2013. október 1., kedd

Hello October!


A szeptember nem volt olyan, mint reméltem. Annál sokkal jobb volt, és sokkal töményebb, mondjuk, mint az augusztus. Remélem, hogy ilyen hónapok jönnek az évben, mert most egy kicsit jó a nullán vagy afölött lenni, és nem alatta. Ez már egyértelmű haladás, és örülök neki.


Havi hangulat: 5/5
Legtöbbször azt a kérdést tettem fel magamnak, hogy „hol van az időm?”. De komolyan. Most, hogy nem ülök itthon a nap 24 órájában, hanem eljárkálok, meg jövök-megyek, kellemesen kihasználom a napot, és nincs bennem hiányérzet, vagy elvesztegetettség érzet. Ez tök jó. Végre ősz van, színesedik minden. Jó, az idő néhol kicsit szottyos, de ez számomra nem okoz depressziót, mert ez az én ideális hőmérsékletem. És van eső, szóval, mehetek ázni.

Havi siker: 5/5
KicsiSzép elfogadja tőlem a kaját, és nem szenvedünk nagyon egymással, pedig nagyon be voltam rezelve, hogy de mi van, ha nem? Dóri nagyobbik fia is elfogad, szóval panaszom nincs.

Egy éves lett a blog. Visszatekintő bejegyzés ITT.

Végre ittunk kézműves sört. Mr. A chiliset, én epreset.


Havi szükséges: 5/5
Egy hosszú szárú csizmából rövidet varrtam, mert ahhoz bő volt, hogy ráhúzzak egy nadrágot, ahhoz viszont szűk, hogy belehúzzak egyet. A vádlim meg nem engedett, szóval, bokacsizma lett a vége.


Tornacipőt venni, mert bár sokaknak furcsa, én ilyenkor élem a tornacipős korszakomat.


Havi tennivalók? 5/5
Megléptem valamit, amit szerintem Mr. A és Dóri nélkül nem tettem volna meg, de ez egyelőre még titok. Lényeg, hogy ujjak kulcsolva.

Dóri KicsiSzépére vigyázni, de nagyon bírjuk egymást. Valamiért nagyon imád a kislány. A fiúval sincs semmi bajunk, sőt. Nekem tetszik, hogy hazafelé jövet mindig mondja, hogy amit tud, az mi németül. Ezt azért, mert én nem beszélek, és „tanít”. Remélem, nem lesz egy villám-szódoga. Megbukok, az tuti.

A szomszéd néni ügyeit intézni. Combnyaktörése van, és a barátnője ott van nála egész nap, viszont ő is nehezen mozog. Szóval főzök, takarítok, bevásárolok és egyéb ügyintézek.

Haladok a szakdolgozattal. Bah…

Havi elmélkedés: 5/5
Az emberek mi a fityfenétől félnek, amikor utaznak? Mert minden barom az ajtóban áll meg, holott a busz belseje üres. A másik, hogy leszállásnál a vénasszony, meg a sok idióta, miért az ajtó közepén akar felszállni, amikor én meg le? Így se fel, se le nem fogunk haladni.

Az iskolánál várakozó anyukák. Amikor várom Dóri fiát, akkor hátrébb állok meg, mert a nők beállnak az iskola kapujába, és tisztára olyan érzésem van, mint valami metál koncerten, amikor a dühöngőben pogóznak.

Miért hiszi minden ufóhívő, hogy az ufó, aki több csillió űrdollárt hajóra költ, az van annyira elmebeteg, hogy a Földre jön, és ráadásul egy vulkánban landol???

Havi függőség: 5/5
Vásárlás. Mi más? – Egy jó pár dolgot azért kaptam inkább, mint vettem.








Plusz csoki, és a koffein. Megnövekedett ismét a koffeinszükségletem. Annak a számlájára írom, hogy mivel nem járok iskolába már, ezért kicsit lejjebb ment az adrenalin bennem, és már napi 2-3 kávé van előírva megint.




Havi unalmas: 5/1
Mr. A sci-fi filmjei, és az Átmeneti üresedés.

Havi vágyálom: 5/5
Találkozni Darth Vaderrel. Teljesült. Lego kiállítás a KöKiben. :D


Havi legjobb pillanat: 5/5
Apu szülinapja, meg most új feladatokat kapott a munkahelyén, és a bútorokat ő lakkozza le. Na már most, ezért kékre festett szemekkel és körmökkel jött velem vásárolni. Végig azzal szívtam a vérét, hogy huszonhat évesen kell megtudnom, hogy az apám traveszti. Hihihi
Meg szóljon, ha a cipőimet szeretné hordani.

Mr. A apukája túl van az értágító műtéten. Nagyon rossz kedve van, amivel mindenkit az őrületbe kerget, de legalább tudjuk, hogy megmarad.

Havi különlegesség: 5/5
Nem tudom, hogy inkább a havi poénba, vagy inkább a havi szánalmas kategóriába menne inkább, de imádom, amikor más az én fantáziámat használja. Mindig így volt, és úgy látszik, ez akkor is működik, amikor az ember egy másikkal összeveszik. Még a messzi távolból is másolják a blogom tartalmát (pl. Film maraton). Más címmel, más formában, de csinálják. Örülök neki valahol, mert így legalább tudom, hogy nekem van sütnivalóm, míg nekik nincs.

Havi olvasmány: 5/3
Sok volt, de mint a legtöbb dologról, erről is totálisan megfeledkeztem. Mert végre kiolvastam az Átmeneti üresedést, meg A Testbérlőket, és Leiner Laurától a Kalauzt, viszont nemsokára jönnek ezekről a bejegyzések.
Ami felkerült, az Szorokin Cukor-Kreml című könyve.

Havi sorozat: 5/5
Vikingek.


És egy-két reality. Mint a Tetováló Mester, amiért Mr. A nagy örömére, kitetováltam őt is. De megengedte, hogy majd egy sárkányt rajzoljak a felkarjára. Talán, szerdán élek a lehetőséggel.


Havi film: 5/5

Romantikus, vígjáték: Egy bébiszitter naplója, A koszorúslányok bosszúja, Én és a gorillám, Te kellesz nekem (Felhők felett II.), Piszkos szerelem, Variációk szexre, Vissza a jövőbe, Káros szenvedélyek, Csajok a csúcson II., Horrorra akadva V., Street Dance I., Jay és Néma Bob visszavág, Vakáció New Yorkban, Másnaposok III., Holiday

Sci-fi, fantasy: Jurassic Park II., AVP II., Jurassic Park III., Gattaca, Harry Potter és a halál ereklyéi, Terminátor II., A burok, A Mars szelleme, Kaptá IV. - Túlvilág, Star Trek – Sötétségben, Cápavihar, A kétfejű cápa támadása, A kolónia, Idegméreg, A sziget,

Akció, kaland: Hellboy, Red, A megmentő, A halálraítélt, Hulk, A vasember III., Eredet

Horror: Elkerítve, The Collection,

Krimi, thriller: Mr 37

Dráma, egyéb: Ég és föld, Irány a Mississippi!, Patch Adams, A halott lány

Animáció: Lamb,

Magyar: Ópium, Moszkva tér

Havi kaja-pia: 5/4
Azért ennél többet és változatosan kajáltam, viszont nem fotózok mindent. Meg sokat voltunk vendégségben, és ott meg pláne nem fogok az asztalnál fotókat készíteni. De azért ezek voltak. Plusz, ezeket nem csak én ettem.




















Havi legrosszabb pillanat:5/5
Amikor Mr. A szüleinél voltunk, és az anyukája nem örült annak, hogy gyerekekre vigyázok, meg ugyancsak lebunkózott burkoltan, mert nem tudtam, mi van a múzeumkertben. Azt sem tudtam, melyik múzeumról beszélünk, de mindegy. A kérdés előtt persze, elmondta, hogy a legtöbb egyetemista és főiskolás bunkó, mert nem ismeri a szobrokat. Azt sem tudtam, hogy a Deáknál az ott az öreg Duna, meg a három másik folyó. Bah.
Nincs nagy kedvem most átmenni hozzájuk a héten.

Havi idegesítő: 5/5
Amikor a C-típusú állampolgár bömbölteti a füled mellett a buszon a telefont, vagy bűzlik, és jegy nélkül utazhat.

Amikor már azt hiszem, hogy egy fokkal jobb vagyok párom unokaöccsénél, akkor valaki bizton gondoskodik arról, hogy nem, ez nem így van. Vagy nekem nem lehet.

Havi kudarc: 5/2
Apu Millenium Falconja a tortájára. A 18 centis tortára való marcipán nem volt elég a majdnem ekkora (kisebb) Sólyomra, ráragadt, a teszkóban készlethiány volt, szóval, kész csőd volt az egész. Végül megoldottam, de mégsem olyan lett, mint amilyet szerettem volna.



Havi poén: 5/5
Volt a teszkóban ez a törpös akció. Egyrészt Mr. A egyik barátja kinevetett, mert én gyűjtöttem a törpöket. Ez van, engem elszórakoztatott, hogy van egy csomó. Viszont, múltkor a teszkóban cserélni lehetett a törpöket, és a hangosbebondóban megszólalt a nő, hogy aki pénzért adja-veszi a törpöket, azt kiküldik az áruházból. A cserebere asztalnál CSAK felnőttek voltak. Szerintem, ők erre az egészre jobban ráflasheltek, mint a gyerekek.
Meg úgy elképzeltem az aluljárók hangján: „Egy dulifuli egy százas!”



Havi érdekes:5/5
Láttam a metrón Taylor Lautner tökéletes hasonmását. De komolyan tiszta Jacob volt, és végig azon járt az agyam, hogy ő volt az egyetlen, aki igazán várta a filmek premierjét, mert amikor a srác a film 90%-ban forrónadrágban mászkál, akkor ő volt a király a dizsiben.

Újabban, mi ez a plusz esélyek a blogon a játékhoz? Máshogy már nem jönnek a regisztrálók (olvasóknak meredek nevezni). Bár ez inkább a vicc kategória nálam.

Havi fogyiprojekt: 5/5
Kar: 31 cm (-1)
Mell: 113 cm (0)
Derék: 92 cm(-1)
Csípő: 119 cm(-2)
Comb: 61 cm (-5)
Továbbra sem fosztogatom a hűtőt, és a vádlim feljebb jött, és hangsúlyosabb, mint eddig.


Nektek milyen volt az szeptember?

10 megjegyzés:

  1. Mennyi finomság, imádom a hawaii csirkét :D Sajnos nem létezik tökéletes anyós...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Létezik. Az enyém normális, és lehet, hogy én veszek túl sok mindent a szívemre. :/

      Annyira vágyom most egy jó csirkés kajára.... de most. :D

      Törlés
  2. Oh, hulla fáradt vagyok, de végigolvastam :) Persze még van egy halom lemaradásom a blogoddal.
    Én nagyon örülök, hogy kijönnek veled a gyerekek. De én nem aggódtam :)
    Anyósodnak miért baj ez? Mármint a gyerekekre vigyázás? Tudod ezért nem kell semmilyen állásról lemondanod, ahogy jön a megfelelő már engedlek is el! Remélem nem emaitt izgul.
    A titkosért meg drukkolok :)
    Édi a zsiráf :)
    Vááá... nem tudom mit akartam még.
    Fleur, de az én anyósom tökéletes! Nem viccelek, pont olyan ahogy jó nekem. És összeteszem a két kezem, hogy ilyen mázlim van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden jól megy, a blog megvár. :)

      A többit meg megbeszéljük/tük. :D:D:D

      Törlés
  3. Jók a cipők, cuki a zsiri, szépek a lakkok, és nagyon kíváncsi lennék teljes alakos képre a gitárodról is, hogy hogy néz ki, biztos szép az is...és vár egy díj is nálam annak ellenére, hogy mostanában megszűntem jelt adni, tetszést/nem tetszést nyilvánítani...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem a facebookon van róla egy kép az Életemből mappában. :)

      Köszönöm a díjat, és semmi baj. :))

      Törlés
  4. Zsiráf, Pillangó forma <3
    Kérlek süss és főzz rám a koliban!
    Ja...és tegyük hozzá, hogy uolyan alapozószivacsot vettünk a hónapban!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen! :)
      Láttam nálad is, én már régóta szemeztem vele, de a bejegyzésed adott egy löketet. :D

      A találkozóra majd viszek valamit, de az meglepi! ;P

      Törlés
  5. Epres sööööör?
    Jajj a hol az idő.. ismerős :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer próbáld ki, ha lesz lehetőséged. Érdekes. :)
      Az idő meg elfolyik. :/

      Törlés