2013. december 23., hétfő

Boldog Karácsony Mindenkinek!!!


A napokban kaptam bree-től egy díjat, amit ezúton is nagyon-nagyon köszönök neki, és nagyon jól esett, hogy gondolt rám. Sokat gondolkodtam azon, hogy kinek adjam, akinek még nem adtam, adjam a szokásos körnek, vagy külföldieknek?! Aztán arra jutottam, hogy úgy adom, hogy nem adom.


Mivel karácsony van, minden kedves bloggal rendelkező olvasómnak szívesen odaadom, és azoknak is, akiknek a blogjára fel vagyok iratkozva, vegyétek, vigyétek, örüljetek neki, írjatok róla (vagy ne). Tényleg és komolyan.
Nem tudok köztetek dönteni, és nem is szeretnék. - Szabályokat ITT olvashatod.


No, úgy gondolom, hogy a karácsonyra most elvermelek, és ha nem írok, majd két ünnep között fogok. Köszönöm, hogy követtek, hogy kitartotok, meg néha bennem is tartjátok a lelket. Bár egy halom bejegyzést elterveztem még decemberre, nem tettem ki őket, majd januárban jönnek ők.

Nektek, kedves Olvasóim, kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok, és sok-sok-sok kaját, édességet, ajándékot és szeretetet, egy halom kincset, kitartást, sok örömöt.

Mivel virtuálisan nehéz ajándékokat osztogatni, ajándékom a „tovább” után olvasható:


Ima

Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak erőt kérek a hétköznapokhoz.
Taníts meg a kis lépések művészetére.
Tégy leleményessé és ötletessé, hogy a napok sokféleségében és forgatagában, időben rögzítsem a számomra fontos felismeréseket és tapasztalatokat.
Segíts engem a helyes időbeosztásban. Ajándékozz biztos érzékeket a dolgok fontossági sorrendjének, elsőrangú, vagy csak másodrangú fontosságának megítéléséhez.
Erőt kérek a fegyelmezettséghez és mértéktartáshoz, hogy ne csak átfussak az életen, de értelmesen osszam be napjaimat, észleljem a váratlan örömöket és magaslatokat.
Őrizz meg attól a naiv hittől, hogy az életben minden simán kell menjen. Ajándékozz meg azzal a józan felismeréssel, hogy a nehézségek, kudarcok, sikertelenségek, visszaesések az élet magától adódó ráadásai, amelyek révén növekedünk és érlelődünk.
Küldd el hozzám a kellő pillanatban azt, akinek van elegendő bátorsága és szeretete az igazság kimondásához.
Az igazságot az ember nem magának mondja meg, azt mások mondják meg nekünk.
Tudom, hogy a sok probléma éppen úgy oldódik meg, hogy nem teszünk semmit. Kérlek, segíts, hogy tudjak várni.
Te tudod, hogy milyen nagy szükségünk van barátságra. Add, hogy az élet legszebb, legnehezebb, legkockázatosabb és legtörékenyebb ajándékára méltók lehessünk.
Ajándékozz elegendő fantáziát ahhoz, hogy a kellő pillanatban és megfelelő helyen, szavakkal vagy szavak nélkül egy kis jóságot közvetíthessek.
Őrizz meg az élet elszalasztásának félelmétől. Ne azt add nekem, amit kívánok, hanem azt, amire szükségem van.
Uram, taníts meg a kis lépések művészetére. Ámen.

(Antoine de Saint-Exupéry)

Pusszantás Mindenkinek,
D.

5 megjegyzés:

  1. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok neked és a családodnak is:)

    VálaszTörlés
  2. Neked is nagyon boldog karácsonyt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon boldog karácsonyt kívánok nektek! :) :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi, köszi, köszi, megvan. Degeszre vagyok tömve, Mr. A is gurul már. Remélem, nektek is jól telik az ünnep. :)

    VálaszTörlés