2013. október 26., szombat

Szabadnapjaink


Mint írtam korábban, ezen a héten Mr. A kapott öt szabadnapot, ezért keddtől egészen máig itthon volt. Ma is, de most éppen suliban van, és angollal tágítják a tudatát. Úgyhogy, végre idefértem a géphez, és most pötyöghetek.

Amikor itthon van, akkor járjuk végig az összes barátját, mert mindenki dolgozik, nehéz összeegyeztetni egy hirtelen találkozót. Most ez elmaradt, csak az egyik munkatársáékhoz mentünk át kerti partizni október 23-án. Van a fenének kedve heringkedni valamelyik rendezvényen. Sok képet nem csináltam, mert nem az a társaság, amelyik nem nézne hülyének, ha 0-24-ben fotóznék.


Ő az igazi filozófus. Reggel tízkor a Duna partján kávé és cigi. – Amúgy azt hiszem, hogy a Parlament a lényeg, de nem tudom.


A HÉV-út hamar lement Pomázra. Csendes volt, és nem volt kaller, ami azt jelenti, hogy ötszáz HUF a zsebben maradt. Nem tudom, miért, de a zöld kukacon rám jött az alhatnék, elkezdtem ásítozni, meg annyira ringatott, hogy ragadt le a szemem. Szerencsére, azért kibírtam.


Mire leértünk, már ott volt mindenki. A fiúk azt találták ki, hogy gin-tonik lesz az aznapi seggnövelő. Kávéval indítottam, utána ki a kertbe, hogy a ház asszonyának segítsünk tüzet rakni. A fiúk azért nem segítettek, mert ők mamutra vadásztak, Timi fújta a tüzet, hogy lobogjon, én meg eleinte csak voltam, beszélgettünk, majd a kutyákat tartottam távol az előkészítő asztaltól, utána meg beálltam a kajakészítő sorra. – Gulyás volt, meg grill kolbász.

Démon éppen nagyon szeretett volna belenyalni a poharamba:


Délután pedig, Zoli és Timi kitalálták, hogy faragjunk tököt. Juhé! Az enyémen volt egy ház, fa és boszorkány, Timi háromarcú tököt készített. Zoli egy arcot, a másik oldalából pedig, egyben kivágott egy denevért, amit egy dróttal felfogatott a tök tetejére.

Zoli töke lámpafényben, rajta BatmanJuniorral:


Tökök sötétben:








Mr.A négy nagyobbacska chilipaprikát morzsolt a gulyásába, utána pedig, cseresznyepaprikát evett a kolbászhoz, meg csípős káposztával töltött almapaprikát. Amikor ette, csak krákogott, utána meg másnap… hát, hangoskodott a fürdőben. :D
Tökfaragás közben ő a függőágyban szunyált. Sírtunk a röhögéstől, amikor Démonka ki szerette volna szedni a bábállapotból, utána meg attól, hogy horkolt.

Este olyan nyolc felé jöttünk haza, és még kicsit tévéztünk.
Másnap egy hirtelen ötlettől vezérelve eldöntöttük, hogy BKV hajóval megyünk egy kicsit a Dunán. Úgy még úgysem láttuk a várost, és olyan jó lehet hajózni. – Megmondom őszintén, életemben egyszer ültem egy kompon, és nem tudtam a kérdésre felelni, hogy tengeri beteg vagyok-e?! Erre Mr. A azt mondta, hogy tuti nem leszek, mert nem a tengerre megyünk.

Ha van bérletetek, akkor hétköznap ingyenes, és tényleg szép. Kulturált, van rajta egy tip-top férfi-női mosdó, hátul egy kis asztalos rész, elöl bárszerűség, meg lehet ülni, mint a moziban. Valamiért, mindenki hátra száll.
Nincsenek rajta szagok és rendbontó emberek. A BKV legjobb járata, ami valaha létezett.

Itt vártunk a hajóra Újpesten:




Az én lábam, hogy tényleg ott voltam, és nyomokban Mr. A tornacsukája is fellelhető a képen:


Ezzel a kis ladikkal (hajó) mentünk.


Valaminek éppen „örülök”. Már nem tudom, mit fikáztam, de pont akkor kapott le, amikor ennek hangot adtam:


Kacsák, akik követtek minket:


Ennyit lehet látni ülve, végig álltunk. Az út Újpestről a Boráros térig egy óra kábé, de megérte ácsorogni. A legtöbb dolog amúgy ülve is látszik, ha nem arra vagytok kíváncsiak, hogy megy a hajó a vízen. Azon a kis lépcsőn ücsörögtünk, míg megjött a tutaj.


Így látsz állva:




Mr. A hidakat fényképezett alulról. Mondtam is neki, ha így folytatja, ez lesz az új foglalkozása. – Kitaláljátok, melyik híd melyik?





Országház a Dunáról.


Batthány téri templom és kikötő: mindig odatukkolták a hajót a mólónak, és a harmadik után már mindenki állva drukkolt a dokkolásért. :)


Érkezés a Boráros térre:





Hazafelé sétáltunk egy nagyot, és közben arról beszélgettünk a buszon (amikor már azon ültünk), hogy hogyan is lehetnénk tengeri betegek, amikor a hajó kevésbé ingott, mint amennyire rázkódik egy busz? Hát azon, és a Demszky-dombokon (kátyúk) edződtünk.

Ez volt, tegnap pedig, kicsit vásároltunk, amit majd a havi összesítőben mutogatok meg nektek.

Ti mit csináltatok a „szabadnapon”?
Voltatok már hajózni? Milyen volt?

8 megjegyzés:

  1. jók lettek a képek! a te tököd : O hát nagyon tuti lett!!! nagyon tetszik! és Mr. A Batmanjuniorán jót nevettem : D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jók lettek ezek a képek, és a tökök is szuperek. Démon pedig nagyon aranyos kutyi, szívesen megdögönyözném :P

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis bejegyzés, én is úgy várom már a tökfaragást :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy itthonra is lesz egy tököm azért. :)
      Most valami aranyosat csinálnék, nem gonoszat, mint tavaly.

      Törlés
  4. Milyen jó kis töklámpásokat csináltatok!:)
    Jaj de édes a kutyus! Imádom a huskykat, olyan gyönyörűek^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a kutyákat én is. Démon a tesójával együtt mindig körülöttünk randalírozik, és bárkinek pohár van a kezében, azt éppen nagyon szeretik. :)

      Örülök, hogy tetszenek.

      Törlés