2013. december 29., vasárnap

Kérésre - Mi van a táskámban?


Persze, csak képekkel, mert videót nem csinálok, pedig Olcsi helyből beoltott, hogy azt kellett volna. Í. J.




A táskámról:
Mindig van nálam táska, mert nélküle meztelen vagyok. Nem szeretek csak nagy tömegben dolgokat a zsebembe tömni (telefon, bérlet, iratok). Nem szeretem, és szerintem nőietlen, ha valaki a zsebeit pakolja tele annyira, hogy sátortetőként áll el a testétől a ruha, vagy pont jól lehet látni, hogy miből mennyit tesz zsebre.
A táskáim általában nagy méretűek, kivéve az alkalmi táskáim. Egyrészt szeretek polipmód magammal hurcolni mindent, másrészt azért, mert azt olvastam valahol, hogy a nagy táska slankít.
Oh, és ebből is jobban szeretem a feketét. Az öv, a cipő és a táska mindig fekete, abban nem szeretem a színeset. Persze, van egy-kettő, ami nem rikító, de színes.
Ideális lenne egy olyan táska, ami a Harry Potterben van Hermiónénak, ami feneketlen. Azzal jól érezném magam.

Lássuk. A képen látható a kedvenc tatyóm. Márkátlan, a kínai piacról van. Van elöl egy kis zsebe, belül három rekesze, plusz egy nagy belső tere, egy mobil- és egy irattartó.

Az első kis zsebben van a bérletem, amit először befotóztam, de aztán rájöttem, hogy nem teszem ki.


Van három elkülönítő fakk. A legbelsőben vannak az irataim (lila igazolványtartó). Aztán a köztes, nem zipzáras részben az Istambulos papírzsepitartóm, amit még valamikor az ősidőkben találtam az utcán. A legnagyobb fakkban, amit lehet zárni, abban pedig, a pénztárcám. – Amúgy nekem mániám, hogy telefon, bérlet, irat és pénz sosincs egy helyen.
De pénztárcámban vannak a kuponok, kártyák is.


A mobiltartóban evidensen a telefonom van. Az irattartóban két toll, egy ceruza, befőttes gumi, jegyzettömb és a kulcsaim. Azon lóg egy kis műanyag pénz a bevásárlókocsikhoz.
  

A legnagyobb részben pedig összpontosulni szokott:
- sapka, kesztyű
- szokott nálam lenni radír, ami most nem volt.
                                               esernyő, de kipakoltam, mert könnyebb volt anélkül ajándékot cipelni
                                               legyező – nyáron
                                               váltásbugyi – ha nem tudom, hol alszom, vagy időbe kerülök hó végén
                                               jegyzetfüzet – most nem, mert betelt



- nesszeszer, amit tartalmaz
                               körömvágó olló, körömreszelő
                               olló, cellux, tű, cérna, gomb
                               tisztasági betét, nedves törlőkendő
                               utazó szappan
                               ragtapasz
                               tükör
                               kézkrém, szőlőzsír, korrektor, izzadásgátló
                               vécépapír - mert a plázákban néha elfogy, és az kellemetlen.
                Szokott lenni benne gyógyszer és vitamin is, viszont mivel az ünnepek alatt itthon bogyóztam, kikerült belőle.
- alma – vagy bármilyen más gyümölcs
- fél liter víz
- önmagába hajtogathatós táska – hátha vásárolok
             Szokott lenni még kiscsoki, de azt megettem, mert muszáj volt. öööö… ha talpalok egész nap, akkor szoktam beletenni még plusz péksütit, vagy nagyobb csokit, hogy bírjam egész nap.
- Füles és telefontöltő – a befőttes gumi is azért kell, hogy a füles a telefonon maradjon.
- pendrive – mert sosem lehet tudni
- újság és / vagy könyv – a saját magam szórakoztatására.


Most per pillanat ezek vannak benne, amiket leírtam. Gondolkodom, még mi szokott lenni.
Átmeneti időben szoktam belehajtogatni vagy egy poncsót, vagy egy pulcsit. Ha tudom, hogy megyek valahova, akkor több sminkcuccot cipelek magammal, de amúgy csak egy korrektort szoktam.
Sulis koromban ugyanennyi cuccot képzeljetek el egy mappával, benne füzetekkel, és több tollal, vonalzóval. Volt, hogy a laptop is belekerült, vagy a plüsskacsám.
Szokott nálam lenni rágó, de abból most kifogytam.
Ha harisnyás napot élek, akkor váltásharisnya, és színtelen körömlakk.
Régen volt tűzőgép, lyukasztó nálam, meg egy halom hasznos irodai mütyür, de azokról leszoktam… bár, ki tudja, mi van a legmélyén… impulzuskarabély?! o.O

Sajnos, a flex a másik táskámban maradt, de lehet, hogyha beletúrok lesz benne egy halott német katona is.

Remélem, kielégítettem a kíváncsiságot.

Pusszantás,
D.

8 megjegyzés:

  1. Nem is oltottalak be, csak szívesen látnálak megint:) Aztán meg ez egy egész túlélő szett. Az egyik ismerősöm a sajátját Bajjjer-féle support táskának hívja

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is gondoltad volna, mi?! De mindegyik táskámba képes vagyok ennyit bepakolni. :D
      Én is látnálak má' megint újra :)

      Törlés
  2. Csoda, hogy nem borulsz oldalra a táskád miatt! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig a másik oldalon hordom, mint ahonnan a szél fúj, ezért maradok egyensúlyban. :D

      Törlés
  3. szívemből szóltál a Hermionés hasonlattal - meg kéne tanulni azt az álcázott tágító bűbájt, én is hasznát venném :P Pedig én nem is hordom magamnál a fél lakásomat :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem a fél lakást, csak a szükséges dolgokat. :D
      Ha megtanulom, és sikerrel alkalmazom, ráolvasom a te táskádra is szívesen. :D

      Törlés
  4. Milyen kis picinek tünik a táskád és mennyi minden belefér:D
    Látom azért te is minden eshetőségre felkészülsz, jó ha van minden amire szükség lehet:)
    A bűbájra én is kiváncsi lennék, ha esetleg rájössz és az én táskámra is ráolvasnád akkor hálám örökké üldözne:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, naná, a te táskádra is ráolvasom. :D
      Nem pici, csak a képen tűnik annak. Az utcai tatyóim jó nagyok. Párszor szívtam, ezért igyekszem odafigyelni arra, hogy a legkellemetlenebbekre felkészüljek. :)

      Törlés