2013. október 7., hétfő

Kaptam-martam


Kaptam díjat. Kétszer is, ismét. Az egyiket Dóry97 küldte, a másikat FighterGirl, úgyhogy a kérdések ebben a sorrendben kerülnek majd megválaszolásra. Jól megdolgoztattatok, és mivel kétszer volt benne az, hogy írjak 11 dolgot magamról, ebből 22 lett.

Viszont, az idő és ötlethiány miatt, most az egyszer nem adnám tovább. De aki szeretné vinni, annak nyugodtan azt mondom, hogy hagyjon egy kommentet, és vigye, érezze magáénak, mert szívem szerint mindenkinek odaadnám, akit olvasok, sőt, azoknak is menne vissza, akiktől kaptam.

Halkan megjegyzem, hogy úgy tudok ezeknek a díjaknak örülni, hogy például tegnap, ott tartottunk, hogy Mr. A komolyan elgondolkodott azon, hogy kapok tőle egy muszájpulcsit és egy csinos kis gumiszobát.

öööhm… jó hosszú lesz, kíváncsi leszek, lesz-e valaki, aki végigküzdi magát rajta?!


Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

Újabb 11 (x2) dolog magamról (bár kezdek kifogyni a meglepetésekből)
- Egyszer eltört a bokám, de nem vettük észre, rándulásnak tudtuk be. Akkor tudtuk meg, hogy tört, amikor másodjára is eltörtem, és megröntgenezték.
- Egy COB koncerten megrepedt a bordám.
- A világért nem vallanám be, miket, de néha nézek szemét műsorokat, csak hogy teljen az idő.
- Egy COF koncerten Dani Filth úgy helyezkedett, hogy ne lehessen fotózni, de mégis van róla jó képem.
- Szintén egy COF koncerten egy fekete hajú gót lány félig megvakított, mert a Nymphetamine című számra annyira nyomta, hogy nem vette észre, hogy mögötte vagyok. Hátracsapta a haját, ami a két szemgolyómon landolt.
- Két embert utálok igazán. Egy volt osztálytársnőmet, aki szerintem a sötétség ásító szája, a másik egy exem öccse.
- Ízületi roncs vagyok.
- Nehezen lehet kihozni a sodromból.
- De ha igen, akkor hirtelen, és nagy erővel csapok le.
- Ritkán szólok, de akkor az üt.
- Megtanultam lakatot tenni a számra, ha felidegelnek.

- A házimunkák közül porszívózni utálok a legjobban.
- Az elmebeteg fejű/karakterű pasikat szeretem. Sosem vonzottak a szépfiúk.
- Nem szeretem a szénsavas üdítőket és a kevert piákat (vbk).
- A kelbimbóval ki lehet üldözni a világból.
- 16-22 között csak feketében voltam hajlandó járkálni.
- Egyedül szőke nem voltam még, és nem is vágyom rá (sokak szerint, jól állna).
- Nehezen kötök lányokkal barátságot, a fiúkkal is hadilábon állok… de hol is van a kutyám?
- Nem nagyon szeretem a teljes nevemet, mert túl hivatalosnak tartom, amikor kimondom.
- Nagyon szeretnék utazgatni.
- Sosem tudtam mit kezdjek a bókokkal, beszólásokkal, fixírozásokkal.
- Képes vagyok saját magam paródiája lenni életképtelen helyzetekben.
- Mindig kiül az arcomra, hogy mit gondolok.

Mik a kedvenc tantárgyaid?
Áltisóban a rajz és a magyar volt az, amit nagyon szerettem.
Gimiben a fizika.
Főiskolán a Hírírás- és hírelemzés, meg a Globalizáció és kultúra.

Szeretsz olvasni? Ha igen, melyik a kedvenc könyved?
Szeretek olvasni, és csak ismételni tudom magam, a kedvencem pedig Chuck Palahniuktól a Halálkultusz. Azt hiszem, fel fogok majd tenni róla egy (kicsit sem) rövid ajánlót. Annyit beszélek róla, hogy akár írhatnék is. :D

Szoktál fesztiválokra járni?
Régebben jártam, néha egy nyáron többre is. Mostanság nem, főképp a pénz miatt, mellékesen a társaság miatt. Nincs olyan ember, akivel akár egy napra is el tudnék menni bárhová (általában, ami engem érdekel, az mást nem), egyedül meg nem poén.

Saját kezűleg szoktál ajándékot készíteni, vagy inkább ajándékboltban szerzed be őket?
Általában kézzel készítem őket, mert akkor érzem igazán azt, hogy adtam valamit. Mert ha még nem is hasznos, legalább szívből jött, és úgy is adtam. Ajándékboltba akkor megyek, amikor mondjuk poénajándékot szeretnék készíteni. – Sosem felejtem el, hogy anyu negyvenedik születésnapjára egy negyven wattos izzót csomagoltunk be apuval ajándékképpen. Volt rendes is, de megérte az arckifejezés a fáradtságot.

Van testvéred?
Egyke vagyok.

Hány ember telefonszámát tudod fejből?
A magamét beleértve, kettőét.

A teát vagy a kávét szereted jobban?
Világéletemben kávés voltam.

Melyik a kedvenc ünneped?
Passz. Nem vagyok oda egyikért sem túlzottan. Inkább azt mondom, hogy mindben azt várom, hogy együtt legyen a család, vagy a baráti kör, és akkor beszélgessünk, együnk-igyunk, érezzük jól magunkat.

Melyik a kedvenc évszakod?
ŐSZ!!!

Szoktál sportolni? Ha igen, mit?
Hála Lindának, mindig mást. Aerobiik, kardió jellegű dolgokat főleg, bár nemsokára lesz egy ilyen bejegyzés a Fogyiprojekt égisze alatt, akkor majd meglátjátok.

Hánykor kelsz fel suliidőben?
Amikor sulis voltam, akkor Szigethalmon laktam még, és amikor Erzsébetre jártam be gimibe, akkor keltem olyan hat felé. Utána, meg főiskola alatt is, rendszerint négykor keltem, hogy nyolcra beérjek. Most, hogy nem vagyok sulis, kivet az ágy hatkor.


Milyen értékekkel rendelkezel? Mi az, amire büszke vagy?
Passz, személyes segítséget kérek Mr. A-tól. Így kevésbé lesz önfényezés.
(a válasz megszületésének folyamatáról később lesz egy kis megemlékezés) Nem jutottunk sokra. Ő azt mondta, hogy kedves vagyok másokkal, meghallgatom a másik ember problémáit, törődök mással, foglalkozom velük, néha többet, mint kellene. Szeretetre méltó vagyok, meg nem adom fel.
Személy szerint én értéknek vagy erénynek azt tartom, hogy ameddig ténylegesen pofára nem esek valakivel kapcsolatban, addig tűzbe teszem a kezem érte, átgázolok mindenen. Ha ezzel ő nem tud élni, az pech. Erre büszke is vagyok, hogy nem hagyok mást a szarban.

Ha lenne egy kártyád, amivel vissza tudnál menni a múltba, hogy változtass valamin, vissza mennél? Min változtatnál?
Van több momentum is, de per pillanat egészen gimiig mennék vissza, és ott jó sok mindenen változtatnék. Azt hiszem, ott kezdett el kicsúszni a talaj a lábam alól.

Ha a holnapi napod lenne az utolsó, mit pótolnál be, amit addig még nem tettél meg? Mi lenne az utolsó mondatod?
Nem ezzel foglalkoznék az utolsó napon. Mr. A társaságában szeretném, hogy elsodorjon, aminek el kell.
Az utolsó mondanom pedig: ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá.
Na jó, nem. Ezen még nem gondolkodtam.

Ha tehetnéd, segítenél másoknak? Hogyan?
Ha tehetem, így is segítek. Ha van nagyon fölös apróm, vagy ruhám. Adó egy százaléka. De az biztos, hogyha gennyesre keresném magam, akkor jótékonykodnék.

Van példa értékű tetted?
Egyszer a haveri társaságunkkal utaztunk a buszon, és Anitába belekötöttek. Elsőként álltam fel, hogy nekimegyek annak a csordának, akikkel szemben találtam magam. A srácok meg ezután sorakoztak fel mellém.

Ha fel tehetnél egy kérdést egy felsőbb erőnek, Istennek, mi lenne az?
Nem tudom, de semmi olyan nem érdekel, hogy mi végre az ember. Csak azért, mert lehet, hogy nem tetszene a válasz… vagy neki a reakcióm.

Ha eltörölhetnél valamit, mi lenne az? Miért?
Szabaddá tenném az eutanáziát. Azért, mert két rokonom, és négy barátom halt meg úgy, hogy nem segíthettünk rajtuk, és eléggé jól tapasztalhatóan voltak fájdalmaik. Minek őket itt tartani, ha már nincs értelme?

Miből szerzed az inspirációkat? Mi az, ami ösztönöz?
Az adott helyzettől függ. Írásra ösztönöz zene, film, könyv, bármi, amitől bepörög az agyam. Túrázásnál egy nálam nagyobb méretű ember. Ha ő megcsinálja, akkor én is. Van bennem egy egészséges versenyszellem.

Mit csinálsz szabadidődben? Mi az, amit szeretnél csinálni, de nincs rá időd?
Amit csinálok: írok, olvasok, rajzolok, néha megölelem a basszusgitárt.
Amit csinálnék: újra eljárnék táncolni, de nem az idő miatt nem teszem, hanem mert nincs rá keretem.

Ha magad választhatnád a munkád, mi lenne az?
Író lennék valamilyen formában.

Mi a véleményed az állatkínzásról?
Az, hogy aki megkínoz egy állatot, azt a farkánál fogva lógatnám fel az első fára…. de minimum ugyanazt megcsinálnám vele, amit ő tett az állattal.

No, ez kimerítő három A/4-es oldal volt. Lépek, mert dolog van, valamikor ma még jövök, és adok némi humorzsát. Nekünk legalábbis, az volt.

Pusszantás,
Dóri

2 megjegyzés:

  1. nem igaz, voltál szőke...igaz csak melír, de van fényképes bizonyítékom!!! osztálykép ráadásul... :D Puszi Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az szőke melír volt, de nem teljesen szőke. Arra gondoltam, de olyan meg nem voltam. :D

      Amúgy... ha írnál nekem levelet, akkor lehet, hogy összejönne a találkozó!!!!! ;P

      Törlés