2013. november 16., szombat

25 dal az életedből TAG


Ne kérdezzétek, hogy hol olvastam, mert nem tudom, csak szörfölgettem, és megtaláltam, tetszett, hát kitöltöttem. Persze, ebben is tudtam volna 30-ra bővíteni a kérdéseket, de minek utána bő két órát szöszöltem azzal, hogy tuti jók-e így a számok, ahogy, meggondoltam magam.


Nem hiszem, hogy mindegyik olyan lesz, amit mindenki meg fog hallgatni, mert nem pop dalok, de van benne fogyasztható is azért.
Nagyon nem fűztem hozzá mondandót, viszont szerintem egy-kettőnél az emberek magukra ismernek majd.

Töltsétek ki ti is, kíváncsi lennék… ah… olyan sok kimaradt…

(katt a címre, hogy meghallgasd... vagy inkább csak bele)


1) Melyik az a dal/zene, ami a gyerekkorodra emlékeztet?

2) Melyik az a dal/zene, ami az exedre emlékeztet?
Két kedvencem, pechemre, neki is.

3) Melyik az a dal/zene, amiről a szüleid jutnak eszedbe?

4) Mutass egy dalt/zenét, ami megnyugtat!

5) Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor hallod?

6) Melyik az a dal/zene, ami egy jó barátra emlékeztet?

7) Mutass egy dalt, ami az előző nyárra emlékeztet!
De csak azért, mert a csapból is ez folyt, vagy ebből volt a Balaton.

8) Egy zene, ami az első szerelmedre emlékeztet!

9) Egy dal, ami reményt ad.

10) A kedvenc bandád egyik száma?

11) Egy zene a kedvenc filmedből?
Bár ez inkább az egyik kedvenc filmemből egy dal.

12) Melyik az a dal, amit legutóbb hallgattál?

13) Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.
A Nagy Szakítás óta nem hallgattam ezt a számot.

14) Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet.
De ennek egy külön története van.

15) Egy dal, amit szívesen énekelsz?
(halkan megjegyzem, szerintem jobb, hogy nem hallja senki)

16) Egy dal, ami megríkatott.

17) Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?
Nem táncolok. De amúgy Down In Mexico… és igen, pont úgy…

18) Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod.

19) Az első dal a zenelejátszód listájában (telefon, Ipod, mp3 lejátszó)?
Ez a csengőhangom is.

20) És az utolsó?

21) Melyik most a kedvenc dalod?

22) Egy dal, amit valaki énekelt neked.
? :/
Szerintem ilyen nem volt. De volt annyi vodka egyszer, hogy én bizony énekeltem… másnak… sok ember előtt…

23) Egy dal, amit ki nem állhatsz.
Bármelyik Katy Perry, most éppen a Roar. Idegesít…

24) Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok.
Még mindig nem táncolok, de erre a számra olyan jót pogóztunk, hogy utána mentünk az első segély sátorhoz, másnap meg röntgenre. A bordáimmal nem volt minden rendben.

25) Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni, és nem unnád meg.

Most nézem, hogy mennyire „barátságos” zenéket szedtem össze! Még a címük is, nem csak a dallam- vagy szövegviláguk. De ez van. Ez vagyok én.

Pusszantás,
D.

PS. Később jövök valami értelmesebbel is azért. :)

8 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: the music always associate with good times ... I enjoyed reading your answers. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Hey! Janis mami a legjobb a listából! :D Jó, hát nyilván. Mégiscsakna!
    A legcukibb meg az árcsenemi nemezisz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, vajon miért lett beleírva?! :P
      Nem is tudom... hm-hm...

      Én szeretem azt a számot, és megnyugtat. :D

      Törlés
  3. http://szivarvanyszinpillango.blogspot.hu/2013/11/csodas-nap.html :)

    VálaszTörlés
  4. Az első nekem a középiskolás koromra és az Öribarimra emlékeztet. Ő küldte át a számot és mikor hallgatom mindig eszembe jut, hogy mennyire hálás vagyok, hogy itt van nekem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó. Nekem az egész hangulatvilága olyan, mint a gyerekkorom. Ami másnak jelent valamit, az nem biztos, hogy nekem ugyanaz.
      :)

      Törlés