2013. december 31., kedd

Évösszegzés 2013


Here I Am… when you send me an angel… éjfél múlt, én még ébren (van, aki ébren tart, jobb, mint a koffein). Olcsinak mondtam negyed órája, hogyha megérem fent az éjfélt, akkor most teszem ezt ki, mert ez már a mai naphoz számít.
Ez volt a plusz, amit utólag kopácsoltam hozzá a poszthoz.

Jó, ennek a bejegyzésnek vagy harmadjára ugrok neki. Először semmilyen lett, utána meg unalmasan hosszú. De most!

Ilyenkor mindig azon gondolkodom, hogy milyen hamar elmegy egy év. Kiskoromban még a nyár is maratoni volt, most meg gyakorlatilag ma még újévet ünnepelek, holnap már ismét karácsony van. Hihetetlenül gyorsan elrohant az utóbbi 12 hónap.

Erről jön most egy minimális körkép.


Januárban túléltem a matek szigorlatot. Ezzel kezdtem az egész évet, ami akár előre is modellezhette volna az egész évet.
Februárban már kezdett piszkálni egy gondolat, miszerint van egy barátnőm, akinek az életében zavaró tényező vagyok, bármennyire az ellenkezőjét állítja. Válságba jutott a kapcsolatom, de áthidaltuk a problémáinkat kitartással és odaadással. Végérvényesen összerúgtam a port Em-mel. Konfliktuskezelő tréningen vettem részt. Mr. A születésnapjára elkészítettem az Alien királynős tortát.
Márciusban Em visszaadta a cuccaimat, azóta sem beszéltünk. Találkoztam Balázzsal. Hó végén egy pillanatra belém állt a frász, hogy lehet, hogy megestem. De nem. Huh!
Áprilisban túl sok minden nem történt. Eseménytelen hónap volt. Elkezdtem egy szakképzést, amihez kellett egy orvosi vizsgálat. Kiderült, hogy szar van a palacsintában.
Májusban elmentünk Mr. A-val a Murder-kiállításra, kalandoztunk, kirándultunk. Az egyik bejegyzésem több, mint 5000 (ötezer) g+-t kapott!!!
Júniusban elkezdett a blogom díjakat kapni, jöttek az olvasók, és a kommentek. El kellett mennem nőgyógyászhoz. Kiderült, hogy nincs minden rendben a pajzsmirigyemmel. Hazajöttek a barátaim, és kibékültünk Ádámmal, örültünk egymásnak, nagyon jó napokat töltöttünk együtt. Befejeződött a főiskola.
Júliusban befejeztem a szakképzést. Em hozzátartozója felhívott, hogy fel fog jelenteni, mert meg akarom ölni Em-et. Ennek következményeképpen egy napig nem volt blog.
Augusztusban elkezdődtek a blamázs-sztorik. Elkezdtem a fogyiprojektet. Ilussal belevágtunk a Sütiklubba. Elkezdtem az „idegőrlő” címkéjű sorozatomat írni.
Szeptemberben egy éves lett a blog. Csatlakoztam Nallag IPH-kezdeményezéséhez. Olcsi kérésére egy, az övéhez hasonló posztsorozat is megszületett, a Hemümön át a világ, amiben SATC részeket vesézek ki. Vikivel és Virággal The Carbonfools koncerten jártunk. Vendégposztot írtam Iluss blogjára. Elkezdtem Dóri gyerekeire vigyázni, akik igen jó hatással voltak rám. Befejeztem egy könyvet, és el is küldtem egy kiadóhoz.
Októberben Mr. A-val hajókirándultunk. Na jó, egy csattogó békávé hajóval mentünk le a Dunán, de megérte.
Novemberben TALÁLKOZTAM OLCSIVAL, és együtt fagytunk Virággal és Dióval. Végre, végre, végre megnéztük az Orson Scott Card könyvéből készült filmet, a Végjátékot.
Decemberben új szerelem költözött az életembe, a My Mad Fat Diary. TALÁLKOZTAM VIRÁGGAL. Lett kis munkám. Megnéztük a Hobbit második részét, karácsonykor kézben tarthattam az új Ward könyvet. Nyertem Pancsi játékán! Jött és ment a karácsony, és gyakorlatilag véget ért az év.



A legolvasottabb bejegyzések havi bontásban:
Augusztus: Fogyiprojekt
December: Ha-haha-hahaha

Alapjában véve ez az év érdekes volt. Az eleje nagyon rosszul sült el, de miután túltettem magam rajta, találtam kincseket, élvezetes volt. Egy halom jó dologban volt részem, mint kirándulás, találkozások. Nem volt az év felhőtlenül boldog, de komoly okom nem volt panaszra.
Szereztem új barátokat, legnagyobb meglepetésemre a blog által, és tavaly, amikor útjára indítottam ezt a kis oldalt, nem gondoltam volna, hogy ennyien leszünk itt. Szeretem a követőimet / olvasóimat!
Kisebb-nagyobb megszakításokkal, mindig volt mit csinálnom, és már nem egy hasznavehetetlen naplopónak tartom magam.
A legrosszabb pillanata az évnek, amikor Em kapujában álltunk apukámmal, ő pedig lehozta a cuccaimat egy nagy, fekete nylon zsákban, mintha szemét lenne. Aztán a mai napig szembesülök azzal, hogy folyamatosan hazudott nekem. A legtöbb rossz pillanat vele köthető össze.
Az év kudarca a szakdolgozatom lett sajnos, de ez van.
Szóval, a mérleg inkább jó irányba mutat minden hülyeségével együtt.



Nem fogadalmak, de elhatározások a jövő évre.
Betartani a diétát a legkevesebb kurvulással. – Lindának ezért ostort venni.
Nem szórni fölöslegesen a pénzt, félretenni, és csak arra kiadni, ami tényleg fontos.
Megtartani az összegereblyézett, vagy még mindig mellettem levő embereket.
Olyan melót találni, amit tényleg szeretek, nem csak a szükség hajt rá.
Még jobban odatenni magam, ami a kapcsolatomat illeti. Ez maga után vonja, hogy jobban odafigyelni Mr. A-ra.
Befejezni a szakdolgozatot, kipréselni a diplomát magamból mindenestül.
Legalább elkezdeni a jogsit.
Befejezni egy új könyvnek valót, és kiadót is találni hozzá.
Nem megerőszakolni ezt a blogot, ha már ilyen szépen összegyűltünk.
Több időt tölteni a családdal. Mission: impossible, de tervnek jó.
Kicsit lazábban kezelni az életem eseményeit.    

Nektek milyen volt az óév?
Vannak babonák, amiket ilyenkor betartotok?
Szoktatok fogadalmat tenni?

Jaj, és a legfontosabb:


B. U. É. K.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Újévet kívánunk nektek!
    Kívánom, hogy minden vágyad teljesüljön!! :) :)
    Örülök, hogy az óévet egy új barátság kezdetével zárhatom! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nektek is minden jóval teli, boldog új évet kívánunk, és ennek én is örülök ám! :)

      Törlés
  2. Sikerekben gazdag, boldog Új évet kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Búék!
    Még mindig imádom, ahogyan írsz :) Tetszettek az elhatározások (amik véletlenül sem fogadalmak, ez jó, én is így fogok tenni :P), néhány közülük rám is passzol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elhatározásoktól el lehet térni, vagy másképp lehet csinálni, és nem érzem annyira gáznak, mint például, ha a fogadalom nem jön össze. De már évek óta nem fogadok meg semmit. :)

      Törlés
  4. Boldog új évet nektek is! Szerintem nem panaszkodhatsz, tényleg érdekes, és tartalmas évet tudhatsz magad mögött. Itt ott nem jó történésekkel, de ezek talán még előrébb visznek! Szerintem ez egy jó év volt :) Én a sajátomat inkább nem merném összeírni... jobb magam mögött hagyni azt hiszem...

    VálaszTörlés