2013. december 9., hétfő

Ha-haha-hahaha


Tegnap mérges lettem, és ma ezért elmentem sétálni, kacsákat etettem, voltam Dórinál, vásároltam apukámmal, hazajöttem, telefonáltam, újra elmentem itthonról, és sétáltam, és reméltem, hogy olyan erős lesz a szél, hogy felkap, elrepít valahova, mondjuk, ahova most a legjobban vágyom, és letesz, és otthagy.

De minden búra jön valami jó, és nagyon megörültem, amikor Black Fairy üzenetét olvastam, hogy kaptam díjat. Tényleg, komolyan, köszönöm, és nem haragszom, ha nem ír, mert megértek mindenkit, hogy elfoglalt, és a blog valószínű itt lesz még egy darabig. :)
Amúgy valahogy mindig olyankor kapok díjat, amikor kicsit komolyabb, szomorúbb napjaimat élem. Talán, majd elmesélem (tudja, aki tudja).


No, de, szabályok.


Megemlítem, kitől kaptam. – pipa
Kiválasztok négy blogot (200-nál kevesebb követővel), akiknek továbbadom. – nehezen, de pipa
Hagyok egy-egy üzenetet a díjazott blogokon… - folyamatban levő pipa

Természetesen, megy Black Fairy-nek vissza is!!!
Igazságtalanság csak négyet kiválasztani, mert amúgy mindig ugyanazoknak tudnám adni, minthogy tudom is adni, hiszen a kevésbé populáris blogok vannak már csak, amik nem bjútik, aktívak, és szeretem is őket.
Ők a következők:

Red Lips and Coffe – Mert az írójának összes blogját imádom, szeretem a gondolatait
Barbara – Mert neki már régóta szeretnék adni, de… rossz-rossz zombi!
Firkász – Mert imádom a krimijét
Marv – Csak mert… legyen valami idegesítően rózsaszín a blogján :D

Szóval, ők a függőségeimnek egyik szelete. Gondolkodtam már azon, hogy akár ideiglenesen is csinálok egy díjat, de mint kiderült, amikor beszéltük barátnőmmel, valószínű nem éppen a jó úton indultam el vele. :D
Egyszer pedig, merő kíváncsiságból kipróbálnám, hogy ha nem szólok senkinek, ki mikor venné észre, hogy kapott tőlem valamit. Na jó, nem...

Csók mindenkinek, majd jövök!
D.

15 megjegyzés:

  1. Úristen, köszönöm. :) Ez most baromi jólesett, mióta egyfolytában leszólják a "művemet" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és. :) http://alicehorvath.blogspot.hu/2013/12/dij.html

      Törlés
    2. A negatív kritika is jobb, mint a semmi. Nekem általában nem mondanak semmit sem az írásaimra. :)
      Köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

      Törlés
  2. Helló! Azt hitted, elhitted! :D
    Rózsaszín mit.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hittem, nem hiszek, de azt hiszem, nem is fogok, de szivi a rózsaszín kislányt a bazi nagy rózsaszín csokorral. :D

      Törlés
    2. Persze, jó hogy.. zöld a csokor nálam.. :D

      Törlés
  3. Congratulations on this award!
    Cheers, success.
    Good Thursday and a kiss!

    VálaszTörlés
  4. Ez a legcukibb díj, olyan éééédi <3
    Te meg itt (is) voltál édes : folyamatban lévő pipa :D::D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagyok, mnt a méz. Belém harapsz, és meghízol. :D:D:D

      Törlés