2013. november 10., vasárnap

Mr. A köpköd


Most éppen regenerálom a türelmemet (gyöngyöt fűztem az elmúlt pár unalmas órában), úgyhogy arra gondoltam, hogy inkább figyelemelterelek azzal, hogy a heti két top elméletét lepötyögöm nektek.

Ez most kevésbé lesz humoros szerintem, mondjuk én jól szórakoztam rajta. Viszont a vége felé van pár aranyköpet, ami talán mosolyt fakaszt.


A vikingekről
Séta közben a mitológiákról elmélkedtünk, és mondtam pont, hogy nekem miért tetszik a germán, mikor is, félbeszakított.

„Egyszerre olvastam a rómait és a germánt, és nekem a római jobban tetszik. Nem csodálom, hogy ők felépítettek egy birodalmat, hiszen az ő történetükben mi van? Ármánykodás, meg féregség, meg senkiben nem bízhatsz meg, csak magadban, mint a mai világban. A sztoriban volt egy testvérpár. Fiúk. Az egyik tisztességes volt, a másik gerinctelen. Volt egy lány testvérpár is, az egyik hagyománytisztelő volt, a másik kurva. Összejöttek, mindenki az ellentétes párral. Kedves fiú, kurvinyek. Aranyos csaj, getva pasi. Majd a genyók szövetkeztek, és meghaltak. Mit tanult belőle a gyerek? Hogy mindig nézzen a háta mögé. Ezzel ellentétben a vikingek? Odin felkelt, kicsoszogott az északi reggelbe, megcsodálta az északi fényt, és elment fát vágni. Majd három suhintás után a balta a fejébe állt, és azóta is ott van. Mit tanult ebből a kis viking? Azt, hogy ne vágjon fát reggel kómásan, mert ott marad.”

Az X-faktorról
Megy a műsor, miközben piszmogok egy történeten. Félig odafigyelek rá, mert legalább zene, és nem veszik el a gondolat sem. Arra lettem figyelmes, hogy imádják azt hangoztatni a mentorok, hogy „nem látom a lelked”. Ez a top hülyeségek netovábbja a „nem jött át” óta. Jól megköpködtük.

„Persze. Nem látja a lelkét. A mai sztároknak, miért is kellene látni a lelkét? Elmegy egy gitárral, meg egy füzettel a tópartra? Ez a marketing, de valójában elmegy szépen egy szövegíróhoz, aki megírja neki a szöveget, meg meghangszerelik egy stúdióban. Egy stylist megmondja neki, mit vegyen fel, a mentora, hogy hol bohóckodjon, a tánctanár, hogy hogy ugráljon. Milyen lélek? Mert az, amit látni fogunk, az a mentor, meg a stylist, a szövegíró, meg a mit tudom én kinek a lelke lesz, de nem a sztárocskáé.”

Dóri meg azt mondta, hogy a számot Márknak énekelte el. Erre kifordult Mr. A szeme a helyéről.
„Ja, én meg majd belekasírozom a naptáramba jövőre, hogy november kilencedike fekete nap. Feketébb, mint a halottak napja, mert Márk éppen akkor, az iksz faktor történetében először táncolt vissza. Jaj, de szar. Brühühü…”

Jaj, de találtam nektek régi aranyköpéseket is.

Én: Balassi Bálint. De nem ő volt. Mondj még egy B betűs költőt.
Mr.A: Tinódi Lantos Sebestyén.


Mr. A: V-k. Milyen misztikus. De az egyetlen faj, akinek nincs neve, hanem magukat is Látogatóknak hívják. V-k. Majd, ha egyszer eljönnének, akkor mondanám, hogy gyertek egy vasárnapi ebédre. Lesz L.
Én: Leves?
Mr. A: Igen. Meg R. H., S. K. –val, és K. U.
Én: Rántott hús, sült krumplival és koviubival.
Mr. A: Így van.
Én: Vagy Cs.
Mr. A: Csalamádé.
Én: Vagy Gy. H.
Mr. A: Gyehenna?
Én: Gyöngyhagyma.
Miközben a szomszédban ott a világvége, mi nyugodtan esszük a rántott húst.


Én: A Hold legalább tizenkétszer kel fel.
Mr. A: Hányszor?
Én: Tizenkétszer.
Mr. A: Naponta?


Én: A negyedik kislány meghalt, de nem tudom a nevét.
Mr. A: David Carradine.

Mr. A fel akart telepíteni egy játékot a gépre, ami a rendszerrel nem volt éppen kompatibilis. Ott morgott a gép előtt, fogta a fejét, fújtatott, majd megkérdezte.
-Jaj, mi is volt a Win7 előtt? Jaj, mond már.
Méláztam a laptop felett.
-Mmm…. Win6?
A helyes megoldás az xp, de szerintem ez lényegtelen apróság. Csak a logikus választ mondtam.

Bónuszban pedig, egy bénázásom, amit szerintem sokáig emlegetni fogunk.

Egyik nap úgy jöttem haza, hogy bementem a teszkóba vásárolni, és megvártam KöKiben Mr. A-t. Ácsorgok, ácsorgok, és nézem, hogy jön-e, majd megpillantottam végre-valahára, és elkezdtem rohanni az ajtó felé.
Igen ám, csak azt nem számoltam bele, hogy én gyorsabb vagyok, mint ahogy az ajtó nyílik, így felkenődtem rá.
Azóta, ha az a biztonsági őr van, aki akkor látott, akkor már előre lengeti a karját az ajtóban, hogy mire odaérek, az kinyíljon.

6 megjegyzés:

  1. "Mit tanult ebből a kis viking? Azt, hogy ne vágjon fát reggel kómásan, mert ott marad.” - Ezen úgy röhögtem, mint a fakutya. Alássan kérem, még ilyen gondolatokat, kérem szépen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a kedvenc. :)
      Ahogy lesz, ígérem, hozom!

      Törlés
  2. Az utolsó a legjobb :D Még így Showder Klub után is nevettem egy jót rajta :D :D :D Szeretem az ilyen "köpködéseiteket" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy mindig azt mondom Mr. A-nak, hogy menjen ő is dumaszínházasnak. Simán vinné, de nem akar menni. :(
      Örülök, hogy tetszett!

      Törlés
  3. A kis viking megtanulta azt is, hogy ne siessen sehova, és akkor a fejsze se fog a fejébe... :D

    Btw kivételesen most én díjaztalak előbb :D Red lips and coffee

    VálaszTörlés