2014. január 26., vasárnap

100 kérdés: 91 - 100


Oh, itt a vége, és jóval rövidebb is lett, mint az elmúlt etapok. Mondjuk, nem is lettek azok az igazán „fejtsd ki” kérdések.
Terveim szerint az EE-ken kívül nem lesz már „ismerjetek meg” jellegű posztok. Azt hiszem, kidurrogtattam minden ilyen patronomat egy időre.
Meg még két posztot felteszek most ezen kívül, legyen mit olvasni. A következő két nap tömött lesz, de jövök, amit tudok. :)


91. Szoktál egy-egy dal felcsendülésekor pár könnycseppet megejteni, mert eszedbe jut egy nagyon szép korszak, mikor ez a dal ment? 
Sírni nem szoktam zenére, de van dal, ami eszembe juttat egy bizonyos embert.


92. Milyen memóriád van? Mindent megjegyzel, vagy fel kell írnod magadnak? 
Igazából megjegyzem a dolgokat, de a biztonság kedvéért fel szoktam írni.

93. Ha kiderülne, hogy holnap megy hozzád egy rég nem látott ismerősöd, mivel várnád?
Meleg öleléssel.
Nem tudom, nem szoktam túl nagy feneket keríteni az ilyen dolgoknak. Szerintem sütnék valamit, ha tudom, hogy mi a kedvence, akkor azt, főznék is, de nem tudom. Feltakarítanék ott, ahol a papok táncolnak, és ennyi.

94. Szereted a kínai kaját?
Igen.

95. Mit csinálsz, mikor otthon vagy betegen?
Nem tudok egy helyben feküdni és nyögni, hogy jaj, de beteg is vagyok én. Tuti, hogy jövök-megyek a lakásban, teázok, krumplit főzök, és tornázok. Ha nem engedem el magam, akkor gyorsabban gyógyulok, és nem érzem magam totál szerencsétlennek.

96. Mire gyűjtöd jelenleg a pénzedet?
Kettőnknek gyűjtünk, hogy tudjunk világot látni, vagy ezt-azt nyugodt szívvel megvenni.

97. Melyik a kedvenc nasid?
Répa-alma. – Ezt nassolom mostanában, de ha van is mit, nem szoktam rájárni semmire.
Étcsoki. – Reggelente, vagy délelőtt.

98. Te vagy a kezdeményező egy veszekedés után, amikor békülésre kerül a sor, vagy büszke vagy?
Ez változó. Amikor tudom, hogy van vaj a fülem mögött, akkor én. Amúgy kivárom, amíg a másiknak benő a feje lágya. Ha nem érzem magam hibásnak, vagy én megtettem mindent, mégsem enyhül, nem fogok könyörögni.


99. Félsz a villámlástól?
Félek. Otthon rossz volt a földelés, és egy villám csapott a kertbe, és pont kinéztem az ablakon, amikor a fejem mellett elpukkant a számítógép monitorja. Valahogy nem szeretem a villámokat, csak valakivel együtt bámulni, mert amúgy szépek.

100. A 100. napon próbáld meg megfogalmazni, hogy miért jó ilyent készíteni. Vajon, miért szeretjük mi ezeket a kis feladatokat annyira? :)
Csak a magam nevében tudok beszélni, és csak azt tudom elmondani, amit a „miért kezdtél neki ennek” kérdésnél leírtam.
Plusz, önismereti tréningnek sem utolsó. Ti egy kicsit jobban megismertek ezáltal.

Köszönöm a kérdéseket, egy élmény volt.
Köszi azoknak, akik végigolvasták mindet.

Pusszantás,
D.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon gyorsan vége lett ennek a kérdéssornak:) Örülök, hogy olvashattam a válaszaid.
    A villámokat én is szeretem nézni, egyszer Győrben sikerült egy gömbvillámot is megpillantani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÚÚúúúú, gömbvillámot még sosem láttam, de remélem, egyszer sikerül megpillantanom egyet. :)

      Törlés