2014. január 20., hétfő

100 kérdés: 31 - 40


Most semmi érdemleges nem történik. Tegnap barátnőztem, utókarácsonyoztunk, este filmet néztünk, és hat olyan film is összegyűlt, amiből nagy ajánlót lehetne írni, és arra gondoltam, vissza fog térni a blogra a film maraton, amikor is, összegyűjtök majd 5-6 filmet, és egy kis miniajánlót írok róluk.
Túl sok lenne egyesével.

Ja, de volt esemény, csak hogy röhögjetek, vagy lássátok a fényt. Múlt héten a sok olvasás miatt, begyulladt a szemem. Erre, éppen hogy kimegyek belőle, elkezd mozogni a bölcsességfogam. Tegnap este itt pityeregtem bucira dagadt fejjel, hogy nem hiszem el, hogy a balszerencse üldöz, és meg is talál, és addig ölel, ameddig csak akar.
Költői kérdésként tettem fel, hogy mi jöhet még ezek után? Kimegy a vállam? Mire Mr. A megszólalt, hogy a fájdalom lefelé halad a testben, szóval lehet, hogy idővel végtermékként távozik, de addig lesz kis szív, máj problémám... a megnyugtatás nem az erőssége. :D


31. Melyik álmod vált valóra?
Eddig még egyik sem, de a legjobb úton haladok a megvalósítás felé. Szóval, álomból vágy, vágyból cél lett.

32. Milyen zenei műfajt szeretsz, és miért?
Rock, metál. Főleg. Az egész családom ilyen beállítottságú, és ezt érzem a lelkivilágomhoz legközelebb. Aztán még ott vannak a jazz, rockabilly, rock’n’roll, klasszikus zenék, amik mennek még, ha mást akarok hallgatni a szokásosakon kívül, de sokszor van arra is példa, hogy rászopódom a ’80-90-es évek popzenéjére is.



33. Mi a márkás dolgokról a véleményed? Te is vásárló vagy, vagy beéred az olcsó dolgokkal?
Nem érdekel túlzottan az, hogy amit leveszek a polcról az márkás legyen. Olcsóban is lehet épp ugyanolyan jót találni. Egy márkás dolgom van, egy Shelly’s bakancs.

34. Pesszimista vagy optimista vagy?
Alapvetően inkább realista. Nem tudom sem így, sem úgy nézni a dolgokat. Sokáig pesszimista voltam, de azt, hogy mindenre derűvel nézzek, és hangoztassam, hogy hú, de pozitív vagyok, nem mondanám magamra. A kettő közti arany középút a realista.

35. Mi a legnagyobb félelmed? Fejtsd ki!
Hogy egy baleset miatt nyomorék leszek. Nincs annál rosszabb a számomra, mint hogy magatehetetlenül, mások segítségével tudjak élni.

36. Jelentkeznél valóság showba? Miért?
Nem, mert a világnak megvannak az önjelölt bohócai, akik tizenöt perc hírnévért elmennek tanyára feleségnek, kifutón lépdelnek, bemennek villákba, hamisan énekelnek, anyuval próbálnak nőt találni…stb.

37. Említs 5 embert aki fontos számodra, és mond el miért?
Mr. A – mert szeretem, és el nem tudom mondani, mennyire hálás vagyok azért, hogy ott volt a sorsfordulómnál. Megsúgom, hogy nem értem, hogy tud elviselni, de bírja még.
Anyu – mindig az volt, mindig az marad.
Apu – mert szeretem, mert felnevelt, mert a sok szar ellenére, egy kiló kenyér mindig volt az asztalon.
Ádám – gyerekkori legeslegjobb jó barátom.
Vikcike – de fura így hívni, de kell valami megkülönböztető jelzés a Vikik között (tegnap ezen is röhögtünk, hogy sok a Viki, Virág és Dóra a környezetünkben, és ha valakit a nevén hívunk, oda kell biggyeszteni, hogy melyik is). Nekünk még anyáink is összejártak. Ő az egyetlen olyan nőnemű barátom, aki mindent tud rólam, és mégis szeret, és viszont.

De ez nem ér, mert még vannak páran fontos emberek a számomra.


38. Tél vagy nyár?
Ősz. Minden évszakban van valami, amit szeretek, de a kockásra fagyás, és a gatyarohasztó meleg nem jön be. Ha a kettő közül kell választani, akkor tél, mert az északi szívem oda húz inkább. Szeretek hűvösben, hidegben lenni, jobban bírom, és jobb nekem is.

39. Vallásos vagy?
NEM, NEM, SOHA!!!
(a miérteket nyíltan nem mondanám el)



40. Egyenes vagy göndör haj?
Egyenes a hajam, és szerettem volna már sokszor göndöríteni, vagy legalább hullámosítani, de a hajam maga nem szeretné. Úgyhogy marad ez. Máson meg mindig az tetszik, ami éppen a fején van. Valakinek ez áll jól, valakinek az.

6 megjegyzés:

  1. A filmmaraton az szuper lesz. Mindig bajba vagyunk, hogy mit nézzünk! :)
    Sajnálom a fogad, de attól még bölcs maradsz továbbra is! :)
    Az összes valóságshow-t utálom, vele együtt az összes szereplőt és mindent ami ehhez köthető. Sok elmebeteg ember ezen akar felkapaszkodni és meg gazdagodni.
    A hajas témát már kiveséztük egyszer! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvan a hat film, szerintem még ma felteszem, aztán gyűjtöm majd újra. :D

      Bölcs vagyok, nagyon, csak a sok ész ne fájna ennyire. :D
      A realitykről egyet értünk.

      Törlés
  2. Hidd el, nagyon klassz, hogy egyenes hajad van, mert bármikor meg lehet fésülni, ha kócos (a göndört viszont NEM lehet fésülni, mert csak szétjönnek a hullámok/loknik és úgy fog állni mint egy nagy seprű), sosem áll ki idiótán a nagy hajkupacból néhány tincs valami érthetetlen oknál fogva nyílegyenesen oldalra, lehet oldalfrufrud/frufrud és nem kell kivasalni, hogy álljon valahogyan, ne csak egy kóckupac legyen a homlokodnál. Tudom, hogy ettől nem fogod másként látni a világot, de azért hidd el, nem olyan jó az a hullámos/göndör haj! :D (Bár mikor nekem még egyenes volt, akkor én is szerettem volna hullámosat...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretnék notóriusan hullámos vagy göndör hajat, de néha azért jó lenne, ha lenne valami lokni benne. A legtovább egy napig bírta, és másnapra újra kisimult. Békében vagyok vele, csak néha kellene a változatosság. :)

      Törlés
  3. Amíg a Föld kerek mindig lesznek rockerek, de mivel a Föld ovális jó lesz nekünk a metál is:)
    Én is ősz párti vagyok, annyira szép és nyugodt olyankor minden.
    Várom a film maratont:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De régen hallottam ezt a szólamot. :D
      Nekem minden tetszik az őszben, az időjárás, a színek, a hangulat. Azért kedvenc.
      Feltettem. Úgyhogy, most már gyűjthetem a következő adagot. :)

      Törlés