2013. december 29., vasárnap

Kérésre – Nyakláncaim


Rájöttem, hogy most kidobom mindet, aztán ti meg kommentáljátok majd (vagy nem). Megyek, olvasom inkább a könyvemet, meeeeg létrehozok némi újat az éterben. Ha kész vagyok, majd megtudjátok. :)

No, páran kértétek, hogy mutogassam őket meg. Nem lettek a legjobb képek, és igyekeztem őket színekbe szedni, és mondok egy-kettőről pár szót.

Majd látni fogjátok, nekem többségében gyöngy nyakláncom van. Ennek az az egy oka van, hogy rettentő sokáig feketében öltöztem, és mi színes? A gyöngy, plusz, imádok gyöngyözni annak ellenére, hogy rém béna vagyok hozzá.




Zöldek: nekik nincs sok történetük, mindet Mr. A anyukájától kaptam. A bal oldalit azért, mert szeretett volna nekem adni valamit, a másik kettőt meg azért, mert nem kellett neki, és nyugodtan szétszedhetem. Nem vagyok hülye, még mindig egyben vannak.


Türkizek / kékeszöldek / zöldeskékek:
A bal oldalit azt még életem megrontójától kaptam, de nincs szívem kidobni. Annál szebb. Nem emlékeztet rá, ha ránézek hála az égnek, magamat látom, nem őt.
A baglyot pedig, nemrég kaptam Mr. A anyukájától, mert most a bagoly a divat.


Sárgák: Mind az én kreálmányom.
A jobb oldali az egy kupac sárga izének tűnik, de nem az. Mivel nem bírja a bőröm az aranyat, ezért egy arany hatású gyöngyöt használok a kis fekete ruhámhoz, ha abban szeretnék megjelenni. Két méter hosszú gyöngyfüzér. Aki néz SATC-t, a modellek és halandók című részben visel Carrie hasonló bizsut.


Rózsaszínek:
A bal oldalit én fűztem, az elsőim egyiket. Oda akartam adni egy rózsaszínmániás barátnőmnek, mert majdnem lekönyörögte rólam, de végül nem engedtem.
A középsőt Mr. A anyukája csinálta. Van némi különbség. Hihihi
A jobb oldali meg csak azért készült el, hogy a gyöngyös dobozomban legyen végre hely. Bőrön lógó, kicsit bohókás nyakbavaló.


Narancssárgák:
Mind a kettő életem első bénázásának eredményei. A jobb oldalit szeretem jobban. A másik a nagy gyöngyök miatt hivatalosabb hatást kelt.


Lilák:
B-J: életem első fűzése, Sparban vásárolt lánc, Viki barátnőm adta oda a keresztet, hogy nagyon vigyázzak rá. Nemrégiben fűztem, virágos nyaklánc. Duplán hordott lilás-rózsaszínes gyöngyfüzér.



Pirosak:
Balról a második és harmadik láncot nem hordtam még sosem. Jobbról a harmadikra azt hitték, hogy valami indiai mandala, mert folyton babráltam vele. Jobbról a második még anyukám első nyakláncmaradéka kicsit átalakítva (a virágok nem feketék voltak). Jobbról a szélsőt egy filmben láttam, de már nem tudom, miben.


Kékek:
A bal oldali rózsafüzérből készült. A középsőn eredetileg egy másik medál volt, de azt elhagytam. A jobb szélső pedig egy valaha volt karácsonyfadísz. A kis feketében sötétkék a virágok közepe, amúgy a strandpapucsomról szereltem le és fűztem nyaklánccá, mert idegesített járás közben.


Feketék:
A nagy bogyós valamiért mindenkinek tetszik. Amin két kis bogyó van, azt elöl kell laza csomóval megkötni, akkor mutat jól. A nagy a szintén duplán kell viselni, mint a lila és a kék változatát. Kicsit fémesebb, mint a többi.

(megjegyzés: tök véletlen, hogy sokból három darabok vannak. Most tűnt fel)


Hagyományos / fémes izék:
B-J:
A piros nem így nézett ki, de az eredeti változatát nem tudtam hogy hordani, ezért újragondoltam, és ez lett belőle.
A fekete keresztre minden idióta azt hiszi az utcán, hogy vallásos vagyok.
A csavart rózsaszín teszkós, a mellette levőre nem tudom, honnan van, de megörültem neki.
Az ezüstös bogyós tavalyi ajándék Vikitől.
Az arany nem arany, és az egyik felsőmhöz adták a kínai piacon.
Jobbról az elsőn két medál van egy ezüstláncon. Életem első ezüst lánca, sőt, életem első lánca. Rajta a csillagjegyemnek (Vízöntő) megfelelő kő van, ami hematit. A másik neve Glastonbury sírja, kelta szimbólum. Tudjátok, a csomók megvédenek, és mágikus erőt és jövőbelátást ad a viselőjének. Vizsgákon, állásinterjúkon viselem.

A minden egyéb részleg:
A nagyon vastag Mr. A anyukájától jött, mint főiskolazáró ajándék.
A másikat a Szívek szállodájában láttam Lorelai nyakában, és megcsináltam.

A full béna szekció:
Bal szélen fából készült nyaklánc, ami karkötő volt. Amikor a sráccal szakítottunk, a karkötő is szétszakadt. Hát, lett belőle lánc.
Mellette egy olyan, amiben inkább az arany mélyebb árnyalatai dominálnak.
Mellette sokak kedvence a fémes, ezüstös, fekete-fehér színekből összetákolt káosznyaklánc.
Jobb szélen az egyik ruhám dísze van, amit olykor szoktam nyakláncként is alkalmazni.
Barna és szürke lánc, amit tudom, át kell fűzni.


A drótosak:
Balra egy masni, középen két kis kezdemény, és jobb szélen az én büszkeségem, egy gyöngyből fűzött Arwen-medál. :)

Énem durvább részei pedig:


A nyakszorítóm (handmade) és egy lánc csak úgy, amin mindenki megdöbben.

Ennyit a nyakláncokról. Következőre sálak lesznek majd. Nincs sok, meg nem is különlegesek, de lesznek (januárban).

Pusszantás,
D.

8 megjegyzés:

  1. hát, tudnék belőle válogatni!:) Modnjuk van is miből, szivicsücsi!

    VálaszTörlés
  2. Szép kis gyűjtemény. A baglyos azonnali kedvenc lett! :)) Imádom a saját készítésű dolgokat, csak sajnos kézügyességem az nincs. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs, de legalább lelkes vagyok. :)
      Ma érkeztek hozzá újak.

      Törlés
  3. Még ennyi nyakláncot :O :D Szépséges mind, de a legjobban a baglyos tetszik, mivel régóta vadászok egy ilyenre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Mr. A anyukája csinálta, érdemes szétnézni, mert most nagyon menők lettek. Fémből már láttam bizsuboltokban. :)

      Törlés
  4. Szép kis gyüjtemény:) Nagyon jól néznek ki!

    VálaszTörlés