2013. december 30., hétfő

Nyereményeim :)


Az utóbbi pár órában vigyorgok, mint a tejbe tök, itt örömködtem, hogy nyertem. Bizony. Mert ti tudjátok a legjobban, hogy nem szoktam játszani. Köszönöm a meghívásokat, nem bunkóságból nem játszom, vagy mert nem tetszik a csomag, hanem mert tényleg szerencsétlen ember vagyok.

De most, amikor megláttam, hogy Pancsinál játék van, akkor felcsillant a szemem. A bennem szunnyadó hazárdírozó felböffentett, hogyha már csoki, akkor nyomjunk rá valamit, hátha.

Ééééééééééés, nyertem!!!!!!!!!

Felvettük a kapcsolatot, és ma már tűkön ülve vártam a postást, hogy aktiválja magát, hozza még ki a csomagomat újév előtt. Azért a biztonság kedvéért a holnapot is úgy rendeztem, hogy csomagkihordós időben itthon legyünk.

Várok, várok, csengetnek. Rohanok az ajtóhoz, kinézek a kukucskálón, MajdnemAnyósom. De jó! Mármint, örültem neki, mert hozott egy halom szerencsemalacot (marcipánt), és káposztát (mondtam már, hogy imádom?!). Beszélgettünk, aztán mondta, hogy menjek el vele kávézni.
Itt fennakadtam, hogy kávé, csomag, kávé, csomag. Mint Al Bundy. Csokoládé vagy szirének. Csokis szirének!
Csokis csomag. Naná, hogy maradtam.

Aztán csengettek. A pasi feljött a harmadikra (régi ház, itt még emelet az emelet, szegény), és átadta a kis dobozomat, ami tényleg karácsonyi ajándék lett. Ő az:


Elkezdtem kibontogatni a motyómat, és áááááááááááááááááááááááááá, meg hűűűűűűűűűű és wáááááááow.

Egy doboz, leszalagozva. De az már igazán nem volt akadály. Kulturált csomagbontás következett. Visszautasítom a vádat, hogy letéptem róla a csomipapírt.
Mint a matrjoska. hehehe… Nem baj, mert legalább egyben maradt, aminek egyben kellett maradnia.

Ők voltak benne a dobozban: jajdenagyoncsokik.



Aztán megláttam a bónuszt. Ékszerek. Lila karkötő (holnap felavatom):

Fülbevalók:


Lánc:


(miért vagyok én béna?!?!?!)
Nem baj, hogy nem szettek, úgysem hordok szetteket annak ellenére, hogy vannak. Nem tudom, hogy fűzted őket, de előtted is borulok, Pancsi!

Nem úgy van ám az, volt hozzá levélke is:


Szóval, most mint egy gyerek, itt virulok. Köszönöm a játékot is, és a nyereményt is. :D

Puszi Mindenkinek,
D.

PS: azért csak most írtam róla, mert most jött haza a jó telefon Mr. A-val karöltve (aki megpróbálja… híííííííííííííííí…. bontogatni a csokimat). Az én nyomim elég béna képeket csinált.
és Trudit tetten értük:



12 megjegyzés:

  1. Meg akarom enni a csokidat.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Nagyon örülök, hogy tetszik minden! Izgultam miatta! :)
    A dobozra a címet Gergő írta, gondolom rájöttél :D és ő is szalagozta le hogy ha esetleg valaki öhöm lenyúlná akkor szenvedjen vele :D de nagyon örülök hogy erre nem került sor :)
    Használd egészséggel az ékszereket is!
    Sok puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Gergőnek is köszönöm, és biztos a remek lopásvédelem miatt érkezett meg sértetlenül. :D
      Köszönöm!!! :)

      Törlés
  3. Gratu. ::) a csokidra én is irigy vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a csokikhoz:)
    A lila karkötő nagyon jól néz ki! Mindig irigykedem az ilyen jó kézügyességgel rendelkező emberekre, olyan jókat tudnak füzni:)
    Ejj ez a Trudi, nem elég hogy a akrácsonyi ajándékokat előre kibontotta, hát még a csokikra is rárepült:)
    Sikerekben Gazdag Boldog Újévet kívánok nektek előre is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is még csak a szimpla fűzés szintjén vagyok, és őszintén csodálok mindenkit, aki nem. :D
      Úgy gondolta, hogy neki jár az ajándék. :D :D

      BUÉK neked is! :D

      Törlés
  5. Gratula, nagyon szép cuccokat nyertél! :]

    VálaszTörlés
  6. Gratula a nyereményhez, nagyon guszták! :) És azok az ékszerek, nagyon-nagyon szépek :)

    VálaszTörlés