2013. december 3., kedd

Önismereti TAG


Megaeránál láttam, és mivel amúgy sem vagyok arra kódolva, hogy értelmeset írjak, ráadásul összefüggően, inkább ilyeneket fogok kitölteni. Szerintem majd délután jövök még eggyel, mert ezen a héten foghíjasan leszek. Maradjunk abban egyelőre, hogy jó irányban van a szekerem rúdja.
De erről majd csak csütörtökön.

Meg mivel nem voltam jelen pár napig, egy halom bejegyzés született, amire ma reggel reagáltam. De tényleg, valahogy mindig úgy járok, hogyha itt ülök egész nap, akkor nem történik semmi. Ha kihagyok jó pár napot, akkor egy halom olvasnivaló összejön.

Szóval, önismereti tag…


Én három szóban… akaratos, őszinte, kitartó.
A kedvenc ételem… gyakorlatilag minden, ami sült hús.


A szám, ami felvidít… Avicii - Levels
Ritkán vagyok látható… szoknyában, nőies szerelésben.
A stílusom három szóban… miért van stílusom?
A lakásom / szobám… semmilyen, mert otthon egyéb okok miatt nincs szobám, itt meg a lakás nem az enyém, szóval inkább valami legénylakás, ami nyomokban engem tartalmaz.
Ami a legjobban irritál… az emberi ostobaság.
A kedvenc kiegészítőm jelenleg… valamelyik nyakláncom.


(igen, a könyvek fölött az mind nyaklánc)

Ha kérhetnék most egy italt… akkor az egy pohár gyümölcslé lenne.



Életem filmzenéjét írná… Jerry Goldsmith vagy Alan Silvestri bármikor.
A kedvenc boltom, ahol vásárolni szoktam… Tesco, Auchan, Háda, kínai piacon bármi, Lidl és Deichmann.
Mert… szeretem, amit adnak.
A kedvenc sorozatom… Szex és New York.


A férfi crush-om… Sebastian Bach vagy Edward Norton



(adott a kérdés, milyen a férfiideálom??? Hahaha)
A nő crush-om… Helena Bonham Carter.


A legidegesítőbb tulajdonságom… hogy sokszor nyers vagyok az emberekkel.
A titkos szépségápolási trükköm… nincs ilyen.
A legnagyobb erényem… hogy ok nélkül nem bántok másokat.
Ha most bármit ehetnék… akkor a hűtő mélyén lévő, apukám által készített székely káposzta lenne.
Az álomnyaralásom… északra vagy Ausztráliába vezetne.


A kedvenc tervezőm… nem divatozok, nincs ilyen.
Mert… nem foglalkozom vele, és azt hordom, ami jól esik.
A jellegzetes viseletem… fekete cipő, farmer vagy fekete nadrág, és valamilyen felső. Általában egy kikötésem van, több fekete legyen rajtam, mint színes. Plusz gyöngynyaklánc, és a fülbevalóim.
A kedvenc számom ebben a pillanatban… Skid Row – Youth GoneWild.
A legjobb város, ahol eddig jártam… Pécs.
A kedvenc könyvem… Ward, Leiner Laura és Chuck Palahniuk fej-fej mellett haladnak.
Mert… a háromféle lelkivilágomat ők testesítik meg a legjobban, és imádom, ahogy írnak!


Az álommunkám lenne… ha író lehetnék, vagy írással foglalkozhatnék.


A kedvenc helyem… a fotelom.
A kedvenc magazinom… Nők Lapja Psziché és Mindennapi Pszichológia


Ha megnyerném a lottót… befektetném, elköltöznék, és amikor már gennyesre kerestem magam a tőzsdén, akkor adakoznék, és egy-két ismerősömön segítenék.
A kedvenc részem az évben… passz, mindig találok valamit, ami az aktuális kedvenc.
A jellegzetes illatom… virágos, édes (de nem nagyon) valami… Yvresse
Egy dolog, ami nélkül nem tudok élni… filmek.


A kedvenc iPhone app-om… hogy mim?
Amit a legjobban megbántam… hogy anno nem hallgattam magamra.
A kedvenc ételem, amit anyukám / nagymamám főz… anyukám hókiflije, nagymamám levese.
A híresség, akit a legjobban utálok… Jessica Biel.
Mert… minden filmben ugyanazt a karaktert hozza, szerintem nem jó színésznő!



A kedvenc divatblogom… nincs kedvencem (de ha lenne sem mondanám meg).
A kedvenc nem divat blogom… a személyesebb ihletésű blogok, de ebből sem választok ki egyet, mert ez olyan… izé… fölösleges rosszérzéskeltés lenne a blogolók között.
A legrosszabb szokásom… tépkedem a számat.
A körmöm színe jelen pillanatban… kapaszkodjatok: rózsaszín!!!


Az aktuális álom It-bag-em… A kérdést sem értem, de semmi gáz.
A kedvenc oldalam, amit böngészni szoktam… az összes blog, amire fel vagyok iratkozva.
A kedvenc művészem… sok van, de a mester Boris Vallejo.


A legnagyobb álmom ebben a pillanatban… ha valamelyik regényötletem tetszene egy kiadónak, és nyomtatásban látnám végre a nyamvadt kis kéziratomat.

Remélem, lelkes pszichológus ezt nem olvassa, ha meg igen, akkor nem elemzi. Jó ötlet volt ezt kitölteni, remélem, élveztétek! Töltögessétek ti is, vagy írjátok meg itt kommentben.

Pusszantás,
D.

6 megjegyzés:

  1. Jöttem, láttam, *másoltam, kitöltöttem, mentem, szia! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg mentem, olvastam, mosolyogtam.
      Hiányosan, de jó volt olvasni a válaszokat. :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy te is kitöltötted, tetszettek a válaszaid :) Sebastian Bach fiatalon meg wahhh :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fiatalon, igen. :D Mondjuk, azért szebben öregszik, mint a legtöbb. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Katt a linkre:
      http://www.jbcstyle.com/insiderstyle/2012/04/jbcstyle-investment-tip-the-it-bag/

      Ezek azok, ha jól értem. :D

      Törlés