2013. december 6., péntek

Ecce Ego XVI.


Nyolc órányi, nyolcvan fokos emberlevesben ázás után, most jutott eszembe, hogy péntek van. Ha péntek van, akkor pedig, Ecce Ego.

Rövid bevezető, de elég. Amúgy minden szuper.



Szeretem a teát. – Mr. A mindig mondja, hogy valaki vagy teás és kávés, vagy kakaós. Nálam mind a három játszik. Tea különös módon csak télen, és csak akkor, amikor nagyon hideg van, amúgy annyira nem. Rossz szokás, de mindig sokáig áztatom, kivéve, amikor odafigyelek az időre, és nem teszek bele édesítőt, csak néha mézet, de amúgy nem igénylem. Mindenféle teát imádok, a gyümölcsöseket nagyon.


Nem követem a trendeket. – Nem öltözöm divatosan, nincsenek márkás cuccaim, de nekem ez nem is fontos. Nekem a kényelem a lényeg, hogy jól érezzem magam… hogy azt érezzem a ruhában, amiben vagyok, hogy én vagyok. Különben is, ha valamit nem tud viselni az ember, abban rém idiótán tud kinézni.


Szeretek egyedül lenni. – Szeretem a társaságot, de ha nincs, az sem baj, feltalálom magam. Már gyerekként is inkább elhúzódtam másoktól, ha odajött valaki homokozni velem, akkor ott hagytam, hogy játssza ki magát, és szóljon, ha befejezte. Ez máig így van. Nem török le, ha egymagam vagyok.


Alacsony vagyok. – 163 cm, persze tudom, hogy van, akinek még én is hegyi levegőt szívok, viszont van, amihez én is alacsony vagyok. Egyszer találkoztam egy általános iskolás osztálytársammal, aki két méter körüli (szerintem felette), és azzal nyitott, hogy „jé, de megnőttél”. Köszi. Mr. A meg átrendezte nekem az előszobaszekrényt, hogy elérjem a dolgokat. Na igen, csak a kulcsot nem érem el a szekrényhez.


Szeretem a popit. – Főleg a vajasat. Sósat nem szoktam sűrűn enni, mert a sóval, ha sok, nem vagyunk barátságban, de ha van alkalmam rá, akkor tuti, hogy veszek és pattogtatok. Szerintem, még ez is a filmmániámhoz köthető. Ahhoz úgy adja magát.


Úgy cselekszem, mint egy gyerek. – Szeretek pocsolyába lépni (sáros lett az új cipőm…), buborékokat fújni, babákkal játszani, plüssökkel aludni, kifestőzni. Egyszer azt hallottam, hogy addig jó az embernek, ameddig nem nő fel. Nos, ezt támogatom. Sosem akarok felnőni egy bizonyos szempontból.


Könnyen beszopódok. – A blogokba bele tudok gárgyulni, főleg, ha több napig nem olvasom rendszeresen az új posztokat, akkor mondom Mr. A-nak, hogy odaülnék a gép elé öt percre, és hopp, már el is ment két-három óra. A közösségik nem érdekelnek annyira, hogy sok időt töltsek rajtuk, de a blogok annál inkább.

Egyezés vagy különbség?

10 megjegyzés:

  1. Az úgy cselekszem mint egy gyerek dologról a párom regényt tudna mesélni velem kapcsolatban. Nem tudom kihagyni a pocsolyát, a befagyott pocsolyát se:D Muszáj betörni. Muszáj mindent megtapogatni, megszagolgatni, felkiáltani ha valami érdekeset találok, minden utunkba kerülő macskát megsimogatni. Ajj szegényt ezzel kitudom kergetni a világból.
    Tea minden mennyiségben jöhet, de nyáron jobban kívánom, a tél nálam inkább forrócsokis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogdosni én is imádok. Ma IKEA-ban letapiztam mindent, amit csak tudtam és akartam. :)

      Törlés
    2. IKEA a világ legjobb boltja:)

      Törlés
  2. Teljes mértékig egyezés :)
    Én tea-fanatikus vagyok, minden nap iszom teát, télen persze forrón, exkluzíve áztatós bögréből valami különlegeset, meg sokat járok teaházba. A kávét ritkán kívánom, akkor is ahogy tejezve, a kakaó meg téli itóka nálam :)
    Trend követés detto nem érdekel, van nekem nagyon jó kis saját stílusom, jól meg vagyok azzal. A lényeg, ahogy te is írtad, hogy kényelmes legyen és önmagam lehessek benne.
    Imádok egyedül lenni. Alapból szeretem a társaságot, de időnként nagy szükségem van arra, hogy elszeparálódjak mindenkitől és ellegyek a gondolataimmal.
    Pont egyforma magasak vagyunk :) Én úgy vagyok vele, hogy jóból kicsit adnak, nem is szeretnék magasabb lenni. Igaz, így ha Viktor felrejt valamit a szekrény tetejére nagyon kell küzdenem, hogy megszerezzem, de akinek nincs 2 méteres magassága, annak van okos buksija, hogy megoldást találjon a problémára :P
    Pop corn, nyami ^^ És nálam is a vajas a nyerő, a sima sós olyan fullasztó :S
    Én is örök gyerek vagyok, amolyan Pán Petra :P Van az a mondás, hogy akit a jóisten szeret, azt megtartja gyereknek, hát, ha ez így van, akkor engem nagyon szeretnek odafent, mert igen gyermeki lelkű tudok lenni :)
    Rajongani meg én is nagyon tudok, függővé tudok válni olyan dolgoktól, amik érdekesek számomra, de engem nem zavar, a környezetem meg már megszokta a hülyeségeimet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! :D

      Párom rendszerint a szekrény legmagasabb pontjára szokta rejteni a meglepetéseket, mert tudja, hogy azt úgyis ő takarítja, szóval még véletlenül sem fogok arra tévedni. :)

      Törlés
  3. Én is sokat áztatom a teát :) Egy 7 decis bödönben olykor órákat ázik, amíg kihül :D Egyébként hidegen szeretem, étvágyelnyomó jelleggel, de a mindennapos kávé alap, és kb. hetente egyszer a kakaó is becsúszik :)

    A blogokkal kapcsolatban hasonlóan vagok, habár engem egy-egy blog szippant be, imádom és jajj (leginkább a nem túl népszerűek), aztán pár hét után elmegy a varázs, és jön új blog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha bödön, akkor odafigyelek, mert párom is iszik belőle. Ha magamnak, akkor egy filter egy bögrébe, és ázik, ameddig eszembe nem jut.

      Nekem nagyon sok volt már a blog-fellángolás, viszont egészen elenyésző számban maradtak olyanok, akikhez szívesen és izgatottan megyek vissza olvasgatni. Na, azokba szoktam beszopódni.

      Törlés
  4. :) Teazom én is de csak télen. Sajnos így is kevés folyadékot viszek be. :/
    Nekem csak az a ruhám márkás amit Tőle kapok. Ő mindig azt veszi... :) Ebből egyenesen arányosan az jön ki hogy ebből nincs sok mert a férfiak nem sok ruhát vesznek egy nőnek. Önállóan meg pláne nem :D
    177 centi körül mozgok. Kosaraztam :)
    Pop cornt nagyon régen ettem..paleo.Szerettem.
    Hatalmas nagy gyerek vagyok :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel eléggé idióta méretezéssel születtem, nélkülem nem megy el párom ruhát venni. Mindig mondom, hogy az egyetlen egy márkás cuccom a Shelley's bakancsom, és más nem.
      Majd egyszer megtöröd a paleot egy kis kukoricával. Én tudom. :D
      Gyereknek lenni jó!

      Törlés