2013. december 1., vasárnap

Hello December!


Nemsokára indulok Mr. A-val a szüleihez, enyhén másnapos vagyok, viszont, hét felé keltem fel úgy, hogy egykor feküdtem le. Ah, a tegnap este… nem szeretek ilyet mondani – mert ilyenkor úgy érzem, az ördög ott vigyorog a falon -, de inkább lettem volna egy fogorvosi székben, mint ismerősöknél. A slussz poén az, hogy ezzel Mr. A is így volt, meg a házigazda. Az milyen?


No, de eltelt a november, megjött a tél, persze csak papíron, a hangulatomat meg még mindig keresem annak ellenére, hogy adventi naptárat bontogattam reggel. :)


Havi hangulat: 5/2
Olyan, semmilyen. Bár most a végén bőgtem kicsit, meg rosszul is voltam sokat. Nálam a valódi idegesség fura módon jön elő.

Havi siker: 5/5

Megaera wellingtonja baromi finom lett. Igaz, megőszültem, mire kész lett, de megérte a fáradozást, mert a névnapos simán tolta befelé. Recept ITT, és hálám üldözni fog azért, mert megosztottad velünk!

Meg kitaláltam mindenkinek a karácsonyi ajándékát. Persze, csak a nőknek, mert ez olyan aranyos, meg handmade, meg szívből jön, meg minden ilyen… amúgy még mindig várok a nagy hangulatra…

Havi szükséges: 5/5
Próbanapok. Bővebben ITT.

Voltam apunál a műhelyében dolgozgatni. Ő asztalos most, és kellett neki némi segítség pakolgatni, meg törölgetni. Úgyhogy, inhaláltam egy kis fűrészport, meg szipuztam egész nap a nitrohigítót. De jó volt nagyon. Élveztem. Meg azt is, hogy próbáltam alkudni egy targoncára, de a bácsi nem engedte meg, hogy vezessem, mert nem hitte el, hogy tényleg csak egy métert akarok vele gurulni.
Pepitában ugyanez volt a kamionossal is.

Havi tennivalók? 5/5
Voltam egy halom helyen, önéletrajzommal a táskámban, aztán voltam pár próbanapon is. A végén már féltem bemenni egy boltba, jobban, mint bemenni bohóckodni.

Megszüntettem a számlámat, viszont kaptam egy eszközt hozzá, amit rendeltetésszerű használat mellett sem sikerül használni, ugyanis amiatt kitiltottak a netbankból. Szóval, ezért majd még megyek egy kört decemberben.

Havi elmélkedés: 5/5
Sok az idióta, akik nemhogy kétszer, de egyszer sem álltak sorba, amikor az észt osztogatták. Főleg nem értem azokat a csajokat, akik nagyon, nagyon féltékenyek, de annyira, hogy eltiltják a pasijukat annak haverjaitól. De azokat a pasikat sem, akik annyira papucsok, hogy ennek engedelmeskednek is, ráadásul vigyorogva.

Havi függőség: 5/5
Csoki és bármilyen sült hús, amihez volt valami gyümölcs.
Írás. – Meglátszik a posztszámon.
Közléskényszer és másokon segíteni akarás.
Vásárlás. Ezeket:








Havi unalmas: 5/5
Voltak pillanatok, amikor a falat kapartam, hogy történjen már valami, de ehhez a ponthoz egy halomszor visszatértem, mert egyszerűen nem tudom őket visszaidézni. Az a baj, hogy ihlet van, aludni nem tudok, mégis, géphez ülök éjjel, és nem történik semmi, csak bámulom a monitort.

Havi vágyálom: 5/5
Most többször voltam otthon, és több időt töltöttem apukámmal is. Nem nagyon vágyálom, de néha szeretem azt érezni, hogy otthon vagyok, meg vele, és most sokat voltunk kettesben.
Vagy kutyával.


Itt sétáltunk.


A macskák meg csak jöttek. Vannak számomra tök új macsekok, de ha nyávogtam nekik (józanul), visszanyávogtak.


Havi legjobb pillanat: 5/5
Találkozni Olcsival (és Dióval meg Virággal), mert már kellett valaki mással is beszélgetnem, mint Mr. A, és igen, én imádom a blogját, amit csinál, aztán csak elkezdtünk beszélgetni, és nagyon jó koronázása volt mindennek a találkozó.
ITT és ITT olvashattok róla.


Havi különlegesség: 5/5
?

Havi olvasmány: 5/3
J. K. Rowling: Átmeneti üresedés ITT
Gárdonyi Géza: Hosszúhajú veszedelem ITT
Nicholas Sparks: Mindig van holnap ITT
Szepesi Nikolett egyik és másik „műve”.
Feldmár András: Ébredések ITT
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi – Kalauz ITT

Hevenyészetten ugyan, de lapozgattam egy kis Lovecraft könyvet, meg egy kis Báthoryakról szólót is. De ez utóbbival még nem végeztem.


Kettő kifogott rajtam:


Egyet meg párszor újra kezdtem el, mert sosem sikerült ráhangolódnom.

Havi sorozat: 5/5
Falling Skies – mi csak fallikus egeknek becézzük. Am. egészen jó.
Az ellenállás városa. - Na ez az a sorozat, ami azért van, hogy legyen. Egy rész után feladtuk, mert rossz volt.

Havi film: 5/5
Romantikus, vígjáték: Leszbikus vámpírok gyilkosai; A bakancslista; Szabadítsátok ki Willy-t!; Ikrek; Óvóbácsi; Hirtelen 30; Horrorra akadva I.; Wimbledon – Szerva itt, szerelem ott; Csupasz pisztoly; Szerelem és más drogok; Twilight Hajnalhasadás II., Rettenetes péntek; A 18 éves szűz; Lesz ez még így se!; Richie Rich

Sci-fi, fantasy: Avatar; Harry Potter és a Tűz Serlege; A sejt, Trója; Percy Jackson II., Behind Re-Animator, Pacific Rim

Akció, kaland: Limitless; Magányos lovas, Szellemzsaruk, Penge, A szállító 3

Horror: Frankenstein; Pszicho, A vér könyve, Harapás; Re-cycle

Krimi, thriller: A Démonvadász, Az esemény, A horror művészete, Telihold,

Dráma, egyéb: Édesek és mostohák, Holt költők társasága; Jégvihar

Magyar: Szegény gazdagok

Havi kaja-pia: 5/4
Twitteren egyenként kikerül szépen mind, de itt egy kis montázs arról, mit zabbantottam a hónapban Mr. A-val karöltve.




Havi legrosszabb pillanat:5/5
Amikor a gyantám önálló életre kelt a mikróban. Sztori ITT

Havi idegesítő: 5/5
Igazán megtisztelő, hogy van olyan ember, aki figyeli, hogy bizonyos blogokon mit kommentelek. Sajnálom, hogy nem fikázom ki azt, akinek a munkája tetszik, s ha egyszer tetszik, akkor hangot is adok neki. De örülök, hogy van olyan fanatikus, aki ebben éli ki magát. Hahaha…

Mr. A nélkülem dumál le másokkal fix időpontot. Mármint, hogy mind a ketten megyünk valahova, valakihez, csak én nem tudok róla.

Havi kudarc: 5/2
Szakdolgozat – végül témát váltottam.

Havi poén: 5/5
Olcsi: Múltkor leosztott, hogy el vagyunk tévedve a plus size fogalmával, mert a plus size a deszkákhoz képest az, mert az volt előbb. Sajnálom, hogy nem írtam oda, hogy előbb volt a willendorfi Vénusz.

Én: Twiggy-nek köszönhetjük a sétáló ruhafogasokat. De komolyan. Azóta némelyik olyan, mint az entek a Gyűrűk Urában. Hajlott háttal, véznán és szikkadtan sétálnak előre, meg vissza.

Havi érdekes:5/5
Tegnapig még nem találtam ilyet. Ma reggel sem.


Nektek milyen volt a november?


PS: Létrehoztam a Fekete Tőr fanficnek egy blogot, viszont, az meghívós lesz. Csak azoknak adok, akiket be tudok azonosítani. Majd kérek levelet, kinek menjen meghívó.

15 megjegyzés:

  1. Nahát, elkészítetted a wellingtont? :D Mikor megláttam tisztára megörültem neki, hogy az én receptemet próbáltad ki ^^ Gratulálok hozzá, csodaszépen néz ki, és az íze is biztos remek lett. Nálam a kakaós csiga recepted van talonban, valamikor muszáj lesz megsütnöm :) És nagyon guszta ételeket készítettél ebben a hónapban (is)! Meg jó sokat olvastál. Én már nem is tudom mióta nyúzom Böszörményi Gyula - Gergő és az álomfogók című könyvét, de nem azért, mert rossz, csak annyira sok és annyira tele van infókkal, hogy lassan haladok vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tied nagyon tetszett, és valahol már írtam, hogy szeretek úgy receptet kipróbálni, hogy "ismerem", aki csinálja, mert az számomra megbízhatóbb. Mr. A tegnap is még remegve várta, mert ő azt vacsizott még, meg ma is azt vitt munkába.
      Böszörményitől a Rémálom könyvekkel küzdök, de valahogy nem jutok velük dűlőre. :)

      Törlés
  2. A havi elmélkedéssel sajnos teljesen egyet tudok érteni.

    VálaszTörlés
  3. A macsekoknál nagyot nevettem, tetszett az a mondat. Hozzánk is ideszegődött egy édes kicsi csöppség, teljesen nagy harmóniában van a három naggyal. Három anyukája is lett egyből, imádják! :D

    A Wellington nagyon nagyon guszta, összefutott a nyál a számban! :D

    Könyvek terén én most kevesebbet olvastam, mint szokásom, valahogy nem jutott rá elég idő. Sylvia Day Trilógiáját kezdtem el, és annyira imádtam az első könyvet, hogy nem egész 1 nap alatt végeztem vele. A második már nehezebben megy, de már annak sem kell sok! :)

    És bocsánat amiért nem írtam, hamarosan fogok! :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom a levele(ke)t! :)

      Szerintem a környék összes macskája, akiket szadiznak otthon, a mi kertünkben köt ki, mert mi nem piszkáljuk őket, kaja jut nekik. A képről a fekete a mienk csak, a többi az jött. :)

      Arra a trióra mondják nem, hogy olyan, mint a Szürke ötven árnyalata? Milyen amúgy?
      Szeretném én is olvasni, de nem tudom, hogy hozzá szeretnék-e kezdeni.

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ez a wellingtoni étel nagyon de nagyon jól néz ki. Karácsonyra lehet elkészítjük mi is. Nagyon sok könyvet olvasol, jó neked hogy hozzájuk jutsz. :)
    Én tegnap néztem egy nagyon jó filmet: Segítség, gyereket várok!2009-es film, de nekem nagyon tetszett, ha gondolod a decemberi "listádra" tedd fel :)
    ui.: Jó az új fejléced! Vagy csak nekem új? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően gyorsan olvasok, és most volt időm is hozzá, egyet nem most olvastam, egyet meg csak most fejeztem be. Van, amikor kettőt olvasok, de van, hogy semmit. Hullámokban jön rám az olvashatnék. :)

      Remélem, hogy megcsináljátok, mert nagyon megéri. :D
      Hasonló témájú filmben a Segítség, apa lettem! (1988) az, ami nekem nagy kedvencem. De lehet, hogy csak azért, mert azt láttam először. :)

      Minden évszak elején cserélem, s mivel most tél van, kicsit betéliesítettem. Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  6. Karácsonyyra szerintem én is saját kezűleg alkotok majd valamit, tegnap gyertyát öntöttem szülinapra például.

    Egyébként jelenleg száz ágra süt a nap, nyitva az ablak, jóval inkább van októberi hangulatom, mint decemberi. De ez az év már csak ilyen (szerencsére) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó, nekem az majd következőre, mert van egy jó kis gyertyaöntős könyvem, és abból szeretnék próbálkozni.

      Most nálunk is süt a nap. De attól még csíp az idő.

      Törlés
  7. Te kis séfek gyöngye! Most, hogy megláttam az egyik képed, szégyellem magam...az utolsó három Anita Blake-t még meg se vettem, olvasással is le vagyok maradva :( Ide pattinthatsz egy meghívott a szexi vámpír bloghoz :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első van meg nyomtatott formában, meg ez, de az egész sorozat e-bookban díszeleg a fotel mélyén.
      Melyik képet?

      Megy a meghívó, csak el vagyok maradva, de a nap folyamán érkezik! :D

      Törlés
  8. Milyen jó lett az új fejléc és az egész design:) Igazán betéliesített:)
    Milyen jó dolgokat ettetek ebben a hónapban!
    Jelentkezek a meghívóért az FTT-s bloghoz^^ (kemiviki@gmail.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is megy majd még ma a meghívó. :D

      Örülök, hogy tetszik, ez volt a cél! ;)
      Ohó, és ha tudnád, mennyi minden nincs lefényképezve. :/

      Törlés