2013. november 16., szombat

Mr. A haverja az utcán pisilésről


Imádok pasik társaságában lenni. Nem azért, mert akkor ünnepeltetem magam, hanem, mert mindig fel lehet szedni valami kevésbé lányos gondolatmorzsát. Így volt ez most is, amikor Mr. A haverjaival röffentünk össze egy lazításra. 

 Ahogy megy le az alkohol, az idővel teret igényel, majd az embernek kell elhagyni a teret és átlépni a másikba. Jelesül, vécére. Indulás előtt meg, optimális, ha nem akarunk ikszben hazamenni.
Erre, már mindenki készült, amikor az egyik srác ezt találta mondani:


„Nem, nem megyünk vécére. Azt az utcán szoktuk hazafelé. Vannak hagyományaink. Ettől vagyunk emberek.”

16 megjegyzés:

  1. Miután lecsengett az egymagamban hangos röhögés, utána kezdtem elölről. Ilyen jó szöveget rég olvastam. :D

    VálaszTörlés
  2. A hagyományok fontosak, tovább kell vinni és megtartani a jövő generációinak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan.
      Még egy hagyománykövető ember (?!). :)

      Törlés
    2. Régi cimborákkal volt szokás haza felé megállva, egy bizonyos épület előtt. :) Szerettük a rendet. :DD

      Törlés
    3. Az sem rossz. Mindenkinek megvan a maga szokása. :)

      Törlés
  3. Hello from Spain: very real. Keep in touch

    VálaszTörlés
  4. Micsoda mély és bölcs gondolat :D Nagyon tetszik, olyan fennkölt :D

    VálaszTörlés
  5. Ezek az aranyköpések milliókat érnek. :) Nekem is van vagy száz, nem egy ingerszegény környezet az enyém.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jöhet azokból is egy bejegyzés. Én találtam az én baráti körömből egy csomót, és azon gondolkodom, hogy majd egyszer bemásolom nektek. :)

      Törlés
  6. Ezért szeretek én is pasikkal menni mindenhova...xD
    Ezért is...XDD

    Ja és díjat kaptál tőlem! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát én kevésbé örültem, és találom viccesnek a mondatot, ugyanis nem egyszer sikerült olyan férfiba botlanom aki nem elég hogy utcán pisilt eléggé észrevehető helyen, hanem mikor meghallotta a lépteim hangját, felém fordult, de nem csak a feje, hanem teljes testtel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh :/

      Az elmélet azért viccesebb, mint találkozni egy ilyennel, a te eseted pedig, az elszenvedőnek nem, a külső szemlélőnek talán vicces lehet.

      Törlés