2013. október 15., kedd

Keddi virulás - díj! ;)


Jey!

Kaptam ismét egy díjat, Kemivikitől, úgyhogy most itt örömködök a kávémnak. Sikerült meglepni vele! :D


A szabályok:
1)
Megemlítem, hogy kitől kaptam.
2)
Kiválasztok négy blogot, amelynek kétszáznál kevesebb rendszeres olvasója van.
3)
Egy-egy megjegyzést hagyok a kiválasztott blogoknál.

Az elsőt azt egyszerű teljesíteni, viszont a négy blog, amit választani kell, kissé bajos. Mert bevallom őszintén, hogy olyanoknak szeretem adni, akik olvasnak, én is olvasom őket, még akkor is, amikor nincs semmilyen frissítés náluk, illetve nehéz olyat találni, aki ebbe és a szabályba is beleesik.
Ennek tükrében ők a következők:


Megyek, mert dolog van, de nektek szép napot! Élvezzétek ki a jó időt, amennyire tudjátok!

Pusszantás,
Dóri

6 megjegyzés: