2014. január 11., szombat

100 kérdés - 1-10


Most jöttem haza vásárlásból. Gyerekek, hogy mi van a boltokban. Legyenek sokan, nem zavar annyira, mint az emberi bunkóság és nemtörődömség. Úgyhogy gyorsan mondtam apukámnak, hogy nagyon gyorsan húzzunk el. Ez is lehetne egy idegőrlő téma… hm… mi jó terv.

De addig is, elkezdek én is egy 100 kérdésből álló kérdéssort, amit Megaeránál láttam, és megtetszett. Nagyon újat nem fogok vele elárulni magamról, szerintem jobbára tudjátok, de ha mégsem, akkor legalább lesz ok kommunikálni.


 1. Mik azok a dolgok amik motiválnak?
Bármi tud motiválni, akár egy porszem is. Zene, film és könyv leginkább.
Legutóbb egy kilátóba szerettünk volna Mr. A-val felmenni, de úgy éreztük, hogy nagyon magasan van a cél, és csak a jelzés után mentünk, annak meg nem akart vége szakadni. Ő már hajtogatta, hogy visszafordul, én meg mondtam, hogy kiköpöm a tüdőm, mikor megláttam egy nálam négyszer akkora srácot, hogy vígan felugrál a meredek lépcsőfokokon. Mondom, ha neki megy, nekem is fog. És felmentem!

2. Milyen telefonod van? Miért azt választottad?
Sony Ericsson W395. Tudja a négy alapműveletet (sms, telefon, kikapcs, bekapcs), amire használom, és kész. Ja, rádiót is ezen hallgatok, de csórikám már halódik.
Azért választottam, mert kellett egy új telefon (öt évvel ezelőtt), és ezt láttam meg először.

3. Kik azok az emberek, akik az agyadra mennek, és miért?
Azok, akik folyamatosan vetítenek, vagy terelnek. Az első azért, mert állít valamit, és annak a szöges ellentétét teszi. A második azért, mert az első „majd” szócskánál már tudom, hogy hazudik.
Azokat sem szeretem, akiknél egy belsőzseb is világosabb, azaz ostobák (szerintem a buta, hülye és ostoba között különbség van).
Akik a náluk gyengébbet bántják, vagy ok nélkül bántanak másokat lelkileg, fizikailag.
Akik folyamatosan affektálnak, vagy a cukinyelven beszélnek, és mindent becéznek (cuksi, mani, baki, üdcsi, köcci… fasztudjamicsi). Akik azt hiszik, hogy attól aranyosabbak, mert szeretik a rózsaszínt, meg a „lányos” (értsd 5-6 éveseknél még poén, idősebbeknél gáz) dolgokat, és úgy is viselkednek, mint egy gyerek, amúgy meg hisztiznek azért, amiért nem nézik őket felnőttnek.
Akik a teljesen jó magyar kifejezések helyett angol kifejezéseket használnak, mondjuk folyóbeszédben azt mondják, hogy „igen, én is olvastam a sleepy paralysisről”. Az még egy dolog, hogy a lol és a wtf folyóbeszédben is szerepel, de aminek van magyar változata, miért is nem használjuk?
Aki folyamatosan rágja a fülemet valami miatt, amit megcsinálok, vagy nekiáll ok nélkül hisztizni.
Akik folyamatosan önigazolást keresnek, vagy, olvasnak egy könyvet, és annak tartalmát visszamondják, mint tanácsot.
…stb…

4. Milyen nyelven tanulsz? Miért pont ezt választottad?
Angol, és ez maradt még általánosban. Azért. Igazából volt a németes, meg az anyanyelv ismeretes csoport, én ez utóbbiban voltam benne. Ez a csoport pedig, negyediktől kezdve angolul nyomta. Gimiben olaszoztam, mert nem indult el a spanyol. Ez volt a választható tárgy, meg mellé az angol. Most meg próbálkozom a finnel, mert oda akarok költözni egyszer.

 5. Mi volt az oviban a jeled?
Tulipán.


6. Mit gondolsz a prostituáltakról?
Semmit. Vagyis, mindenki azt tesz a testével, amit ő akar, vagy amibe belekényszerül. Mr. A mondta erre, hogy ameddig van rá kereslet, addig lesz rá kínálat is. Valószínű, furán hangzik, de számomra van szánalmasabb, lenézésre méltóbb embertípus. Ők vállalják ezt, magukat, az életüket, a döntésüket. Na, aki ezeket nem, azok szerintem az igazi botrányok… de ez egy másik kérdés.

7. Hány évesen vesztetted el az ártatlanságod?
Lelkileg vagy fizikailag? Lelkileg valamikor hat éves voltam. Fizikailag 16.


8. Hány évesen voltál először szerelmes? (nem plátói)
Öt évesen jöttünk rá Ádámmal, hogy egymásba vagyunk habarodva, és ez egy örökké tartó szerelem kezdete (remélem, nem olvasod. Ja, Ádám nem egyenlő Mr. A-val).

9. Mit gondolsz, hol tartasz 10 év múlva?
Remélem, több, mint egy könyvet kiadtam, nem itthon fogok élni, hanem máshol, de mindenképpen Mr. A-val. Dolgozom, sikeres leszek, és ennyi. Nem tudom, ilyen hosszú távra nem szoktam tervezni.

10. Melyiket választanád? Karrier vagy család? Miért?
Egyértelműen karrier. Szeretnék valamit letenni az asztalra, mielőtt azt mondom, jöhet a családalapítás. Kétlem, hogy ez valaha is elhagyja a számat, de ha mégis. Nekem nem kielégítő az, hogy beleülök egy munkába, és ott maradok azért, mert úgysem lehet benne tovább lépni, mert csak egy szimpla alkalmazott vagyok. Több kell, hogy ki tudjam húzni magam. Tudom, most fogtok sokan leiratkozni, de én ezért simán beáldozom a gyerek-kérdést. Ha meg közbejön egy embrió (egy bizonyos életkor után már meg is tartanám), akkor is dolgoznék azért, hogy neki mindene meglegyen. Nem akarom, hogy átélje, amit én. Pont ezért vagyok betegesen maximumra törekvő.
Plusz, annyira kevés idő jutott nekem eddig magamból, hogy nem szeretném még tizeniksz évre lekötni magam egy vagy több gyerekkel. Úgy érzem, hogy nem éltem annyit, amennyit szerettem volna, és nincs kedvem negyven évesen rájönni, hogy hoppá, elszabtam.

15 megjegyzés:

  1. Egyet azért ígérj meg: ha sikeres leszel,márpedig miért is ne, akkor küldj majd egy dedikált könyvet és ne feledkezz meg rólunk se :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem adnám fel a blogot, meg titeket se!!! :)

      Törlés
    2. Ezt nagy örömmel olvasom! :)

      Törlés
  2. Miért pont Finnország? :D Jó ez a kérdéssorozat, várom a következő részét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oda húz a szívem, tetszik a kultúra, a nyelv, a barátaim többsége ott tobzódik.
      Lesz, valamelyik nap hozni fogom. :)

      Törlés
  3. :) Jó volt olvasni a válaszaidat:)
    A dedikált könyvre én is igényt tartanék, ha lehet^^ Ha olyanokat írsz, mint eddig akkor egy rajongod már biztos lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mindenkinek adok dedikált könyvet, és szegény leszek, mint a templom egere. De ha már lesz zsém, akkor minden további nélkül. :D
      Ezt jó olvasni. :D:D:D

      Törlés
    2. Én megveszem, hiszen akkor nem lenne miből megélned, csak írd alá:)

      Törlés
  4. Hm, ez a lelki ártatlanság elvesztése-rész valamiért annyira elszomorított :( Bele sem gondolunk néha, hogy hány ember veszíti ezt el már ennyire fiatalon is.
    A könyvekhez sok sikert, biztos, hogy sikerül majd kiadatnod egyet, mert remekül írsz, nagyon jó a stílusod :) Én is hasonló tervekben reménykedem a magam kis meséivel, történeteivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rontottak meg, csak túl sok rossz dolog történt túl rövid idő alatt. Legalábbis olyanok, amiket én annak éltem meg.
      Küldök egy linket e-mailen, ha megtalálom, de őszintén remélem, hogy egyszer kiadod a meséidet! Szívesen olvasnám őket! :)

      Törlés
  5. Szerintem már egy egész kis csoportod van (természetesen velem együtt), akik biztosan megvennék a könyvedet! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ez tök jó. Ezt tényleg jó érzés hallani, és köszönöm! :)

      Törlés
  6. Jó ezt így olvasgatni. :)

    El küldenéd ezt a kérdéssort mailben, ki fogom tölteni szívvel-lélekkel.

    VálaszTörlés