2013. november 1., péntek

Hello November!


Nem szeretem ezt a napot. Talán azért is, mert ilyenkor kicsivel több mécses ég körülöttem, mint szeretném. Pedig tegnap egy tök jó napot zártam, most mégis kicsit nyomott vagyok. Lehet, hogy az idő is rájátszik, meg az, hogy korán kivetett az ágy, és főztem, meg körbementem a lakáson.


Piszok hamar elment az október. Kapkodtam is a fejem, hogy már vége is? Hihetetlen, hogy egy hangyányi rendszer is mennyit tud dobni az ember napjain. Nem, mintha unalmasan élnék, de most még belegondolni sem volt időm abba, hogy mi lenne akkor, ha nem lenne semmi.


Havi hangulat: 5/5
Szeretem, amikor pörög az élet, mert nincs időm túlagyalni a dolgokat. Jöttem-mentem, kicsit fontosnak éreztem magam, és most ténylegesen úgy éreztem, hogy boldog vagyok. Nem minden nap, és nem a nap huszonnégy órájában, de boldog voltam. Majdnem minden napot sikerült pozitívan zárni.

Havi siker: 5/5
Beadtam az önéletrajzomat egy halom helyre, és némi változtatással ugyan, de behívtak pár próbanapra. Nem bánnám, ha egy-két hely azt mondaná, hogy „rád van szükségünk”. Mindenhol jó benyomást tettem, és sehol nem utasítottak el.

Átrendeztük Mr. A-val a nappalit. Eltoltuk a szekrényt és a kanapét, a tévét is más helyre tettük. Tök nagy lett a szoba, és világosabb is.

Működik a csótánycsapda, mert mióta van, nincs bogár. Hihihi…

Havi szükséges: 5/5
A sütiklubot megritkítani (majdnem a havi kudarcba került), mert sem mi nem bírtuk, sem az olvasók.

Átírni az önéletrajzomat, és elmenni egy halom helyre, hogy beadjam személyesen.

Találkozni Vikivel, egy gimis osztálytársnőmmel, és felmenni a nagybátyámékhoz, egy kisebb pofavizitre. Bunkóságnak tűnhet, hogy néha eltűnök, de most aztán tényleg elfelejtettem, hogy hova is kellene mennem.

Otthon is voltam.


Havi frizura, make up, outfit, manikűr 5/
No komment. Rájöttem, hogyha van pénzem, akkor sem érdekelnek a sminkcuccok. Vettem pár körömlakkot, de a hetedik után alább is hagyott a kedv, mert kioltottam a vágyfaktoromat. Plusz, rájöttem, hogy baromira nincs affinitásom magamat fotózni, úgyhogy lehet, hogy ezzel a rovattal lesznek problémák a továbbiakban.






Havi tennivalók? 5/5
Elintéztem a bankos dolgaimat, amikor kellett, elmentem a gyerekekért, melót kerestem, szelektáltam egy halom ruhát (valaki majd jól jár vele). Megcsináltam mindent, amit elterveztem.

Havi elmélkedés: 5/5
Miért van az, hogy aki egy kicsinyes vajgerincű, az azt csinálja, hogy nem elém áll, ha már figyel, és mondja a szemembe, hogy mi a baja, hanem, mint egy gyerek, elmegy máshoz panaszkodni? Gondolok itt arra, hogy mondjuk ír valaki egy bejegyzést, és kommentben üzen nekem.
(kedves Em. Én nem utállak, hanem egyszerűen rohadtul haragszom rád.)

Miért éri meg görcsösen akarni a változást? Jobb hasonlítani másokra, vagy gyakorlatilag erőszakkal rávenni az embereket az olvasásra? Attól nem hiszem, hogy valaki a figyelem középpontjába kerül, hogy folyamatosan csak sír a szája. Ideig-óráig talán, de kötve hiszem, hogy bármelyikük is tartósan fenntartaná a figyelmet.

Havi függőség: 5/5
Vásárlás. Hála Aviana videójának, elmentem Invázióba, és vettem ezt-azt. Két fekete felsőt, és Mr.A-nak egy olyan inget, mint amilyen Quinnek van a Dexter című sorozatban.






IKEA – tök illatú gyertya, bár szerintem az inkább narancs.


Sokszor voltunk kínain, meg Rossmannban is.






Havi unalmas: 5/1
Az IKEA-ban nézelődni, mert nem volt semmi érdekes, nem is beszélgettünk egymással, ezért feldobtam magam egy kis baglyozással.


Az ünnepnapi, vagy hosszú hétvégi műsorok a tévében. Mint a bálnafos.

Havi vágyálom: 5/5
Hát, ami a vágyálmom, az momentán már nem az én kezemben van.

Egyszer tényleg szeretnék majd valami halloween partit, csak legyen ember, hogy ne magamban bulizzak.

Havi legjobb pillanat: 5/5
Hogy sikerült a Dunán hajózni, így kihúzhattam az a bakancslistámról.


Egy nap Pomázon Mr. A munkatársaival, tököt faragtunk, megdögönyözött egy kutya.



Újra látni Vikit, akit gyakorlatilag gimi óta nem láttam.

Ismét kitetováltam Mr. A karját, amikor Ink Mastert néztem. Ez lett a félkarú sárkány. Megígérte, hogy az egyik karját kitetoválhatom neki nonfiguratívval, majd egyszer…


Kaptam virágot. – Csak úgy.


Keresztlányom festménye nekem.
Havi különlegesség: 5/5
Minden kisgyerek a hátam mögé vagy a fejem fölé bámul, amikor meglát.

Havi olvasmány: 5/3
Sok volt, és ismét volt, ami nem került fel ilyen-olyan okok miatt, viszont, ami igen:

Plusz, mostanság ezeket forgattam nagy előszeretettel:




Havi sorozat: 5/5
Dexter 6. évad

Ink Master

Vikingek – hiába, imádom őket, és sokkal jobb, mint a görög mitológia. Itt legalább nincs keresztbekummantás.
Masters of Horror
American Horror Story


Havi film: 5/5
Romantikus, vígjáték: Kockázatos üzlet;Dreamgirls; Férjhez mész, mert azt mondtam, Hanta boy, Bébicsőszök klubja, Ments meg!

Sci-fi, fantasy: After Earth, Mesterséges katona, Az utolsó mimic

Akció, kaland: Tűzkígyó; A hihetetlen Hulk; Tűzhányó; Die Hard 4.

Horror: Agyhasadás, Dyatlov-pass incident

Krimi, thriller: Bújócska,

Dráma, egyéb: Egy ifjú méregkeverő kézikönyve; Közellenségek; Szenvedélyek viharában, Holdfény királyság, Csodagyerek

Animáció: Resident Evil: Domination; R. E. : Degeneration, Jégkorszak – Dínók hajnala, Szörnyek az űrlények elen, Ghost in the Shell, Death Space

Havi kaja-pia: 5/4
Vagy nem ettem semmit, vagy elfelejtettem fotózni. De ott is látszik, hogy mentem ide-oda, hogy kaját szinte alig fotóztam, és filmet is alig néztem. Mr. A-t megszállta valami koktélszellem, és főszerepet a gin kapott.























Havi legrosszabb pillanat:5/5
Amikor egy pillanatra felmerült, hogy el kell adnom a basszusgitáromat.

Havi idegesítő: 5/5
A BKV. De komolyan. Nagyon-nagyon – mondom nagyon – remélem, hogy egyszer az összes dolgozó rákényszerül arra, hogy a járataikon utazzanak egy hónapig a kimaradó és egyáltalán nem pontos buszokkal, a be nem tartott menetrenddel, szagos és viselkedni nem tudó emberekkel. – Amikor meleg van, fűtenek, amikor hideg van, akkor meg megy a légkondi. Tegnap egy olyan busszal jöttem, amin a menetszél hűtött, pedig be volt zárva minden ablak.
Mondjuk a nulla utazási kultúrával rendelkező emberek éppannyira idegesítettek a hónapban, mint a tömegközlekedés.

Havi kudarc: 5/2
A szakdolgozatom. Nem adom le most. De ne kérdezzétek a miértjét. Most kicsit magam alatt vagyok miatta, ha eszembe jut.

Ki kellett húzni egy csomó mindent az önéletrajzomból, és úgy éreztem akkor, mintha 65 pont alá csökkent volna az IQ-m.

Havi poén: 5/5
Nyereményjátékoknál a plusz pontok.

Havi érdekes:5/5
Még mindig vannak olyan emberek, akiktől sajnálom a levegőt. Elhallgatom a barátnőimet, és hálát adok mindennek, hogy nem sikerült akkora vadparasztokat találnom, mint nekik. Továbbá, az is hihetetlen, hogy ezek a csőgörények mit meg nem engednek maguknak. A szomorú pedig az, hogy az idiótáknak tényleg lehet valami védőszentje, mert gerinc nélkül is túlélnek mindent.

Nektek milyen volt az október?

2 megjegyzés:

  1. Uhh, csótányok. Nagyon utáltam őket. Egyetlen egy negatív élményem volt az albérletben élésről és az ezek a kis dögök. Fuu mikor este kimentem egy pohár vízért és mint ha az a kis szemét még integetett is volna hogy csáóóó most enyém a konyha. A lakótársam ki is szaladt, hogy mit sikítok és csapkodok mint egy örült. Nem tehetek róla, gyűlölöm a bogarakat a lakásban. A természet maradjon házon kívül. És akármit irtottunk, öltünk, csapdáztunk semmit nem ért, mert sok idős nő nem engedte be a rovarirtót a lakásba...
    Az a sárkány gyönyörű!! Ahh én is szeretnék egy tetoválást, de amit elterveztem úgy hogy tényleg elviselném magamon életem végéig annak drágállom az árát, mert egy kis karkötő lenne. Helyette bánatomban elmentem inkább könyveket venni az árából :$ Az Ink mastert én is nézem, de a magyarok szinkronizálási "okosságán" megint kiakadtam. A második évad rámondásos szinkronizálása kiakasztó.
    Az utolsó mimic olyan aranyos film!
    Jaja de szép finomságokat ettetek, a virslis sajtos batyu olyan gusztusos:) Még mindig a listámon van:)
    Sajnálom a szakdolgozatod, remélem minden összejön ezzel kapcsolatban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk augusztus-szeptember környékén volt a lépcsőházban irtás, és azóta voltak a fürdőszobában csak. Jó, hogy csak ott. De most már ez is megoldódott.
      Én nem tudom, milyen tetkót viselnék szívesen, ha varratni akarnék, ezért nincs. Mr. A-nak pedig ez egy olyan dolog, hogy pláne nem szeretne, de kíváncsi, hogy mi hogy áll rajta.
      A mimices film nekem is tetszett!! :)

      Köszi, legközelebbre sikerül.

      Törlés