2013. december 13., péntek

Ecce Ego XVII.


El vagyok tűnve. Gondolom, feltűnt, de most nem vagyok motivált az írásban. Másra használom az energiáimat. Bár ez azoknak jó inkább, akik folyton azért szabadkoznak, hogy lemaradtak a sok bejegyzés mellett.
Most kapcsoltam csak be a gépet, szünetet tartok két ablak között – éljen a karácsony előtti ablakmosás. Felülírom a korábbi kijelentésemet, miszerint porszívózni nem szeretek. Nem. Ablakot pucolni nem szeretek. Sőt, van egy kicsi üveg, amit el sem érek.

Ajj, mennem kellene, mielőtt besötétedik.

Kínkeservesen választottam ki a képeket.



Nehezen lehet megérteni. – Kötve hiszem, hogy van ember, aki megért. De komolyan. Oké, hogy mondjuk azt mondja mindenki, hogy együtt érzek veled, meg megértem, amit mondasz, de passzolom, hogy van bárki, aki igazán tudja, mikor mire gondolok. Még keresem azt az embert.
Mr. A egészen jó úton halad hozzá.


Szeretem a leggingset. – Persze, nem nadrágként, mert az nem nadrág, és még divattal foglalkozó embereket sem láttam normálisan hordani ezt a ruhadarabot. Imádom, amikor valaki a formátlan lábára kapja fel, mert az, hogy vékony, még nem jelenti azt, hogy jó lába van. – Szólt az elefánt… hihihi… Szerintem egy praktikus ruhadarab, és van nekem is, de mindig szoknyával hordom. Valamiért így alakult. Ja, és egyszínű.


Nélküle darabokra hullok. – Nem csak Mr. A tartozik ebbe, vagy apukám, hanem van egy-két olyan ember a baráti körben, akik, ha eltűnnek, akkor aggódni kezdek, vagy csak kombinálok. Azt sem tudom, hogyha barátnőm kimegy külföldre, akkor mi lesz velem?!


Hiányzik a régi CN. – Nagyon. Meg a régi mesék. A mostaniak közül mindegyik bárgyú, és a legtöbbtől legalább 10 pontot zuhan az IQ-m.


Nem találtam meg az igaz barátomat. – Fogalmazzunk úgy, hogy ő elköltözött, és azóta, ahogy az lenni szokott, nagyon nem tartjuk a kapcsolatot. Van pár kezdemény, amik megálltak a fejlődésben, és vannak olyanok, akik szintén jó irányba tartanak, hogy talán, egy napon, majd ha visszagondolok, azt tudom mondani, hogy „te vagy az igaz barátom”.
Amúgy ezzel a kifejezéssel is sokan visszaélnek, de ez más tészta.


Helyes dolgokat teszek. – Szerintem. Általában ezt más ellene való támadásnak éli meg, vagy félreérti, én meg úgy vagyok vele, hogy egyszer majd benő a feje lágya, és rájön, hogy nem vagyok idióta. Ez amúgy egy olyan dolog, amit más tudna megmondani, hogy cselekszem, mert ez így nagyképű kijelentés. Igyekszem a helyes utat választani.


Nem tudom, mit akarok. – Nagyon nem. Hogy úgy igazán mit, halvány lila gőzöm nincs róla. Vannak tervek persze, mert anélkül megkérhetném a szomszédot, hogy locsoljon meg néhanapján, de tényleg nem tudom, mit akarok. Mindig mást. Így van ez gyerekkorom óta.

Ennyit mára, szerintem megyek, és tovább nyalom a koszt az ablakról, utána meg csinálok sütit. Valami egyszerűt, mert most ahhoz van kedvem. Ha nem leszek kész….

Egyezés, avagy különbség?

12 megjegyzés:

  1. Megint sokban hasonlítunk:)
    A régi CN-t én is nagyon hiányolom. Nem is értem, hogy a mostani gyerekek hogy tudják ezeket a gagyiságokat nézni amik mennek rajta.
    Én se találtam meg még az igaz barátomat. Mármint volt egy lány akit annyira szerettem és annyira bíztam benne mint most a páromban, sőt még jobban, de a távolság szétszedte a barátságunkat. Azt mondják hogy az igaz barátság soha nem szakad meg, szóval keresem tovább, bár nem hiszem hogy megtalálnám valaha is.
    Az utolsóban teljesen megegyezünk. Én se tudom mit akarok, terveim vannak, de tudom hogy ezek soha nem vállnak valóra. Néha úgy vagyok, hogy majd lesz valami és sodródok, mert nem tudom mi más legyen, mi mást tehetnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne add fel a reményt rá!
      Én úgy vagyok vele, mindenki marad, ameddig marad, addig teljes odaadással vagyok felé. Majd a végén megmondom, hogy kire tudom azt mondani, hogy az igaz barátom volt. Nekem életszakasz függő volt, gyakorlatilag mindig mást említhettem volna meg.
      Egyetlen egy van, ami mellett kitartok, és akarom, és az az írás. A többivel kapcsolatban sodródom az árral egyelőre.

      Törlés
  2. Hmm ezek rám is igazak :) Talán a 3. nem annyira, mert nincs szerelmem, de te megemlítettél szülőket, barátokat, úgy végül is igen :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha barátot vesztek, attól jobban a padlóra kerülök, mint ha szerelmet vesztek. Nem hiszem, hogy csak az utóbbitól lehet darabokra hullani. :)

      Törlés
  3. Nem fogsz meglepődni, de mind passzol... :]

    VálaszTörlés
  4. Megint ugyanaz... kivéve az, hogy helyes dolgokat teszek! Gyakran tudom,hogy nem.
    Ez a barátság kemény dolog. "Gyakran" volt úgy, hogy azt éreztem, végre őőő az igaz barát... most is csalódtam...és sokszor rájövök,hogy nem , most nem én voltam a fos.
    Te viszont mindig keresel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, mert én buldózer vagyok. Akkor is megyek, és falakat döntök, ha te nem akarod. ;)
      Én is csak igyekszem, aztán vagy megtalálom a jó irányt, vagy nem. Mindig utólag derül ki.

      Törlés
    2. Én még akarom is! Látod, helyes úton jössz te, te kis buldózer:)

      Törlés
  5. Jelenleg a motiválatlanság azt hiszem nálam is meg van :)
    Ja, hogy az nem ez a rész...?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, de örülök, hogy nem vagyok vele egyedül. :)

      Törlés