2013. december 27., péntek

Bugázott kérdéssor


Nem árulnak még petárdát, de jó lett volna ma beszerezni, nem harmincadikán görcsölni, hogy még legyen olyan, amilyet szeretnénk… meg kitaláltuk, hogy lesz héliumos lufi, mert az nagy társaságban lesz a jó.
Úgyhogy hazajöttünk, és mivel két óra alatt úgysem tudok jól elmerülni a könyvemben, gondoltam, olvasgatok kicsit a kedvenceimen, és Marvnál találtam meg ezt, aki szintén lopta, de a lopott cucc mindig jobb.

Na, szócsavarásból ennyi, íme a válaszok:


Utolsó csók?
Tegnap este.

Utolsó telefon hívás?
Apukámmal beszéltem 25-én, hogy mikorra menjünk másnap.

Utolsó sms?
A szolgáltató, hogy már a telefonomon sincs elég keret, de boldog karácsonyt.

Utolsó zene, amit hallgattál?
Johnny Gold – A kurátor… pompinpompin XD szexi predátor…

Utolsó sírás?
Karácsony előtt, Dóri tudja, miért.

Randiztál már valakivel kétszer?
Máshogy nehezen jöttem volna össze a legtöbb lapajjal, sőt Mr. A-val is a harmadik nekifutásra lettünk bátrak.

Voltál már megcsalva? / Megcsaltál valakit?
Voltam megcsalva is, és ha a csók megcsalásnak számít, akkor igen, megcsaltam mást. De sosem feküdtem össze senkivel, és a csók után szakítottunk is. A srácnak nem mondtam el, mert lényegtelennek tartottam.

Megcsókoltál valakit megbánás nélkül?
Mondjuk Mr. A-t?! De ez milyen kérdés ez már?

Elvesztettél valaki fontosat?
Vesztettem barátnőt, barátot, és pasit is, meg rokont is (legalábbis, most úgy érzem). De ez egy olyan dolog, hogy nagyon kevesen tartanak ki mellettünk, inkább kanyarok vannak, aztán valaki vagy hullik (előbb-utóbb), vagy nem.

Voltál már depressziós?
Nem csak voltam, papírom van róla…

Voltál már annyira részeg, hogy hánytál?
Voltam.

Szexeltél?
A XXI. században azok sem tartják be a cölibátust, akiknek előírás lenne. Szóval, igen.

Hány emberrel szexeltél az életben?
No komment. Párral. Kevesebb a tucatnál.

Szereztél új barátot?
Mindig azon vagyok, de valahogy mindig kikopik mellőlem mindenki. Pár van, aki bírja. De a blog kapcsán idén szereztem pár kincset!

Sírásig nevettél?
Szinte mindig mindenki azon röhög, hogy folyik a könnyem röhögés közben. Hála ennek a sminkem meg a ruhámra folyik ilyenkor.

Találkoztál olyas valakivel, aki megváltoztatott?
Két exem van, akiknek örök hálám a formálásért!

Kiderült, ki az igaz barátod?
Erre majd visszatérünk, amikor a halálos ágyamon pezsgőt szürcsölök, és kíváncsiak lesztek rá még akkor is. Most nem mondom meg, mert ki tudja, mit hoz a holnap. Tippem van.

Kiderült, hogy beszéltek rólad?
Tudom, hogy ki hogy vélekedik rólam.

Mit csináltál az utolsó szülinapodon?
Hallgattam, ahogy egy ismerősöm az exére szór átkokat, aztán ajándékoztunk. Azóta sem tudom, hogy találta ki a barna táskát. Meg Mr. A-val és apuékkal szolidan ünnepeltem. De nemsokára itt a következő nagy nap!

Mikor keltél ma fel?
Fél tízkor… sok volt a jéger.

Egy olyan dolog, amire nem tudtál várni?
Reggeli kávé!!!!!!!!!!!!!!

Utolsó alkalom, amikor az összes tesód láttad.
Nincs tesóm. Szóval, gondolom, még spermakoromban, amikor apukámmal egy gatyában jártam.

Egy dolog, amit változtatnál az életedben.
Már párszor leírtam, olvass vissza.

Mit hallgatsz épp most?

Mikor szexeltél utoljára?
öööööööööööööööö… havas volt a táj… :/

Ki megy az idegeidre?
Az ostoba emberek, akikkel nem lehet mit kezdeni.

Leglátogatottabb honlapod?
nemmondommeg

Kedvenc színed?
Fekete, lila.

Beceneved?
Tipegő Zombi és változatai. A Dóri valamelyik változata (de azért harapok). A régi írói „álnevem”. Meg a haveroknak mindig más vagyok, szóval, gyakorlatilag lehet, hogy a személyiségzavarom innen eredeztethető.

Kapcsolati állapotod?
Soros.

Csillagjegyed?
Vízöntő… bezony. Rólam egy szám is szól.

Férfi vagy nő vagy?
Férfinak készültem, de útközben kilukadtam. NŐ.

Általános iskolád?
Fontos ez? Úgyse tudja senki, ha leírom a nevét… szerintem már meg sincs.

Középiskolád?
Nagy László Gimnázium. <3

Szemed színe?
Kékes szürke, és van benne egy mocsárszínű karika.

Magasságod?
163 cm.

Odavagy valakiért?
Mr. A (ha elérhető személyről beszélünk).

Mit szeretsz önmagadban?
Saját magamat.

Tetoválások.
Máson szeretem, ha szép, de nekem nincs.

Bal vagy jobb kezes vagy?
Jobb.

Épp most (mit) eszel?
Semmit, de nemsokára ebéd.

Épp most (mit) iszol?
Kólát.

Kire/mire gondolsz?
A tegnap este elkezdett történetemen agyalok. Meg, hogy ezekre a válaszokra ki lesz kíváncsi?

Mit hallgatsz?
Zenét?!

Mire vársz?
Hogy történjen valami.

Szeretnél gyerekeket?
Nem. – De tuti lesz legalább kettő majd valamikor egy messzi-messzi galaxisban.

Szeretnél házasodni?
Nem. Nekem nem fontos, hogy x időn belül el legyek véve, aztán majd elválhatok.

Munkahely?
Mi van vele?! o.O

Ajkak vagy szem?
Szem.

Ölelés vagy csók?
Mikor hogy.

Alacsonyabb vagy magasabb?
Magasabb!

Idősebb vagy fiatalabb?
Inkább idősebb.

Romantikus vagy spontán?
Spontán.

Szép has, vagy szép kezek?
Ki az a barom, aki összeírta a kérdéseket???

Érzékeny vagy érzelmetlen?
Mit jelent az, hogy „érzékeny”?! Mert nem mindegy a választáshoz.

Fellángolás vagy komoly kapcsolat?
Utóbbi, de néha a fellángolás is életmentő.

Idegennel csókolóztál?
Igen, de azért egy alienre nem vágyom… predatorra sem.

Túlságosan részeg voltál?
Én nem, de te kérdezni sem tudsz, mert nyelvtanilag gáz némelyik…

Elhagytál valamit?
Az ép eszem, amikor ennek nekikezdtem.

Szexeltél?
Olvasd el fentebb.

Összetörted valaki szívét?
Biztos, nem szokott túlzottan érdekelni a mások érzelmi világa.

Voltál már lesittelve?
Nem.

Kiütöttél már valakit?
Igen, de önvédelem volt.

Sírtál, amikor meghalt valaki?
Volt már rá példa.

Falaztál egy barátnak?
Igen, és vagy jól jött ki, vagy nem.

Hiszel magadban?
Ahham.

Hiszel a csodákban?
Minden nap történik valami, csak mi nem figyelünk oda.

Hiszel a „szerelem első látásra”-ban?
Nem.

Hiszel a mennyországban?
Nem.

Hiszel a mikulásban?
Minden évben, december hatodikán hoz csokit. Naná, hogy hiszek. Korrupt vagyok, csokival megvehető.

Hiszel a „csók első randin”-ban?
Ha megtörténik, nem kell hinni benne. Amúgy nem jelentenek semmit.

Hiszel az angyalokban?
Nem úgy, ahogy a kérdés gondolja.

Az összes exed közül ki érdekel?
Szerintem, akik ismernek, azok tudják a választ nagyon jól.

Ha vissza mehetnél az időben, mikorra mennél?
Végigutaznám a történelmet.

Ha kívánhatnál egy dolgot a világból, mi lenne az?
Nem szenvedek momentán hiányt semmiben.

Félsz a szerelemtől?
Az egészségestől nem.

Szereted, ahogy kinézel?
Nem túlzottan, de javítható a dolog.

Akinek tetszett, az töltse ki, nem kell minden kérdést vinni, de kellett egy kis off bejegyzés. Sok-sok szóval, hogy legyen mit olvasni, ameddig estig vagy holnapig megírom, amit meg kellene.

Pusszantás,
D.

12 megjegyzés:

  1. Voltak benne érdekes kérdések, amiknél én is csak néztem :O De tetszettek a válaszaid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először nem tudtam, mire vállalkozom, aztán kicsit eluntam, és azt írtam, ami először az eszembe jutott. :)

      Törlés
  2. Hát 1-2 válaszodon olyan jót nevettem:D Hihetetlen vagy, a szó jó értelmében^^
    Ezt én is lopom tőled:)

    VálaszTörlés
  3. Ezek a kérdések.... :) :)
    Gondolkoztam, hogy átlopom, de inkább nem :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még lehet, hogyha a jobbakat kiszemezgeted belőle. Mert egy-kettő gáz. :D

      Törlés
  4. Az én kedvencem a Voltál már lesittelve? :D :D :D Meghalok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt amúgy azon gondolkodtam, hogy ki az, aki azt írja, hogy igen. Vagy kifejti. :D

      Törlés
  5. Hu, ezt végig bírtad írni? Nekem nem lett volna energiám :) Fura egy kérdéssor... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt, még gépelni is hozzá. :D
      Valahogy túlpörögtem. Nálam így jön ki a mániás korszak. :D

      Törlés
  6. Nem gondolod, hogy a szexes kérdésekre nem kellene válaszolnod?
    Nem ugatásból, csak azért ehhez kell egyfajta bátorság.

    Adrienn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szexes kérdésre eszembe nem jutna őszinte választ írni, mert ahhoz senkinek nincs semmi köze. Az elsőnél a válasz a SATC filmből van, Miranda és Steve beszélgetéséből. Az a két kérdés, mint egy jó pár még, poénra lett véve. :)

      Törlés