokásos túl sok szöveges bejegyzéssel jövök, meg igazából semmi megmosolyogtatóval.
Nézegessünk együtt ruhákat!


Egy kis győztes-mustra (a teljesség igénye nélkül).

Legjobb film (dráma): 12 év rabszolgaság
Legjobb film (vígjáték/musical): Amerikai botrány
Legjobb rendező: Alfonso Cuarón (Gravitáció)
Legjobb férfi alakítás (dráma): Matthew McConaughey (Mielőtt meghaltam)
Legjobb férfi alakítás (vígjáték/ musical): Leonardo DiCapri (A Wall Street farkasa)
Legjobb női alakítás (dráma): Cate Blanchett (Blue Jasmine)
Legjobb női alakítás (vígjáték / musical): Ami Adams (Amerikai botrány)
Legjobb férfi mellékszereplő: Jared Leto (Mielőtt meghaltam)
Legjobb női mellékszereplő: Jennifer Lawrence (Amerikai botrány)
Legjobb forgatókönyv: A nő
Legjobb filmzene: Minden odavan
Legjobb animációs film: Jégvarázs

Na, és most jön az, ami szerintem inkább érdekel titeket (főleg lányokat).





































 Lena Dunham: szerintem őt még a marslakók is látták ilyen sárga ruhában.














 Naomi Watts: a háttérben lévő néni eléggé életunt, és irdatlan sok képen szerepel. Szerintem ő Amerika rejtett Tüncije. :)


















Dobpergés és taps, mert végre bekerült a körökbe.





És egy kis férfidivat.




Leonardo. Hm… gyerekkorom óta kedvenc, és ahogy halad, egyre tehetségesebb. Van egy olyan félelmem, hogy nem fog Oscart kapni, pedig megérdemelné. Nagyon szeretném, ha lenne egy szobrocskája végre.

Kinek a ruhája tetszik? Kié nem? Miért?
Ti milyen ruhában mennétek el?

14 megjegyzés:

  1. Egész jó ez a ruha felhozatal! Nagyon kevés nem tetszik, és vannak elég ütős darabok is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a legtöbb tetszett. Ez most valahogy annyira nem lett extrém, mint általában lenni szokott a vörös szőnyeg.

      Törlés
  2. juhuuu Jared Leto ^_^ nagy öröm volt számára, ahogy láttam a képeiket! : ) örülök, hogy nyert mert egy nagy művész a csávó!
    a ruhák meg...hát nekem kb. egyik se tetszik :/ na jó kettő, de nekik meg nem tudom a nevét. : D és volt pár rettenet is szerintem : D
    a dobpergősön meg jót nevettem : DD messze el van maradva : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leto is szépen kiforrta magát, pont azt beszéltük párommal.

      Félre lehet nyúlni, de ilyenről tudod, pszt, mert neve van. :)

      Törlés
    2. Igen ki : ) a zenekar is nagyon fut most. Mondjuk én nem.bánom : D Nem láttam még ezt a filmet, amivel nyert...ebbe is meghal? : D

      Törlés
    3. Nem tudom, hogy mi lesz vele, vagy mit játszik, mert még én is csak vadászom a filmre. :)

      Törlés
  3. Mila Kunis és Reese Witherspoon ruhája tetszik a legjobban! :)
    Nagyon szurkolok nektek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milának a ruhája nekem is tetszik, Reese-é meg más színben jöhetne, de a forma jó! :D
      Köszi, de most tartunk ott, hogy várjuk a rossz végeredményt. A rossz és a rosszabb közül a kisebb áll fenn, de az bőven elég most.

      Törlés
  4. Jobban örültem volna, ha inkább Palvin Barbara képviselt volna minket...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neki én is. Ő legalább elért valamit... :D

      Törlés
  5. Amy Pouler a hölgyemény, és nem Potter, de nyilván véletlen elírás volt a Harry franchise nyomán tán :)
    Helen Mirren és Cate Blanchett (az a kivágás!) mondhatni szokásosan viszi a prímet. Több volt, ami nem tetszett, vagy semleges volt, mint ami igen, de totális katasztrófák azért nem voltak. Kiemelném Julianna Marguiles ruháját, telitalálat.
    Jacqueline Bisset beszéde betalált, na meg az, amikor DiCaprio egy szupermodell vaginájához hasonlítva konferálták fel, nagyon röhögtem. Fey és Pouler szerintem remek női komikák, helytálltak.
    Palvin Barbara imádatát viszont soha nem fogom megérteni, lehet, hogy csak nekem tűnik átlagosnak és flegmának, de akkor sem, nemnemnem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nem is vettem észre, nem tudom, hogy írhattam el a nevét, de javítottam. Köszönöm!
      Blanchett ruhája különösen tetszik, Mirrenének csak a színe nem, viszont ő tudja viselni.
      Egyet értek veled amúgy.
      Nem imádom Palvint, de ő inkább elviselem, mint Vajnánét. Utóbbival több fenntartásom van, és csak ezért. Nyilván, ha az én férjem lenne valaki, akkor engem is megköpködnének, hogy mit keresek ott, de mondjuk nem tudom, hogy eddig mit csinált azon kívül, hogy jól ment férjhez.

      Törlés
  6. McConaughey-t külön kiemelném még a zöld zakóért, és Olivia Wilde pocija hogy nődögél, nagyon aranyos, és Damon-ék is.
    Egyébként a True Detective-t, ha már Matthew McC., követed majd? Érdekelne esetleg egy kritika.
    De mindenekelőtt természetesen csak a legjobbakat Mr. A. apukájának, és nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őt direkt azért tettem bele, mert mert szakítani a fekete ruhával, és feldobta ezzel a zölddel. Igen, azt elfelejtettem odaírni, vagyis inkább nem tartottam fontosnak, hogy azért áll rajta furán a ruha ebből a szögből, mert pocaklakója van. De szép kismama, ahogy Drew Barrymore is.
      Még csak egy rész elérhető számomra belőle, de az első évad után mindenképpen lesz róla ajánló/kritika. Három rész alatt egyelőre nem ítélek.
      Köszönjük! :)

      Törlés