2014. január 23., csütörtök

100 kérdés: 61 - 70


Amikor ezekre válaszolgatok, a Szerelem tálalva című műsort hallgatom és félig nézem. Igazából jópofa, de mennyi az esély arra, hogy össze is jönnek? Eddig hat vagy hét adásból egynek volt az a vége, hogy egy hónappal a műsor után járnak, vagy legalább újabb randit beszéltek meg. Ha nem lenne Mr. A, akkor tuti beneveznék egy ilyenre. A magánéletben persze, nem tévéműsor keretein belül.
Tegnap azért mondtam, hogy randizzunk egyet valamelyik nap. Úgyhogy, elméletileg kapok egy romantikus ebédet szombaton, amit a két bacsa-bacsa kezecskéjével fog elkészíteni nekem Mr. A.
Izgatottan várom.

Aláfestő zene innen.


61. Voltál már tengerparton?
Nem voltam még, de szeretnék majd egyszer eljutni valamelyikhez.

62. Szoktál alkoholt fogyasztani?
Igen, de mindig tudom, hogy hol a határ. Amikor már nem esik jól, akkor nem nyúlok a pohár után, vagyis olyan pohár után nem, amiben szesz van. – fanyar elhajlós emlékek…


63. Szereted a körmöd festeni, amennyiben lány vagy? Esetleg mű köröm?
Szoktam festeni, csak sokszor feleslegesnek tartom, mivel kesztyű nélkül mosogatok, és lepattogzik. Illetve, egy időben papírokkal dolgoztam, és nem festettem, mert gáz, amikor a szerződésen megjelenik egy kék csík, mert ott maradt a körömlakk.
Műköröm nem, sőt, akinek nem fontos, ne hordja. Kikészülök tőle, kézidegen, néha már-már ocsmány. Szép műkörmöt még nem láttam. Egyik sem tetszik, senkin sem, és annyira mű, mint egy szájfeltöltés, vagy egy mellimplantátum.

64. Régen, myvip vagy iwiw volt a kedvenced?
Egyik sem. Közösségikből nincs kedvencem. Az utolsó, amit szerettem, az a Teveclub volt. Csak az exem kinyírta a tevémet. (a napokban kértem másikat)

65. Voltál már plátóilag szerelmes?
Voltam, vagyok és leszek. Mivel ez egy fals érzelem, szerintem nem baj, ha néha van, mert ilyenkor tudom, hogy van valami, ami a jelenlegi állapotban nem működik, és kereshetek rá megoldást. – Az igazi plátói szerelmekről viszont, szép emlékeket őrzök.

66. Szeretsz buliba járni? Vagy koncertekre?
Koncertre inkább megyek, mert szeretem az élő zenét, és abban inkább rock, metál, underground. Bulik. Házibulikat szeretem, amikor a haverokkal jövünk össze, és ökörködünk, de a zenés-táncos, esetleg diszkó jellegű dolgoktól menekülök. Számomra az (már) nem szórakozás.


67. Írd le, mit élsz át ha szerelmes vagy. Hogyan tudnád megfogalmazni hogy milyen érzés?
A szerelemnek magának nincsen nyelve, nem lehet róla beszélni, mert vannak dolgok a szerelem dimenziójában – a realitástól merőben más -, amiket nem lehet átadni, vagy pont azzal öljük meg őket, a szerelem szentségét, hogy hangosan vagy írásban megnevezzük.
Mondhatom, hogy hevesen dobog a szívem a tudatára is, hogy Ő létezik. Hamarabb veszem a levegőt, remeg a lában, izzad a tenyerem, mégis jéghideg. Belepirulok mindannyiszor, amikor rá gondolok. Valami megmozdul ott belül, életre, kel, mintha sok száz és ezer pillangó járna a gyomromban örömtáncot. Elfátyolosodik a szemem, amikor ránézek. Amikor közelítek hozzá, remeg a lábam, és a talaj, mintha folyóssá válna. Amikor megölelem és megcsókolom, nem tudok belőle eleget falni, sosem elég. Minél többet akarok, minél közelebb akarom magam tudni hozzá, szívem szerint, belebújnék.
De a szerelem még ennél is több, amire nincsenek szavak, csak tudod, hogy több és több kell belőle.

68. Külföld vagy belföld? Miért?
Ha lenne reális esély itthon maradni, akkor maradnék. De mivel a kilátások nem éppen marasztalóak, külföldre tenném le a voksom. Azért is, mert szeretnék utazni, világot látni, egy kicsit máshol lenni, más lenni, új lappal indítani valahol máshol, ahol van esély arra, hogy belőlem is lehet valaki. Úgy érzem, itthon nem sok babér terem nekem.
Mr. A is menne, de ő is hasonlóan van vele, mint én. Biztos, hogy az életünk egy bizonyos szakaszát nem itthon fogjuk eltölteni, de hogy végleg kint maradnánk, az más tészta. Egyelőre azon vagyunk, hogy megszerezzük a motivációt arra, hogy kitekintsünk.


69. Mondj 5 hibát magadról, ha van.
Nem mutatom ki, ha tetszik valami, de ha valami nem, akkor az az arcomra van írva. Viszont, ha egy ember nem szimpatikus, azt nem tudom elrejteni.
Néha káromkodom, mint a kocsis, és nem is rejtem véka alá. Van, hogy a nyílt utcán is, ha igen rossz napom van, amúgy igyekszem visszafogni magam. Mr. A hozadéka? Egyszer megdicsérték, hogy választékosan beszélek, és nem durrogok mindenen, de ha mondjuk valami nem működik, akkor igen csak elkerekítem a dolgokat.
Rácsavarodok a negatív felhangokra. Szegény Mr. A issza meg ennek a levét, de miután unásig ismételgettem a sértettségemet, nem veszem fel. Amúgy jobban tud izgatni – viszketni a tenyerem -, ha a barátaimat éri valami negatív dolog. Érvényes ez a bloggereknél a kommentekre. Az én dolgom akkor érdekel, amikor megérint a komment valami miatt. Érzékenyebb vagyok azon a napon, vagy eleve rossz helyen talál el. Amúgy röhögök rajta.
Szeretek embereken kísérletezni. Volt olyan, hogy megteremtettem egy helyzetet, és utána figyeltem, hogy a benne szereplők hogyan viselkednek. Csúnya dolog, de megérdemelték, hogy főjenek sokat a saját levükben. Egyszer volt olyan is, egy srác, aki verte a mellét, hogy ő léleklátó, meg mit tudom már én, hogy micsoda, meg hogy ő megmondja, ha hazudik neki valaki. Na, úgy csőbe húztam, hogy szerintem még azóta is a kiutat keresi. De érdekes volt játszani vele. Ez az énem sötét oldala, de egyre ritkábban használom. Mostanság inkább a meghökkentéssel élek, szeretem mások reakcióját figyelni. – Ez valami pszichofétis nálam.
Szerintem hibám az is, hogy nem tudok hazudni azért valakinek, hogy maga mellett tartson. Egyáltalán nem vagyok behízelgő típus, aki ide-oda nyal, és csak azért mondja, hogy jó, hogy szeressék. Megmondom őszintén, amit gondolok. Régen tojtam arra, hogy érinti ez az embert, most azért megválogatom a stílust és a szavakat, de akkor is megmondom, amit gondolok.


70. Milyen az önbizalmad? Van?
Van. Valahol. Biztos van, csak nem találom. Azt hihetné mindenki, hogy hű, nekem nagy önbizalmam van, de egy frászt van önbizalmam. Nagyon sok idő nekem, mire nekidurálom magam valaminek, valakinek, szerintem nem vagyok sem szép, sem okos, sem kedves, szóval nem hiszem, hogy szerethető vagyok. S mert nem vagyok ilyen, nem merek sok mindent megtenni. Szóval, önbizalom. Annyira alacsony, hogy szerintem mérhetetlen.
Egyrészt sosem tudtam jót mondani, engem öröm volt megalázni áltisóban, és a gimi sem jött be annyira. A családi és baráti körökben meg valahogy fekete báránynak érzem magam, nem szeretek szerepelni, és jól titkoltan nagyon félénk vagyok.

6 megjegyzés:

  1. Úgy érzem a tengerpart nem meglátogatásával nem vesztettünk sokat. Magyarországon is vannak gyönyörű helyek. :)
    Hova mennétek szívesen élni/dolgozni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg vannak gyönyörű helyek, de ez csak egy kívánalom, hogy egyszer majd szeretnék. Az mindegy, hogy homokos vagy kavicsos. Mind a kettőnek tudnék majd örülni egyszer. :)
      Hogy hova mennénk? Az változó. Mr. A-nak vannak vad elképzelései, nekem kicsit reálisabbak. Mivel angolul beszélek, én angol nyelvterületre mennék, de bármi jönne össze, ahol el tudok indulni, már örülnék.

      Törlés
  2. A szerelemmel kapcsolatos válaszod tetszett a legjobban :) Tényleg nehéz ezt szavakba önteni. Írhatunk itt fizikai dolgokról, hogy testileg miként jelenik meg nálunk a szerelem, de ezt lehetetlen körbeírni - érezni kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak arról tudok írni, ami fizikai. A többit nem lehet átadni, azt valaki vagy érzi, és tudja miről beszélek, vagy majd egyszer tudni fogja, és akkor megérti. :D

      Törlés
  3. Olyan szépen írtad le a szerelmet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem a valóságból meríteni. :D

      Törlés