2014. január 18., szombat

100 kérdés: 21 - 30


Menet közben megtaláltam az eredeti kérdéssort, és örök hálám, amiért az 59. ki lett cserélve, mert az annyira nem lányos, vagyis nem illik rá válaszolni, úgyhogy örök hálám érte. A többihez viszont, nem nyúltam hozzá.
Amúgy az 59. kérdés a „szereted az orális szexet” lenne, de őszintén elgondolkodtam rajta, hogy ki kíváncsi erre, és ki válaszol rá (őszintén). Na, mindegy.

Akartam aláfestő zenét is adni a kérdéssorhoz, aztán rájöttem, hogy amire most rátekeredtem, azt nem szereti mindenki. Szóval, nyomjatok be valamit háttérzajnak, öleljétek meg a kávét, és kezdjünk neki a következő etapnak.


 21. Van olyan dolog amit megbántál? Ha igen miért, ha nincs miért?
Egy dolog van, amit megbántam, hogy az eredeti szakmám az újságíró lett. Nem kellett volna sem bele-, sem újrakezdeni azt az iskolát, mert akkor szerintem sok magánéleti problémától és őrlődéstől megkíméltem volna magam. Az első csoportom jó volt, pár tanárom és a leadott anyagokból élek még mindig… és körülbelül ennyit profitáltam belőle. A többi az a fos-skálán igen szép eredményt ért el. Másik, hogy tök fölösleges újságírónak tanulni, mert mutyi az egész. Egy szó, mint száz, úgy ahogy van, ha lenne egy varázsradírom, azt kihúznám az életemből.

22. Humán vagy reál beállítottságú vagy?
Humán.

23. Jártál zene iskolába? Milyen hangszeren szeretnél játszani?
Nem jártam, sőt, anyukám még azzal a lehetőséggel sem élt, amikor általánosban lehetett a gyereket plusz óra keretein belül zongorázni taníttatni. Gimiben kezdtem el kacsintgatni a gitár felé, de mivel hülyén állnak az ujjaim hozzá (ezt a tanár így kijelentette), maradtam a basszusnál. Van egy szintim is, amihez nem nyúltam már hozzá ezer éve. Meg ugye, az általános iskolai énekórák réme, a furulya. Na, az még megvan valahol, ha nem lett belőle virágkaró.
A basszusgitár pedig a saját szórakoztatásomra van. Már nem akarok rockzenész lenni, pedig Victor Wooten örök példakép marad Marco Hietalával együtt. Mindezzel együtt, szeretnék a lehető legmagasabb szintre eljutni benne.



24. Mi az a 10 dolog, amit mindennap megteszel, az alap dolgokon kívül?
- zsebkendőt keresek, mert allergiás vagyok a reggelre és a felkelésre. Megállás nélkül tüsszögök fél órán keresztül.
- Mr. A-t reggelente elindítom munkába, ami azt jelenti, hogy a kávém után közvetlenül bekeverem a kakaóját, és a hátizsákjába teszem a csomagolt ebédet. – Volt már, hogy reggel sütöttem kolbászt neki vagy virslit, mert főzelékhez azt burkol.
- a reggeli kávém mellett leülök, és megnézem, mi történt Blogföldön. – Ma is ^^
- virágot locsolok – meg chilit, akiknek a száma már 33!!!
- beágyazok, és összeszedem, vagy összehajtogatom Mr. A hanyagul szétdobált cuccait
- olvasok 20-50 oldalt
- teszek be zenét, és válaszolok levelekre, vagy nekiállok írni – a zene ettől függően változik
- este tornázok – nekem akkor esik jól
- valamit tanulok
- sorozatokat, filmeket nézek

25. Hol tartanád álmaid esküvőjét? Hova szeretnél nászútra menni?
Olyan esküvőt szeretnék, mint amilyen Mirandának van a SATC-ben, csak fehér ruhában, és szűk családi-baráti körben. Mr. A csak annyit mondott, hogyha elvesz valakit, akkor ténylegesen el akarja venni, gyanítom ez nála a templomit jelenti. Brrr… Hova mennénk nászútra? Passz. Nem gondolkodtunk még sem az esküvőn, sem a körítésen.
Videó Miranda jelenetéről ITT.


26. Ha 1 napig azt tehetnéd, amit akarnál/szeretnél, mi lenne az?
Pihennék, de olyan ténylegesen kikapcsolt üzemmódban.

27. Kinek a bőrébe bújnál szívesen? (híresség)
Mark Cukiberg bőrébe bújnék, majd örökbe fogadnám magam, és megoldanám, hogy nagyon-nagyon rövid időn belül ténylegesen a számlámon legyen a sok-sok zsé. :)
Na jó, nem, de Angelina Jolie, Kate Winslet, Helena Bonham Carter bőrét szívesen elviselném magamon. J. R. Ward is lennék egy napra szívesen.

28. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
Az, amit éppen a tévében láttam. De komolyan. Anyu vezetett egy babanaplót, egészen hat éves koromig, és az egyik kérdés pont az volt, hogy mi akar lenni a gyerek. Nyilván mindenki olyat várt, hogy királylány, orvos, űrhajós… én is, csak minden nap más. :D

29. Mi a véleményed a drogokról?
Koffein és csokifüggő vagyok. Néha iszom is. Az egyetlen dolog, ami a közelembe került, az egy füves cigi volt. De ezek megbocsátható bűnök. Aki a keményebb drogokhoz nyúl, azt nem tudom sajnálni, ha ilyen-olyan körülmények között meghal. Az ő választása, minek sajnáljam?! Hülye volt, kész. Most az, hogy vannak, árusítják őket, nem lehet vele mit tenni. A szedése fölösleges, mert változni nem fog tőle semmi, csak ideig-óráig. Káros, mert leépül az ember.



30. Mit gondolsz a bántalmazásokról?
Azt, hogy aki bántja a másikat, ugyanazt érdemelné meg, hogy végigélje. Amúgy mélységesen elítélem az olyan embereket, akik a másikat, a náluk gyengébbet, vagy védekezésképtelent elkezdik lelkileg, szellemileg és fizikailag nyomorgatni.
És itt megállok ebben a kérdésben, mert félek, hogy olyat írok, amit nem lenne éppen ildomos.

6 megjegyzés:

  1. Igen, azt a kérdést direkt megváltoztattam, mert szerintem nagyon indiszkrét. Volt még 1-2, amit kicseréltem egy másikra, de azokat is azért írtam át, mert vagy túl körülményes lett volna válaszolni rá (pl. írj 30 soros érvelő fogalmazást valamiről), vagy olyan olyan kényes témát érint, amit én nem tartok a blogra valónak. El is felejtettem megemlíteni ezeket a változásokat, de majd most megteszem. Azért örülök, hogy te is így láttad jobbnak a dolgot. Ha gondolod a helyére tegyél be olyan kérdést, amit te találsz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen kívül nem változtattam semmin, igaz, 30 soros fogalmazást azért nem fogok írni. :)

      Törlés
  2. Egyet értünk a drogokkal kapcsolatban. És még milyen mellékhatásai vannak ha nem jó az anyag... és mégis képesek rá pénzt szerezni, és használni a kockázatok ellenére is. Akármennyire mondja mindenki hogy ez meg az nem káros nem lehet rászokni, szerintem mindegyik lényegében ugyan olyan rossz.
    Én zongorázni szerettem volna mindig is, csak a botfülem nem igazán tette ezt lehetővé:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szamárindulót a botfülűek is meg tudják tanulni zongorán. :D

      Mindenki könnyen veszi, hogy áh, ő nem fog rászokni. Aztán kitalál valami indokot, hogy mégis hozzá kell nyúlnia. Aztán meg észre sem veszi, hova süllyedt.

      Törlés
  3. Most eszembe juttattad az én szintimet! :) Nekem is van vagyis már csak volt szerintem. Az utcabeli lányokkal állandóan együttest akartunk alapítani, kibérelni egy olyan régi kisbuszt és elmenni a Balatonra koncertet adni.... :D :D Csodás gyerekkor. :)
    A 27. válaszod tetszett a legjobban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. :D
      A lányokkal lánybanda akartunk lenni, mint a Spice Girls. Később jött az "én zenész leszek" kísértés, aztán végül maradt a hobbi.

      Törlés