2013. december 20., péntek

Ecce Ego XVIII.


A mai nap is parádés volt, viszont sokkal jobb, mint az elmúlt két nap. :)
Titkon valahol már kerestem direkt a kutyagumit, hogy beleléphessek, hátha meghozza a szerencsémet. Pech, de egyet sem találtam az utamon.
Na, de mindegy. Mr. A duruzsol a fülembe, és most nem tudom megosztani az ujjaim és a füleim között a munkát, úgyhogy vágjunk is bele a következő EE-be.



Szeretem a jégkrémet. – Meg a fagyit is, és szívfájdalmam így télen, hogy a legtöbb helyről beveszik a fagyikat, és inkább sütik vannak. Szoktunk Mr. A-val ilyenkor fagyit venni, és némi öntettel elfogyasztjuk.


A barátaim a családom. – Hiányzik a kijelentésből az is szócska, mert szeretem a családom tagjának tekinteni a barátaimat. Sok barátnőmmel mondjuk egymásra, hogy húg-nővér viszonyunk van, vagy haverokból is lettek már fogadott bátyók, ahogy némely barátom szüleiből is a pótszülőim.
Fordítottan, miszerint a családom egyben barátaim is, már nem feltétlenül igaz. Sajnos.


Utálok egyedül lenni a gondolataimmal. – Vannak gondolatok, amikkel nem szeretek egy fejben tartózkodni. Kibeszélem őket ezerszer és leírom őket milliószor, és még akkor sem tudok tőlük szabadulni. Aztán utána persze megbánom, hogy elmondtam / leírtam őket, mert van, hogy nem könnyítenek rajtam, csak magamnak okozok még több problémát.


Szeretem a hosszú autós utazásokat. – Szeretek olyan emberek mellé beülni, akikről tudom, hogy jól és dinamikusan vezetnek. Ha még a társaság is jó, akkor a világ végére is elmennék azokkal az emberekkel. Ilyen főleg apukám, akivel imádok elmenni ide-oda. Ha egyszer lesz jogsim, mondtam neki, hogy nem fog tudni kiszedni az autóból, és elmegyek jó messzire.


Szeretném látni az északi fényt. – Hát, naná, hogy szeretném látni. Sőt, szeretnék oda költözni, ahol többször is még láthatnám éjszakánként. Láttam róla képet, meg dokumentumfilmet, és nagyon szépnek találom. Az tuti, hogy bezsonganék tőle.


Könnyen megsértődöm. – Alapvetően nem vagyok könnyen sértődős, sőt, szeretek röhögni magamon, vagy más erőlködésén, de vannak dolgok, konkrétan kettő, amire ugrom, és ha azzal húznak, akkor bedurcizok. Viszont, ezt a kettőt megtartom magamnak. Félő, hogy felhasználnák a lelkes névtelenek.


Nem tudok rossz érzés nélkül tükörbe nézni. – Nem azért, mert szívem szerint szembeköpném magam a tetteim miatt. Olyan régen volt, de manapság csak egy tükörmentes lakásnak tudnék baromira örülni. Nem szeretem, amit a tükörben látok, mert nem tetszem magamnak mindig.

Egyezés, avagy különbség???

8 megjegyzés:

  1. Minden stimmel. Én is imádok kocsikázni, sötétben, egy jó sofőrrel a végtelenségig is elmennék. :) Én is látni akarom az északi fényt, sőt, a közelébe is akarok költözni, Kanadába, bár ott még nem látni, de csak elugrok egyet a jégvilágba majd hétvégenként. :) Az előző bejegyzésedhez hozzászólva: már én is Grincs lettem. Mondjuk, tavaly is az voltam, szóval enm történt nagy változás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lopjuk el a karácsonyt. ;P
      Ma már nem volt akkora szökhetnékem, mint az elmúlt napokban, de volt azért valamennyi. :)

      Törlés
  2. Az utazáson kívül kb minden stimmel :]

    VálaszTörlés
  3. nézz be hozzám, díjat kaptál! : )
    http://worldofbree.blogspot.hu/2013/12/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2014!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nice comment and thank you!
      Merry Christmas and Happy New Year, My Dear!

      Kisses,
      D.

      Törlés