2013. november 18., hétfő

Háromszor és újra meg újra


Kemiviki és Megaera vissza is adta a díjat, illetve BlackFairy-től is megkaptam (és itt tapsikoltam, mint egy hülye), arra gondoltam, hogy akkor most 21 dolgot kellene leírnom magamról. Mivel inkább a tegnapi napról írtam volna, de még túlságosan reggel van nekem, inkább írom ezt, hogy egy normális bejegyzés legyen a másikról.


Továbbadni meg most nem fogom, mert ahogy láttam, azért a dolog szépen útjára indult. Megtartom magamnak, és örülök. – Plusz, akinek adtam volna, az leiratkozott innen, szóval pech.

Aláfestő zene innen.


A szabályok a régiek:
1. Helyezd el a díjat a blogon
2. Linkeld be, aki jelölt téged
3. Jelölj te is blogokat a díjra
4. Értesítsd őket a jelölésről
5. Írj hét dolgot magadról

1)
Nem szoktam szóvá tenni, de most mégis. Baromira tud bántani, ha valaki leiratkozik innen, mert konkrét összeesküvés-elméleteket szövök, és bezárok az illetők előtt teljesen, és utána a kis váram padlóján figyelem a tégla repedését. (azért remélem, ez nem indít be valami láncreakciót, nyugtassatok meg)


2)
Valamiért mindig igaz rám az, hogyha valami jó történik, akkor utána valami/ki arcon csap. Tegnap volt egy kurva jó napom három eszméletlen csajjal, erre ma már csak 94-en vagyunk itt. – Ennyit a szöttyögésről.

3)
Bevonzom a bajt. Vagy az követ engem és utolér néhanapján.

4)
Sosem szerettem, ha fotóznak, mert szerintem nem szeret a kamera, és minden fotómon nagyon csúnyán nézek ki. Szerintem.


5)
Nem szeretem a „falra hányt borsó” effektust. Nem, nem a ténylegeset, mert az eléggé undorító, hanem amikor tök fölöslegesen tépem a szám, vagy koptatom a billentyűket, és a mondandóm nulla hatással van az adott személyre.

6)
Minden pasi azt hiszi, hogy ki akarok vele kezdeni, vagy az exeim, hogy újra akarom kezdeni, mert nem vagyok sem bunkó, vagy üresfejű naiv, kedves tündérke, sem pedig ribanc. Ebből pedig, az következik, hogy a társaság egyik fele elkerül, mert hogy szerintük nyomulok, a másik fele meg féltékeny.
(rájöttem, hogy ez bővebb kifejtést igényelne, úgyhogy mellőztem)

7)
Őszintén tudok örülni az új embereknek. De tényleg, mint egy kisgyerek. Megvan a jelenet, amikor a kislány a karácsonyfa alatt bontogatja az ajándékot, és csodálkozik, és vár és kíváncsi, és már fátyolos a szeme? Na, olyan vagyok, amikor valakivel találkozom, aki számomra kedves, és új (vagy régen láttam).

8)
A legnagyobb félelmem, hogy úgy maradok benne egy kapcsolatban feleségként, gyerekkel, hogy rájövök egy őszi reggelen, hogy tulajdonképpen nem éltem semmit sem. Ezért jobbára menekülök és nem tudok kötődni.

9)
Apu egyszer feltette nekem azt a zseniális kérdést, hogy ha engem jó családban neveltek, akkor miért vagyok ennyire ellene. Nem tudtam rá felelni.

10)
Nem szeretem, ha cseszegetnek valami miatt, hogy „csináljam már meg”.

11)
Nem tartom magam túl érdekes embernek.

12)
Mindenki azt szokta kérdezgetni, hogy „de jól érzed magad? Biztos?” Nincs ráírva a fejemre, és mindenki attól fél, hogy nem. Erre meg mindig azt mondom, hogyha valami nem tetszik, azt minden szívbaj nélkül megmondom, és/vagy elhagyom a helyszínt.

13)
Szeretném egyszer kipróbálni, hogy áll egy vörös rúzs. Egyszer próbáltuk, akkor botrány lett, de szerintem az a csaj hibája, aki ingyen sminkelt. Azóta is izgat, mert azt mondták, hogy a megfelelő árnyalatot kell megtalálni.


14)
Nem szeretem, ha becéznek. Feláll a szőr a hátamon. Egyedül a Dóri az, ami olyan, hogy nem áll ikszbe a szemem.

15)
Kevés embert tudok becézni. Akiket úgy szokok meg, hogy eleve becézve vannak, akkor jó, de amúgy nem. Mr. A-t sem tudom becézni. Sokaknak szemet szúr… vagy inkább fület.

16)
Úgy érzem, van valami az életemben, ami elveszett, és ebből fakad minden kisebbségi komplexusom.

17)
Ha tehetném, akkor minden filmet megnéznék, amit valaha piacra dobtak. A baj csak az, hogy ami nem érdekel, azt kikapcsolom, és így nem fogom megnézni a világ összes filmjét. Plusz állítólag két lábon járó filmlexikon vagyok, mindenről mindent tudok. De ezt mások mondják, nem tudom, hogy tényleg így van-e.


18)
Sokszor görcsösen akarok dolgokat.

19)
Imádok női arcot és testet rajzolni, de embereken is tetszik ez, ezért sokszor anyám pszichológushoz akart küldeni, hogy biztos leszbikus vagyok. Szerintem grafikában (meg mindenhogyan) szép a női test, arc.

20)
Mr. A halála, hogy állandóan elpakolom a zsebkendőit. Értsd, kidobom. Viszont, nekem egy hétig tuti ugyanaz a pézsé van a párnám alatt, mert annyi idő alatt használom el teljesen, és ugye, nem pazarolok. Plusz, mivel a fal mellett alszok, hova a bánatba tegyem?

21)
Ha lenne egy időgépem, a ruhák miatt vagy a 16. századba utaznék vissza, vagy az 1920-30-as évekbe.

Ennyi. Azt hiszem, ma többre nagyon nem leszek képes, de attól még reagálhattok rá nyugodtan, nem haragszom meg.
Amúgy, aki úgy érzi, viheti. Akiket követek, azok mind megérdemlik!

Pusszantás,
D.

16 megjegyzés:

  1. 2, 3, 4, 11 teljesen igaz rám is.
    A 12.-kel ( Jól érzed magad?+ nálunk a Valami baj van?) Anyum ki tud kergetni a világból, mert mikor már századszorra kérdezi meg kicsit durván válaszolok, és természetesen megsértődik, én meg még mérgesebb leszek erre az átkozott mondatra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, igen. A valami baj van kérdéstől is a falra mászok. Mert valamiért, ha nem vigyorgok, akkor mindenki kérdezi, hogy valami baj van-e. Slussz poén, hogy olyankor, amikor még reggel azt sem tudom, hol vagyok.

      Törlés
  2. Szerintem, amit múltkor mutattál fekete-fehér kép, az szexi, de nem szólok bele, mert sosincs rólad képem.
    A pasikkal való kikezdés meg olyan, hogy mindenki azt szeretné, ha összefeküdnék vele azért, mert az első három szó után nem küldöm el melegebb éghajlatra. Üdv a klubban... alapítsunk egyet. Ránk férne már. :)

    Puszi,
    éVica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kell a fekete-fehér, felőlem viheted, és akkor lesz. ;P
      Egy klubot alapítanék, de azt már Palahniuk lelőtte! :)

      Törlés
  3. Congrats for your award!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés
  4. Majd viszem, ha lehet. Csak még vissza kell menni dolgozni! :)
    "Itt a karácsony lassan, jönnek sorban a csoki Mikulások, a téli fagyi.."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááááát... nem is tudom. Te is eltűntél az olvasóim közül reggelre... :(
      De vigyed. Megérdemled te is.

      Ne már, hogy te is a karácsonnyal jössz. Már rosszul vagyok attól, hogy mindent és mindenkit átleng a karácsony szelleme, csak engem kerül el nagy ívben.

      Törlés
    2. Eltűntem, de hogy csak névtelené váltam. :)
      A faszt leng be. Utálom a karácsonyt, csak munka közben ezt is el kell adni, meg azt is. Mármint a mikulásokat, télifagyit. : DDD

      Törlés
    3. Huh, megnyugodtam.

      Jó, így már nem érzem magam különcnek. :)
      Télifagyi :/

      Törlés
    4. Nyugodj meg, a karácsonyom nekem arról szól, hogy itthon vagyok két napig és nem csinálok semmit, vagy valami italkimérőben építem(le) az emberi kapcsolataim. :)

      A télifagyi meg gyerek korom kedvence. Sanyarú gyerek korom volt? :D

      Törlés
    5. Az én karácsonyom egy nagy verseny. Mosolygok mellé, és általában "imádkozom", hogy legyen valami alkohol is, hogy ne üssön annyira. :)

      Én is azon nőttem fel. Sokat is ettem belőle, és keresem a régi ízt, ami volt. Utóbb egy eléggé gyenge eresztésbe futottam bele, úgyhogy inkább kerülöm.

      Törlés
  5. Hm...:D
    Én is párna alá gyűröm a zsepit...kivéve ha beteg vagyok nagyon, akkor egy használattal úgyis elkopik...
    Amúgy ha annyira nem akarsz sok pénzt költeni de ki akarod próbálni a rúzst, akkor vegyél Lorát pl...az elég olcsó, így nem érzed kidobott pénznek akkor se, ha nem vált be...

    Amúgy a női test tényleg szép...esztétikus...és a pszichodoki semmit se tudna kezdeni veled akkor se, ha leszbikus vagy...


    Amúgy kommenteket olvasva: nyugi engem is elhagyott a karácsonyi szellem...általában ilyenkor vagy meg vannak már az ajándékok, vagy már ezerrel pörgök rajta, hogy mi legyen...jelenleg ötletem sincs és nem is különösebben érdekel...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha beteg vagyok, azért külön gyűjtöm.

      Majd körbeudvarolok valakit, hogy kenjen ki, vagy megpróbálom majd egyszer az ingyen sminkelést, de csak a rúzst kérem. :D Majd, egyszer.
      Anyukám viszonylag egyszerű ember volt, és ez az opció játszott nála. De megnyugtattam, hogy nem vagyok az.

      Ötletem van, de még csak november 18 van, szóval, nem sietek.

      Törlés
  6. Oh, a zsepis dolog látom nálad is meg van :P Egyébként ezek a nonszensz, fölösleges kérdések nekem igen gyakran hagyják el a számat, szégyen gyalázat. Viktort az őrületbe kergetem vele. A leiratkozással először úgy voltam, hogy baromi szarul esett, aztán már nem érdekelt. Aki olvas, az olvas, aki meg nem, az nem. Kész, passz, slussz, nem rágódom rajta. Inkább kevés ember vegyen körül, de az tényleg miattam jöjjön el olvasgatni hozzám, mintsem hogy sok feliratkozott olvasóm legyen, akik csak dísznek vannak. Aki menni akar, had menjen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fal mellett alszom, szóval nincs hova tenni. Kikelni meg nem szeretek éjjel az ágyból, hogy orrot szeretnék fújni.

      Szeretem az olvasóimat, és óhatatlanul azon kezdek agyalni, hogy miért. Nem a szám csökkenése zavar. :)

      Törlés