2013. október 3., csütörtök

Jutalmaztak :))


Jaaajj, kaptam Black Fairy-től egy díjat, úgyhogy fürödtem a boldogságban ismét egyet. Idő hiányában ma reggel, amíg Mr.A aludt, elkezdtem pötyögni, mert Az Embertől egyszerűen nem lehet nyugtom. Menni kell, főzni kell, filmet kell nézni…stb.



A díj megy visszafelé is, és cserébe ezért, mert kérted kommentben, a bejegyzés végén, vagy valahol benne, benne lesz a basszus gitár is.


Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1) Szeretem a ZS-kategóriás, olcsó horrorokat nézni, röhögni és kifikázni.
2) Nem szeretem a hiperaktív embereket és a pszichológustanoncokat.
3) Annak ellenére, hogy gyerekekkel vagyok, még mindig nem ébredt fel az anyai ösztön.
4) Túl sok olyan véleményem van, amit nem írhatok le.
5) Nem tudok a színekkel bánni.
6) Kívánom a tonhalas pizzát – Dórinál múltkor az egészet felfaltam volna.
7) Ritkán tetszik az, ami trendi, vagy pusztán csak sok ember isteníti.
8) Az agyam egy halom haszontalan információt tárol.
9) Ha valami nem sikerül elsőre, akkor nem adom fel, hanem újratervezek.
10) Rákaptam az ifjúsági irodalomra.
11) Néha rám jön az öt perc, és kifigurázok, vagy kellemetlen helyzetbe hozok másokat. – Humorosan persze.


11 válasz:
Ki az a blogger, akit szeretnél élőben is megismerni?
Iluss, Shorty, Fleur, Pillangó Szivárványszín, Cini, Black Fairy, Fighter Girl, Emii és még sokan mások.

Milyen állat lennél, és miért?
Ezen törtem a fejem rendesen, mert nem csak egy állat jöhetett szóba.
Szibériai tigris.
Védelmező típus vagyok, amim/akim van, azokat foggal-körömmel védem. És olyan vagyok, mint a nagymacska szája. Kíméletlen, kegyetlen, de ha kell, akkor felemelem vele a védtelen kölyköket.

Ha csak egy sminkterméket választhatnál, melyik lenne az?
Szempillaspirál.

Melyik volt a mumus tárgyad általánosban, és melyik középiskolában?
Általánosban a testnevelés, mert mindig bénáztam, és a legtöbb megaláztatás ezen az órán ért.
Gimiben a matematika, hasonló okok miatt.

Mi az, amit szívesen megtanulnál, de úgy érzed, hogy soha az életben nem sikerülne úgyse?
Ténylegesen és normálisan számítógépet kezelni.

Melyik magyar celeb irritál a legjobban azok közül, akik még mindig rontják a magyar média színvonalát?
Győzike és a pereputtya. – Meghallom a hangjukat, és elkapcsolok.

Ha visszamehetnél az időben, melyik korszakba mennél, és miért?
Mindegyiket megnézném, de az előző századok valamelyike. 16-17-18. század. A válasz egyszerű: tetszenek a ruhák.

Mi volt a gyerekkori álmod?
Egy időben mindig az volt, amit épp a tévében láttam, innen tudták anyuék, hogy mit néztem éppen.
Ami a mai napig kitart, hogy szeretnék szuperhős lenni.

Mi az, amit megbántál az életedben?
Hogy másodszorra is nekiugrottam az újságíró iskolának. Nem azért, mert rossz volt, mert még mindig az ott megszerzett tudásból táplálkozom. De a második „osztályomat” hát... nem szeretem a mai napig. Az ott megismert embereket bánom, hogy némelyik mellett sokáig kitartottam, mert tök fölösleges volt.
Ez nem depressziós dolog, de megmásíthatatlan.

Szeretsz kreatívkodni? Ha igen, mit csinálsz szívesen?
Grafikázok, írok.
Ez a kettő a fő. Gyöngyöt fűzök, pengetek, ha valakinek szülinapja van, akkor szeretem a kedvencét megformázni, mint tortadísz.

Van olyan poszt, amit visszanézve nem nagyon találtok értelmesnek, és jókat nevettek rajta?
Nincs ilyen. Olyan volt, amit még a blogon tudni sem akartam, és azokat töröltem.

11 kérdés:
Milyen könyv és film stílust szeretsz, és miért? (horror, romantikus, akció…stb)
Mit szeretsz az őszben?
Mi a fő hobbid, és miért lett pont az?
Hova szeretnél eljutni / Mit szeretnél elérni a jövőben?
Szerinted, mi a jó barátság titka?
Melyik a kedvenc parfümöd? Miért?
Mi a legextrémebb dolog, amiben valaha részed volt?
Melyik az a három divat vagy szépségbaki, ami kiveri nálad a biztosítékot?
Egyedül vagy emberek között?
Hogy küzdöd le a stresszt?
Ki a példaképed?

11 ember:

Vagy ide töltögessetek, vagy a honlapotokra!

Csók Mindenkinek!
Dóri

PS: a gitár:



12 megjegyzés:

  1. nagyon szépen köszönöm!! : )
    alig várom, hogy kitöltsem : ))))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Drága. :) ♥ A mumus tantárgyak ijesztően passzolnak. :D

    VálaszTörlés
  3. Hello from Spain: congratulations on the award. Interesting answers. Keep in touch

    VálaszTörlés
  4. Gyah de szép a gitárod!!! :O :D
    Amúgy a szuperhős jó meló lenne...legalább igazságot szolgáltathatnál...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :)

      Lehet, hogy ami nekem igazság lenne, az másnak más fogalmakat fedne le. :D

      Törlés