2013. október 21., hétfő

Mr. A csepegtet


Humorzsák AzEmbertől, aki ennél jóval több poént durrogtat, de valószínű, hogy az csak nekünk lenne az, filmen látva jobb lenne, és lenne, aki nem érteni, vagy megsértődne rajta. Íme azok, amiket egy ilyen hosszú és fárasztó nap után összeszedtem.

Holnap majd valami hosszabbal jövök.


Nagyban készülődöm, mert mennénk át Mr. A szüleihez, amikor is kijön a konyhába egy pólóban, ami még nem volt rajta. Előző nap este pedig, kanbuli volt, szóval enyhén puffad. Lapogatja a hasán a pólót.
-Nagy a hasam. – mondja. Tényleg, de ez amolyan örökség.
-És?
-Ki kéne vágni.
-Vagy inkább csak tenni azért, hogy ne legyen ekkora. Futottál? Tornáztál? Nem. De azért este lecsúszik négy virsli és egy süti. Nem csinálsz semmit, hogy kisebb legyen.
-Dehogynem. Tegnap este csak bort ittam, de sört nem. A sör hizlal. Látod, tettem érte.



Mr. A és én a Sharknado című „remek” filmet néztük, majd egészen elalvásig elemeztük.
Mr.A: Mekkora szar már, hogy „itt jön a sárkinádó!Húúúú”
Én: Miért sárkinádó?
Mr. A: Mert az a címe.
Én: Sárkinádó? Hol van benne az „i”?
Mr. A: A tornádóban.



Én: Kitweetelem a habzóbort.
Mr.A: Kit teszel ki?



Mr.A és én X-faktort hallgatunk. Én olvasok, ő játszik. Az egyik srác a barátnőjének énekel.
-Nem szeretnék egy számot kapni. Olyan nyálas, hogy énekel nekem valamit a másik ember, nem vagyok ennyire romantikus, hogy ezt elviseljem.
-Pedig, én akartam adni neked egy számot.
Azért felcsillant a szemem.
-Melyiket?
-A huszonhetet.



Mr.A bejön vigyorogva: „Tudtad, hogy angolul legalább?”



Mr.A és én szintén X-faktort hallgattunk, és párbajozott a Marci gyerek, mire:
Én: Jaj, de szomorú. Nézd, már menekül is, és mindjárt sír. Brühühü… Tizenhét évesen, tuti, hogy nagy érvágás ez neki.
Mr.A: Ja, milyen kár, hogy vissza kell menni tanulni, meg leérettségizni, egyetemre menni, és kitanulni egy színvonalas és hasznos szakmát.
Én: Mint a fiáker lámpakészítő.



Mr.A észrevesz egy ByeAlex kinézetű srácot az utcán. Nem őt, csak hasonlított a „stílusa” rá.
„Te, miért van minden bokorban egy szőrös ember? De komolyan. Most ez a trendi? Ezeleőtt a kukori, kisírt szemű szépfiúk, most meg a szőrös, hajléktalan-stílusos, látens bölcsészek? Mi lesz még ezután? Kukori, szőrös látens bölcsészek?”

11 megjegyzés:

  1. Hát ezek nagyon jók :D
    Főleg az első :"DD

    VálaszTörlés
  2. Az angolos az fájt. Nagyon fájt. :D:D:D

    Puszi,
    Évi

    VálaszTörlés
  3. Au...xDDDDDDDD
    Ez jó! Pont kellett estére...:D

    VálaszTörlés
  4. Nekem az utolsó tetszett legjobban. :)
    De az angolost nem értem. :-/ Bocsi, biztos pofonegyszerű, de most nem áll rá az agyam valahogy. Az miért vicces?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért, mert angol nyelven a "leg" szó lábat jelent. Ezért angolul leg a láb. :)

      Törlés
    2. Ááááááá! :))))

      Törlés
  5. Nekem az utolsó tetszett a legjobban XD

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszik.
    Az utolsót igyekeztem disztingválni, mert azért nem teljesen így hangzott el, de azért a csúnya szavakat száműzöm, amennyire tudom. :D

    VálaszTörlés
  7. xD Hihetetlenül jó válogatás volt:D

    VálaszTörlés
  8. Kukori, szőrös látens bölcsészek? : DDDDDDD

    kitöltöttem a kérdéseidet, amik a díjhoz jártak : )
    http://worldofbree.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés