2013. november 6., szerda

Beauty is the Beast


Jó is lenne, ha arról írnék most, hogy a tökéletes pasi valójában penetráns. De nem. Egy minimális beauty téma következik, mégpedig arról, hogy vannak dolgok, amikre nem számítunk.

Életemben már egyszer-kétszer becsipogtam önhibámon kívül, egyszer a DM-be befelé menet riasztott be a lopóskapu.
Imádom, amikor a ruhákba a címkébe belevarrják a puha címkét, ami egy esetleges újra vásárlásnál beriasztja a boltot (Vögele). Mr. A cipője előbb szakadt el, mint az eredeti cipőfűző. Egy szó, mint száz, hozzá vagyunk szokva, hogy hol keressük a címkéket, amik a bolti szarkáktól védenek.

Viszont, most történt valami, amire baromira nem számítottam, és ha nem futottatok bele, akkor ezek után mindenképpen nézzétek meg.


Valamikor nyáron vettem a Rossmann-ban egy Veet zselégyantát. Kétszer használtam eddig, semmi baja nem volt. Leírás alapján levettem a fémfóliát róla, be a mikróba, és semmi. Most viszont, gondoltam, hogy véget vetek a jeti heteknek, és betettem a gyantát a mikróba.

Egyszer csak azt vettem észre, hogy pattog és szikrázik. Mondom Mr. A-nak, hogy most ilyenkor mi van, mert fém nincs rajta. Passz. Ő arra gondolt, hogy valamilyen úton-módon befémesedett a gyanta.
Megnéztem, és ezt láttam:



Konkrétan a lopásgátló harmadszori használatra ütötte át a ráragasztott vonalkódot, és beleolvadt a tégelybe. – A mikrónak nem lett semmi baja amúgy, mert még időben kapcsoltam, de azért ez milyen már?
Megnéztem a korábbi zselégyantáimat, és egyiken sem volt lopásgátló vagy címke, csak egy ár.

Szóval, hajrá csajok, de ha plusz vonalkód van a gyantának a tégelyén, akkor nézzetek alá. Nehogy legyen valami meglepetéscsomag alatta.

Találkoztatok már ilyennel, vagy hasonlóval?

6 megjegyzés:

  1. EZ nagyon "vicces"..... :( Szomorú. Ijesztő...valami!

    VálaszTörlés
  2. Azta még jó hogy nem lett nagyobb baj belőle.
    Szerencsére én még nem találkoztam ilyennel, de ezek után jó lesz kicsit jobban figyelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem tűnt fel, de ezek után azért majd jobban odafigyelek.

      Törlés
  3. Ez teljesen normális. Van, amelyik kód tartalmaz fémet, van, amelyik nem. Sajnos egy mód van: oda kell figyelni. Jellemzően az ember nem mikrózza meg a frissen vásárolt holmit, pech, hogy ez pont egy ilyen gyantán volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem futottam bele még ilyenbe. Nem számítottam rá, mert mondom, nem volt ehhez szerencsém sem gyantában, sem semmi másban.

      Törlés