2013. november 5., kedd

Neverendig Blog Challenge # 6


Kérdés: Melyek a kedvenc parfümjeid?

Jó, most ez fura lesz. Nem vagyok az a fajta ember, aki állandóan fújkodja magát. Olyan lennék, mint a Pindúr Pandúrokból Kisagyszony. Csak nem a hajam lengne körbe, hanem a rózsaszín pamacsillat.

Meg valahogy nem megy, hogy egy időben csak egyfélét használjak, az meg már milyen, hogy keveredik az összes illat a fejemen, mert a parfümömet én nem a bőrömre fújom.

Nekem az sem fontos, hogy illatmintát húzzak magam után, ha kilépek a lakásból. Kétségtelen, hogy furán vagyok bedrótozva. Mindezzel együtt, a kedv határozza meg, mi a kedvencem. Szeretem az édes, virágos illatú cuccokat.
Mindenkitől bors alapút szoktam kapni, amitől falra mászok, és vagy elfújkodom itthoni hegyi levegőnek, vagy odaadom másnak.


 
Abszolút kedvencem a Laura Biagiotti Venezia nevű kis parfüm. A képen balról az első. Nem üres, de kábé egy fújás és elfogy. A szívem szakad érte. Összetevői a jázmin, vanília és a szilva. Imádom szagolgatni. Lehet, hogy az orromban van az összes, ezért fogyott el. Rendkívül tartós volt az illata, és bárhogy izzadtam is, akkor is ezt lehetett érezni, még egy átbulizott éjszaka után is. – Van egy eredeti verziója is, amit nem ismerek, de anélkül ezt újravenném simán.

A második helyen végzett Yves Saint Laurent Yvresse nevű parfümje. Ennek is volt eredetije, amit szintén nem ismerek.
Fejjegyek: barackok (őszi, sárga, nektearin), menta, csillagánizs, kömény.
Szívjegyek: rózsa, jázmin, ibolya, írisz, gyöngyvirág, fahéj, licsi, szegfű
Alapjegyek: cédrus, vanília, pézsma, kókusz, ámbra, benzoin, moha, pacsuli, styrax, vetiver (ezek mik ezek?)
Ez szintén elég karakteres ahhoz, hogy ne fújjam a vakvilágba. Inkább ünnepeken szoktam használni, vagy különleges alkalomkor. Ő még tart, de már most félek, hogy egyszer elfogy. Mi lesz akkor velem???

A másik kettővel viszont, oltári nagy bajban vagyok, mert nem tudom, milyen jegyeik vannak, maradt a név.
Az egyik Jean Marc Amelie (a kisebbik üveg, jobbról a második). Ez is kellemes virágillatú.
Fejjegyek: Víz, Neroli, őszibarack
Szívjegyek: Liliom, jázmin, szegfű
Alapjegyek: pézsma, méz, „watery notes”
Háh, csak kiderítettem.

A negyedik meg hát… kiolvasni se tudom. Újabban ezt fújom, de nem tudom, hogy mert a hangulatomhoz illik, vagy mert azt akarom, hogy fogyjon. NC Papillon Femme. Kevésbé kellemes, kicsit szúrja az orrom, viszont nagyon megy az őszhöz.

Hozzáteszem, mindet kaptam, így árat nem tudok mondani nektek.
Mindemellett, mindig az a kedvencem, amim éppen van – amit nagyon nem bírok, azok a hírességek parfümjei, mert valahogy mind túl borzalmas édes.

Nektek mi a kedvencetek?

6 megjegyzés:

  1. De kár, hogy nem lehet gépen keresztül szaglászni...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is sajnálom, hogy a számítógép nem 4D-s. :D

      Törlés
  2. De jó lenne megszagolgatni őket:) Én egy parfümös vagyok már jó ideje, a Mexx Fly High-ja nálam verhetetlen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Mexx-eket imádom, de ezt majd megszaglászom, ha lesz esélyem.

      Törlés
  3. Hasonló illatú parfümöket szeretünk. Nekemnagyon bejön az új BEyoncé Heat, amiről nemrég írtam a blogomon. Azon kívül a kedvencem a Mexx Woman, Cacharel Amor Amor, Prada Candy, Little Red Dress, ilyesmi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy ezen nem lepődtem meg. Beyoncé még nem akadt az utamba, de ezt is felírtam. :)

      Törlés