2014. január 28., kedd

27 éves lettem én :)


A születésnapom olyan majdnem, mint az 51-es körzet. Mindenki tudja, hogy van, csak azt nem, hogy mikor. Eddig mindenki bőven körbelőtte január 20 és 31 között, csak a 27-et hagyták ki. Úgy látszik, nem vagyok 27-es típus, pedig akkor születtem. Vagy az zavar meg mindenkit, hogy mindig hétvégén tartottuk, és ez a nap az estek döntő többségében hétköznapra esett.
               
Most pedig, észrevétlenül kocogtam bele a huszonhétbe. Naptárban és korban egyaránt.
Szombaton is volt egy kis happening, mert Mr. A akkor volt szabadnapos, és hétfőn is, hogy azért legyen valami „A Napon” is.


Szombaton Mr. A négyig iskolában volt, addig én itthon sertepertéltem mindenfelé, leveleket írtam, és reménykedtem abban, hogy este nem fogunk sehova se menni. Aztán hazajött, és folytatta a péntek este elkezdett dolgát a konyhában. Szülinapi ebéd (ami vacsora lett) és torta.
A menü mátrai borzaska lett hercegnő krumplival, és oroszkrém torta, amit ő csinált a két kezével. Pénteken megcsinálta a krumplit, beáztatta rumba a mazsolát, befűszerezte a húst, és két percenként üvöltött kifelé a konyhából, hogy szerintem hogy kell csinálni őket. Úgyhogy, kuktáskodtam a kajámhoz. Mert persze, csinálni semmit nem csinálhattam, csak a küszöbről kibiceltem.
Szombaton szintén készenlétben álltam azért, hogyha ugrani kell – pl. tejszínből habot verni -, de elfoglalhattam magam a készülődéssel.

Aztán egyszer csak jött, hogy menjek, mert baj van. Kimentem a konyhába, és ezt találtam:


Trudi éppen romantikusan dézsmálja a kajámat. Az volt az ok, hogy már nagyon éhes volt, és nem tudott neki ellenállni.


Amúgy pont a napokban mondtam Mr. A-nak, hogy tök jó lenne elmenni randizni. Vacsis randira. Megkaptam. Igaz, hogy utána szerelmesen fésülgettem az idegeit, amik akkor kuszálódtak végleg össze, amikor meglátta, hogy gyakorlatilag öt órát töltött a konyhában, és húsz perc alatt elpusztítottuk a művét.

Ezután ki lettem küldve a konyhából, hogy még utoljára megsimogassa a tortámat, ami végül így nézett ki:


Kívántam is. ^^
Nem mondom el, mert akkor nem teljesül, de aki nagyon ismer, az úgyis kitalálja.

Fini bor volt az egész mellé, és végül nem mentünk sehova, bár mivel hasnehéz voltam, még gurítani is fölösleges lett volna. Mr. A se volt frissebb. Jobbára döglöttünk az ágyon, én meg dicsértem… erre azért volt erőm.
(szerintem tiszta szerencsés vagyok Mr. A miatt)


... és igen, a madarak is kidőltek...

Maga a hétfő semmilyen volt. Elsétáltam boltba, bevásároltam pár dolgot, amit utána cipelhettem haza a buszon. Főztem, lereszeltem a száraz kenyeret, hogy legyen itthon morzsa. Plusz még volt egy-két rohangálós dolgom. Este pedig, hazajött Mr. A, és ünnepélyesen megkaptam az ajándékaimat, áfonyás pezsegővel körítve. :D




Apuék majd szombaton jönnek. Kérdezték, hogy mit akarok. Mondtam nekik, hogy ruhát, mert az nincs sok elmennék turkálni, azt finanszírozhatják. Remélem, hogy amiben maradtunk, az lesz, mert most erre van a legnagyobb szükségem, nem csetreszekre. Meglátjuk.

Boldog szülinapot nekem. :)
Még egyszer nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek, aki felköszöntött!!!! :) <3

21 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot!:)
    Milyen romantikus gesztus, hogy ő csinált neked vacsorát. És még milyen finom lehetett. Orosz krém torta forever:)
    Milyen aranyosak a madárkák :) Remélem teljesül a kívánságod!
    Még egyszer boldog szülcsinapcsit^^

    VálaszTörlés
  2. Boldogságos Születésnapot! ♥ Annyira aranyos Mr. A, hogy ilyen romantikus vacsival meglepett. Na és a torta, azt valami fenomenális :D Gratulálok hozzá Neki! :)

    Boldogságosat még egyszer! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot! (A nővérem öt évig ugyanannyi idős volt, amikor kisebb voltam, mert tetszett a 27es szám:D)

    VálaszTörlés
  4. Még egyszer nagyon boldog szülinapot!!!!

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot utólag is!

    VálaszTörlés
  6. Hello from Spain: congratulations on your 27th birthday. Nice pictures. Keep in touch

    VálaszTörlés
  7. Utólag is boldog születésnapot!:)
    (Az a torta nagyon finoman néz ki.:P :D )

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon kedves gesztus volt! :))
    Boldog szülinapot utólag is! :)

    VálaszTörlés
  9. Hát, boldogot! :)
    Ez az 51-es körzetes poén jó volt, ma háromszor elsütöttem én is. :) Én mindig arra voltam kíváncsi, hogy mások hogyan találják ki, hogy mivel lepjenek meg. érdekes lenne szellemként megnézni. :)

    VálaszTörlés
  10. Hát boldog szülinapot neked! :)
    Ez a főzős jelenet teljesen előttem volt, nagyon aranyos lehetett ^^ És minden nagyon guszta, főleg az a torta, nyammm :P

    VálaszTörlés
  11. Nagyon boldog szülinapot!
    (így egy nap csúszással) :)

    VálaszTörlés
  12. Oh jaj, nem is tudtam! Nagyon boldog 27-et :))) Az szép szám :) 3 a harmadikon :)

    VálaszTörlés
  13. Happy Birthday!!! delicious post!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!:))

    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm szépen a köszöntéseket, igazán jól esett. :D
    Thank you, girls! :)

    <3

    VálaszTörlés
  15. BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
    http://www.youtube.com/watch?v=dePMU8R131s

    VálaszTörlés
  16. Megcsúszva ugyan egy nappal, de Isten Éltessen Dóri!!!!! ♥

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm!!! Aranyosak vagytok. :D

    VálaszTörlés