2013. december 3., kedd

Téli TAG


Itt is volnék a mai második TAG dologgal, amit már jó pár helyen olvashattok, és hát, megtetszett, kitöltöttem.
Azt hiszem, Vikitől indult.


1) Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Attól függ, milyen krémet találok itthon. Nincs kimondottan kézkrémem.

2) Forró csoki vagy forralt bor?
Forralt bor. Már csak azért is, mert forró csokit tavaly ittam, előtte pedig, évekig nem. Meg az összes ismerősünk a télhez a forralt bort köti, szóval inkább az.



3) Mutasd meg egy télies sminked:
Mutatnám, ha lenne, de mivel nem fotózom magam, nem tudom megmutatni. Amúgy biztos, hogy valami kékes, lilás árnyalat lenne.

4) Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Szeretek begubózni, magam lenni az éppen aktuális könyvem társaságában, vagy filmet nézni Mr. A-val, de van, hogy lemegyek, és hógolyózok, hóembert építek, vagy hóangyalt kreálok.
Szánkózni már nem szoktam.

5) Kedvenc dolgod a télben?
Az időjárás, ha van, akkor a hó, a csípős reggelek. Aztán még ott van a forralt bor jellegzetes illata, meg a narancs-fahéj, alma-fahéj, dió illata, vagy éppen a sült gesztenye… nyami… hordhatom a kedvenc csizmámat, sálaimat, és végre ismét manó lehetek. Egyesek szerint a sapkámban pont olyan vagyok, mint egy manó. Meg így van „okom” odabújni Mr. A-hoz, vagy csak úgy bekeverni egy finom teát, hordani az anyutól kapott sízoknimat. Amikor hull a hó, vagy leesik, és még serceg, amikor rálépek. Amikor fehér minden. Sőt, a legeslegjobb, amikor az időnek az illata hideg. Tényleg van ilyen. Hideg illat. Este a szellőztetésnél.


6) Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Több zsepi, mint általában, valami kence a számra, és kesztyű… valamiért meleg a kezem télen is, így nem szoktam sokszor magamra venni, de a táskámban benne van.

7) Kedvenc karácsonyi film?
Igazából szerelem.
A Reszkessetek betörőktől már ráz a hideg, de amúgy nincs meghatározott filmem, amit ilyenkor nézek ezen kívül.



8) Szeretsz síelni / korcsolyázni?
Biztos szeretek. Nem tudom, mert nem tudok. Örülök, hogy száraz talajon két lábbal megállok, nem kell még egy veszélyfaktor. Lehet, hogyha tudnék, szeretném. Majd egyszer, ha már kipróbáltam, akkor elmondom.
A síelés kevésbé vonz, mint a korcsolyázás. Félek, hogy sok ember előtt taknyolok majd el.

9) Hogy tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó / Jézuska?
Az egyikben a mai napig hiszek, és már csak három nap és hozza a csizmámba a meglepetést. :D
Szerintem ötödikes voltam, vagy negyedikes, amikor megtudtam. Este volt már, másnap iskola, elvileg aludtam. Anyuék úgy tudták. A szobám pedig pont a bejárati ajtó mellett volt, és tárva nyitva természetesen. Az éj leple alatt anyuék hazajöttek egy halom ajándékkal. S én ott a sötétben magamban vigyorogtam. Nekik csak karácsony után mondtam el, hogy tudom, hogy apu a mikulás.

10) Kedvenc téli illat?
Fahéjas alma vagy narancs.

 
11) Kedvenc karácsonyi zene?
Nincs ilyenem, mert ilyen zenét sem hallgatok karácsonykor. Ettől bőven elveszik a kedvemet körülbelül november közepén, amikor már javában nyomják mindenhol őket.
Ha mégis kellene választanom, akkor Billy Mack Christmas Is AllAround. :D


Ennyit mára. Holnap nagy nap lesz nekem, amit majd csütörtökön el is mondok nektek.

Pusszantás,
D.

10 megjegyzés:

  1. Akárhányszor olvasok rólad, mindig egyre jobban erősödik bennem, hogy nagyon hasonlóak vagyunk mi ketten :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet, hogy érdemes lenne felvenni a kapcsolatot. :)

      Törlés
    2. "Nekik csak karácsony után mondtam el, hogy tudom, hogy apu a mikulás." és "(...)végre ismét manó lehetek." a két kedvenc mondatom. És pl. ezért is érzem, hogy nagyon hasonlóak vagyunk mi is! Ugye? A hercegnő és a -kobold helyett- manó <3

      Törlés
    3. Szeretnék egy manó sapkát, aminek bojt van a végén. Volt már olyanom, és egy vadidegen srác a buszmegállóban hátrafordult, rám nézett, és kiröhögött, hogy "hehe, kertitörpe". :D:D:D
      A hercegnő és a kobold című mese az egyik kedvencem. :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Reméltem, hogy valaki értékelni fogja. :)

      Törlés
  3. Egek, ez a dal! :D Viktor tavaly is hetekig dúdolta, most meg én kattantam rá. Nagyon jó az Igazából szerelem ^^ És a hideg illat bizony létezik. Tiszta, üdítő, friss és kicsit csípős. Imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor írtam, meghallgattam, és utána még jó párszor, meg azt dúdolgattam egész nap. :)

      Törlés
  4. Nice post!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés