2013. november 19., kedd

P, B... gáz(ok)


Mr. A-nak van egy barátja. Mióta a legjobb barátja kiesett a képből – egyszerűen felszívódott -, azóta B. volt az, akivel összejártunk inkább. B-t imádom, sokszor egy húron pendülünk, sőt, az ízlésünk is egy, és emiatt általában jól eldumálunk.

Beszélgetés közben pedig, miért ne érthetnénk egyet? Miért ne nézhetnénk egymásra, amikor a másik beszél?
Miért nem?
A válasz P., B. barátnője.


Jó múltkor vettem észre, és szerintem nagyon nem lövök mellé ezzel.
Nagyban ettünk pár szendvicset, és B-vel mélyen egyet értettünk abban, hogy a diszkókban, meg bizonyos szórakozóhelyeken éjszakai pillangókat szerez magának az ember, nem párkapcsolatot. Vannak fehér hollók, de nem jellemzően.


P ült a széken, és úgy villogott rám a szeme, amikor azt hitte, hogy nem látom, hogy kezdtem magam kellemetlenül érezni. Megjelent egy fintor a szája sarkában, és inkább nem szóltam hozzá B-hez túl sűrűn, mert ki tudja, mi játszódott le P-ben.
Féltékenységet olvastam le róla, pedig, annyira nem kellene féltenie tőlem B-t, pláne, hogy ott ült mellettem Mr. A.

Aztán ők jöttek hozzánk. B csak akkor nézett rám, amikor P nem volt a szobában, és gyakorlatilag csak ilyenkor kommunikált velem szemtől szemben.
S most mi van?

B eltűnt. Komolyan. Nem hív minket, pedig havonta egyszer találkoztunk. Mr. A-nak is feltűnt, mert a múlt héten még találkoztunk is velük véletlenül az utcán. Benéztem a kocsiba, intettem B-nek, erre P rám nézett, és csak a fullánkos nyelve nem jött elő, de fintorgott (mosoly volt vagy vicsor, passz).


P-ben csalódtam valahol, mert semmi bajom nincs vele, de valami nem kerek. B meg irányítható pasi (zsarnok nőknek ideális), és gondolom, ha P-nek nem vagyunk jók, akkor B meg megy utána, mert hát, a nő ítél.

Aztán persze, lehet, hogy csak mi látunk bele túl sok mindent, de B sosem tűnt el ennyi időre. Magától mindig jelentkezett, ha nem is futottak össze. Most pedig úgy érzem, hogy kicsit hibás vagyok abban, hogy B nem jön. P-vel burkoltam megküldtük egymást. Nem vagyunk hű, de nagy barátnők, de rosszban sem vagyunk. Azt hittem amúgy, hogy Mr. A másik barátját lesz nehéz megtörni, de nem. P sokkal keményebb dió. Sosem gondoltam volna, hogy idáig jutunk.
Picikét bennem van a félsz, hogy a zöld szemű miatt veszt Mr. A egy barátot. – A különlegesség, hogy P, Mr. A-val sem beszél túl sokat. A hangulat lapos, ha ő is jelen van, B nem felszabadult. Plusz, Mr. A és B közös haverja még a maga „kedves” stílusában össze is hasonlíthatott minket, ahol P előtt végeztem.

Nehéz háttérsztori nélkül írni ám erről. Csak az meg túl hosszú lenne. P féltékeny típus, mert B-nek volt egy gáz kapcsolata, ő meg túl hamar jött, mint gyógyír. Örökké féltékeny, és megfelelési kényszere van.
Csak jó lenne, ha a kisebbségi komplexusait nem rajtunk töltené ki, B meg a sarkára álllna.
 
Nem tudom, mi a rosszabb.
Egy pasi, aki hagyja, hogy irányított legyen,
 vagy
egy uralkodó, féltékeny csaj?!

20 megjegyzés:

  1. Hát, a szememben tutira egyforma rosszak. De ez olyan helyzet, amit egyszerűen nem lehet megoldani, legalábbis míg együtt vannak. De az ilyen kapcsolatok vagy nagyon megrekednek kettejükben, vagy hamar véget érnek. Hát, meglátjuk! De tájékoztatást kérünk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre szoktam azt mondani, hogy a mélyrepülés utáni ember jó lehet, mert megmutatja, hogy van élet a Földön még, viszont nem biztos, hogy marad is.

      Most annyi van, hogy írtam, hogy találkozni kéne. A csaj válasza meg gyakorlatilag az, hogy kéne.

      Törlés
  2. Teljesen egyetértek a csajjal. Nem találkoztam és olyan hímnemű egyeddel, legyen az férfi, vagy fiú, amelyik hűséges és száz százalékig megbízható lenne.

    Egy ilyen helyzet könnyen megmérgezi a kapcsolatot, de a mai pasikat máshogy nem lehet kordában tartani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem látom ennyire borúsan a dolgokat, és inkább a srác oldalára állok, mert nem adott okot arra, hogy féltékeny legyen. De tényleg, semmit.

      Lehet őket mással kordában tartani, sőt, ezzel pont nem jó szerintem.

      Törlés
    2. Nem tartom kizártnak, belőlem a tapasztalat beszél, de az is előfordulhat (nagy eséllyel), hogy csak én fogtam ki silány alanyokat. :)

      Törlés
    3. Én is tenyereltem már szarba, de nem általánosítok le. Mondjuk, én nem vagyok féltékeny típus, aki folyamatosan ellenőrizget, és csak velem lehet. Kell a saját élettér is. Sőt.

      Törlés
    4. Szívesen bemutatnám a vőlegényem, hogy találkozhass 100%-ig kóser pasival :)

      Törlés
    5. Oh, szerintem majd az is meglesz egyszer. ;)

      Törlés
  3. "Nem tudom, mi a rosszabb. Egy pasi, aki hagyja, hogy irányított legyen,
    vagy egy uralkodó, féltékeny csaj?!"
    - Íme Én silány alany szerint, a puhapöcs pasiknál nincs rosszabb. Vesztettem már barátot azért mert nem tetszettem a *jövendőbeliének. Akarom mondani, volt feleségének. A barát később vissza jött normál módba, azóta meg nem tudom eldönteni miért nyíg...
    - Féltékeny csaj? Hát abban is volt részem, hagyjuk inkább. Igaz kell valamennyi féltékenység, de ne essünk túlzásokba. Vannak határok, barátokat, ismerősöket ne tiltsunk már el egymástól, mert nem tetszik valaki. Vagy ahogy ránéz a párja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hozzád is lenne most jó pár (nem lelkizős) kérdésem...

      Törlés
    2. Tedd fel nyugodtan, van időm válaszolni. :)

      Törlés
    3. Szép hosszú kérdéssor lesz XD

      Törlés
    4. Szeretem a kérdéssorokat, ez valami fétis nálam biztos.. : D

      Törlés
    5. Oh, hát, ez kész orgazmus lesz akkor. :D

      Törlés
    6. Annyira nem, ne essünk túlzásokba! : D
      Maradok a szokványos dolgoknál, a test-test kontaktus az igazi! : D

      Törlés
    7. Ezt nem vonom kétségbe. :D
      Tudnám ragozni, de inkább nem. :D:D:D

      Törlés
    8. Úgy látom Te is úgy vagy mint Én. Poént, poénra kontrázva még durvábbat! :)

      Törlés
    9. Ehh, igen, és mivel ritkán van benne részem, ki szoktam használni a helyzetet, de mivel a napokban rám koppintottak, hogy ejnye-bejnye, csúnyákat írok, inkább visszavonulót fújtam. :)

      Törlés
    10. Nem kell, vagyis legalábbis velem nem kell visszavonulót fújni. Csak nem szabad megsértődni, ha durvábbat mondok! :)

      Törlés
    11. Ja, nem vagyok sértődős fajta. Röhögök mindenen, és tényleg folyton kontrákon pörgök. De itt a blogon azért kicsit visszafogom magam. ^^

      Törlés