2014. január 21., kedd

100 kérdés: 41 - 50


Viszonylag hosszú lett. Bocs. Valamikor ma felteszem a filmeket is... lehet, hogy most?!


41. Van párod? Ha igen, meséld el hogy jöttetek össze. :)
Van. <3 Mr. A.
Főiskolán voltak csoportos feladatok. Az egyik ilyen alkalmával úgy lettünk szétosztva, így egy lánnyal és Mr. A-val egy csoportban kerültem, szétosztottuk a feladatot; egy könyv fejezetét három részre. Egyik nap bementem Ivettet bátorítani a rettegett Szociológiatörténet II. vizsga előtt. Meg, hogy informálódjak arról, mennyire véres. Ekkor mondta Ivett azt Mr. A-nak, hogy menjen oda hozzám, és cseréljünk címet, mert én szerkesztem majd össze az egész beadandót. Pont valamit magyaráztam a csajoknak, amikor odalépett, és én felnéztem rá majd azt mondtam, hogy „vagy olyan lennék, mint C. Manson”. Erre felcsillant a szeme, hogy mire mondtam. Elmondtam neki is, jelszó, csoporttárs. Aztán még váltottunk pár szót a „kinek ki a kedvenc sorozatgyilkosa”, majd címet cseréltünk.
Ezután sok-sok délután, este és éjszaka telt el úgy, hogy oda-vissza mentek a levelek. Röppentek az órák, és minden gondolkodás nélkül tudtunk egymásra reagálni.
Elmentünk vizsgázni Önkormányzati kommunikáció vagy milyen vizsgára, ahol megfogta a térdemet, utána meg a suli udvarán ültünk, úgy, hogy ő átkarolt, én meg a vállára hajtottam a fejem. – Emlékszem, az egyik tanárunk mosolyogva nézett ránk.
Aztán május végén volt egy szóbelink, ami után megbeszéltük, hogy eljön velem vásárolni hugim születésnapjára. Kicsit ültünk kint a parkban, aztán megáztunk. Futás a hévig. Hosszú séta a Batthyány tértől egészen a Nyugati térig.
A WestEndben a borok és pezsgők között válogatva egyszer csak magához húzott és megcsókolt.
Még kábé két napig nem hittem el, hogy együtt vagyunk. De megbeszéltünk egy újabb randit, és aztán még egyet, míg végül már itt vagyunk, két és fél évesen, és még mindig gyűrjük a másik fejét. :D

42. Mi volt életed legromantikusabb pillanata?
Mr. A és a harmadik randink a Margit-szigeten. Leszakadt az ég, és bemenekültünk egy bódé  alá, hogy hátha elmegy a vihar. De nem akart menni. Az emberek meg kilöktek minket az esőre, ezért hova álljunk viharban? Naná, hogy egy fa alá. Ott kuporogtunk egymást átölelve az esőben. De szép volt, és romantikus… ameddig a mellettünk lévő fába nem csapott a villám.

43. Szereted a sportot?
Szeretem, ha azt csinálhatom, amit én szeretnék. Aerobik, zumba, pár kondigép, az mindig jó. Vagy az egyszemélyes dolgok, vagy a tenisz, pingpong, úszás. Persze, az olyan is, amit a gerincem és a térdeim miatt nagyon nem csinálhatok, de azért megpróbálom, hátha. Nem vagyok egy sportember, de igyekszem.
Hastáncolni szerettem, mert kénytelen voltam elmenni egyszemélyes táncra, hiszen partnerem nem akadt társastánchoz. Most meg két tánc között őrlődöm, és nem tudom, hogy melyik legyen. Szíven szerint mind a kettőt választanám, de nem tudom még. Ha eldöntöttem, ígérem, megírom.
Hozzáteszem, nincs önbizalmam, szóval, kétséges az egész…


44. Írj 20 nem általános dolgot magadról.
Lassan már általánosat sem tudok írni. :D

- nem szeretem a gumisan nyúlós ételeket. Pl. főzős pudingot sem csinálok azért, mert bőrösödik, és az valahol undorító
- nem bírok enni az utcán, mert kinézik a kezemből a kaját, és egy finom nő nem eszik nyilvánosan
- mindig megszentelem a kenyeret, mielőtt levágom belőle az első szeletet.
- Mr. A sokszor hoz kellemetlen helyzetbe a barátai és a családja előtt, de ez neki fel sem tűnik
- tudok felhúzott, keresztbe tett lábbal aludni. Mint amikor az ember a széken ül, csak én fekszek
- idegen helyen nem tudok sem aludni, sem vécére menni
- nem szeretek sem kártyázni, sem olyan játékkal játszani, ahol produkálnom kell magam
- néha szeretek főzős műsorokat bámulni
- ha fáj a térdem, azt jelenti, hogy egy héten belül (ált. két nap) havazni fog
- az ötletfüzeteimet nem merem másnak megmutatni, és nem is szeretném, hogy bárki lássa őket
- egyszer anyu véletlenül rácsapta a konyhaajtót a bal hüvelykujjamra. Új körmöt növesztettem rá
- nem bírom, ha alkonytájt valaki felkapcsolja a villanyt, inkább ülök félhomályban. Szeretem a természetes fényt.
- az önkifejezés minden módját igyekszem megragadni, de csak azokat tartom meg, amikhez nem társul a tény, hogy szerepelnem kell
- először féltem lemenni konditerembe, hogy az izmos pasik meg fognak szólni. De nem. Segítettek, tanácsoltak, és megdicsértek, hogy teszek saját magamért.
- valamilyen bizarr oknál fogva, vonzódom a hegekhez
- szeretek új dolgokat kipróbálni
- vannak napok, amikor úgy érzem, hogy egyszerre négy dementor vesz körül
- gyakran beszélek magamban – mert beszéltetem a szereplőimet, de Mr. A néha megzavarodik
- legutóbb gyerekkoromban volt olyan igazi rémálmom, amikor csatakosan, zihálva riadtam fel fekvésből ülésbe
- azon kaptam magam a nagy gondolkodás közben, hogy azon jár az agyam, hogy csinosítsam ki a tobozaimat

45. Melyik országba jutnál el szívesen?
Az összesbe, ami nem Magyarország. Szívesen szétnéznék a világban.

46. Sorolj fel 10 jó tulajdonságot. +1et a neved kezdőbetűjével! (ne szokást írj)

- megértő
- empatikus
- szavahihető / egyenes
- segítőkész
- kedves
- udvarias
- érzelmes
- kitartó / lelkes
- mosolygós
- kreatív
+1: dolgos (vagyis, nem here)

Mind a kettőnél az okozott igazi fejtörést, hogy mi az ördög kezdődik D-vel?


47. Sorolj fel 10 rossz tulajdonságot. +1et a neved kezdőbetűjével! (ne szokást írj)

- túl őszinte
- sokat, néha ok nélkül aggódom
- hirtelen haragú / hisztis vagyok
- a hangulatom ingadozó
- akaratos
- álmodozó
- kevésbé toleráns
- könnyen esem pánikba – ilyenkor kapkodok
- mizantróp
- okoskodó
+1: (túl gyakran) depresszív – gyakran szorongok

48. Mennyire jellemző rád a neved?
A nevem, Dóra azt jelenti, hogy Isten ajándéka. Ami annyiban igaz rám, hogy anyukámnak a szervezete a fiú magzatokat idegen testnek titulálta, és simán kilökte, majd jó hosszú ideig egy baba sem maradt meg. Én úgy maradtam, hogy karácsonytól születésemig anyu kórházban volt, hogy ne csússzak ki idő előtt (hiába, siettem). De megmaradtam, szóval, ajándék vagyok.
Azóta pedig, nem egy ember mondta, hogy ajándék vagyok számukra.

49. Hisztizel ha meglátsz egy pókot a falon?
Nem, a pók aranyos, és mindig mentem őket. De ha egy csigát látok, akkor rendesen nagy pánik uralkodik el rajtam. Szerintem egy gyilkos, gonosz állat.


50. Szoktál “bolhából elefántot csinálni?”
Hááát, van, hogy elgurul a gyógyszerem. De akkor jobbára valami más a problémáim alapja, csak arra vetítem ki, mert az aktuális akkor és ott.

8 megjegyzés:

  1. Olyan romantikus a találkozásotok:) És az a fa alatt összebújós romantikus dolog is.
    A hegeket én is szeretem, bár nem értem miért. Mondjuk én a foltokat is szeretem a bőrön, olyan különlegesek:)
    Huu hát rossz tulajdonságaimat tudom sorolni, de a jókat. Te jó ég mennyit fogok ülni azon a kérdésen:)
    Szerintem a pókok a gonosz gyilkos állatok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tulajdonságos kérdést nem egyszerre írtam össze. Vissza-visszatértem hozzá.
      Nyugi, a pókoktól majd megmentelek. ;)

      Törlés
    2. Te meg számíthatsz rám a csigákkal szemben:)

      Törlés
  2. Love Story. :)
    Olyan jó olvasni ezeket a TAG-eket, mert minden egyes alkalommal egy kisebb szelettel többet tud meg az ember a másikról és mindig közelebb érzi magához a másikat. :) Mármint na, érted.... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem. :)

      Örülök, hogy a mi kis mesénk tetszett. :D

      Törlés
  3. Jaj, ez az esős sztori nagyon tetszett :)
    A főzős pudingnál meg pont a bőrösödött része a legjobb! :P A kenyérszentelés valamiért nagyon megérintett. Ritka manapság ilyesmiről olvasni, de nagyon szimpatikus volt számomra.
    Én inkább választom a csigát, mint a pókot :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Téged is megmentelek a póktól. :)
      A kenyérszentelés még kiskoromból jön, nagymamám csinálta mindig, és valahogy bennem van a dolog.

      Törlés