2013. október 12., szombat

Édes a bosszú...


… és eléggé kicsinyes.

Mondtam már, hogy utálom az embereket? Én tényleg mizantróp vagyok, de nem tudom, és nem is akarom a keblemre ölelni az egész világot.
Leginkább úgy állok a másik emberhez, ahogy ő hozzám, és ezen általában mindenki megsértődik. Nevetni máson úgy szoktam, ha teszem, hogy az ne vegyen észre belőle semmi.

S utóbb hibáztam.


Utaztam a buszon Mr.A-val, és egy kopasz pasi ült be a busz hátsó kakasülőjére, és sziszegett. Fütyülés akart lenni valami fura „sz” hanggal, szóval, sziszegett. Enyhén tikkelt, és mindig azt figyelte, hogy ki figyeli őt.


Persze, rajta is nevettem, de inkább azon, hogy Mr. A nyomta a szokásos dumáját, és egymásra néztünk a hapsival egy sziszegés után, mire éreztem, hogy egy láthatatlan tőr hatol a mellkasomba. Pech.

Csütörtökön pedig, megyek Kolosért, és várom a nyolcvanötöst. Amikor a csukló utáni ajtónál várom, hogy leszálljon a csürhe, akkor tudatosult bennem, hogy velem szemben a sziszegő áll.

Észrevette, hogy senki sem áll a hátsó ajtónál, és vállal olyat taszított rajtam, hogy nekitántorodtam a busznak.

Amikor a metró felé mentem, akkor azért hesszeltem, hogy nincs-e mögöttem, mert az egészségre ártalmas megnézni egy metrókocsi alvázát.

De milyen már nem? Mr. A ezután este elmondta, hogy ő már többször látta a pasit, és szerinte neki az a perverziója, hogy idegesíti a többi utast (hangosan hallgat zenét, kattog, füttyög…stb), és azt nézi, ki lesi viszont.
Imádom, amikor idiótáknak én vagyok a céltáblája. Remek.

Szeretnék egy impulzuskarabélyt.

14 megjegyzés:

  1. Ezek engem is rettenetesen fel tudnak bosszantani...Nálam is pont ez van, hogy mindig engem találnak meg, nyugtom ne legyen véletlen. Van egy sztorim a múltkori visszamenésemről...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogok írni, amúgy csak lestem azon, amit írtál. :9

      Törlés
  2. Az ilyennek nincs jobb dolga, mint másokat piszkálni? Hát ennél nagyobb öröme ne legyen az életben akkor. Egyébként én az a típus vagyok, aki odamegy és szól, hogy ugyan már hagyja abba az idegesítő hülyeséget, mert még a végén bele találok taposni a szájába. Sajnos nagyon fel tud bennem menni a pumpa, mikor ehhez hasonló dolgoknak vagyok kitéve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legszívesebben beleléptem volna a szájába én is, de ez van. Nem volt kedvem a buszon cirkuszolni, de ha ez leszállásnál történik, valószínű, hogy nem hagyom ennyiben. :)

      Törlés
  3. Jajj édes f*szom, az ilyen embereket annyira, de annyira gyűlölöm... És persze, lehet mondani, hogy tanuljak meg vezetni, de nem az lenne a normális, hogy idegen az idegent békén hagyja a francba??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonló gondolatok voltak/vannak bennem.

      Törlés
  4. Uh...az ilyen emberektől én is rosszul vagyok!!!
    Meg attól amikor üres a busz, elöl ülünk ketten sulisok, és felszáll két vénasszony, fejünk felé áll és elkezdik szidni a mai fiatalokat hogy nem adnak helyet...Meg azt is szeretem amikor megbeszélik hogy ők az öregek csak nekik van joguk CSÚCSIDŐBEN a buszon/villamoson utazni a fiatalok járjanak gyalog...a város másik felébe, 5-10 kiló táskával, télen...aha...
    ,,|, beléjük... lehet nem a fiatalokkal van a baj...:O
    Amúgy az ilyet úgy megtéptem volna...-.- utálom az ilyen embereket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Három ember van, akit tömegközlekedésen nem bírok:
      -a nyugdíjas, pont azért, amit leírtál, plusz, beáll elém a megállóba, hogy ő szállhasson fel elsőnek a tök üres buszra.
      -a kisebbség, akik full hangerőn üvöltetik a zenéjüket, és nem tudnak viselkedni (t. a kivételnek)
      -a kisgyerekek, akik végigüvöltik az utat. :)

      Ha ennek a mukinak lett volna haja, akkor én is.

      Törlés
  5. Én mindig így járok! Amúgy az a legnygyobb baj,hogy jó drámás lévén kiül az arcomra MINDEN. Főleg amikor engem néznek undorral. Szerencsére már azt tudom kontrollálni,hogy fintorgok/vissza is szólok. De BP-en megölnének...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az arcomon van minden, de neki meg szerencséje volt, hogy tömeg volt a buszon. Ha üres, akkor megyek utána.

      Ha azt mutatod, hogy nem vagy gyámoltalan, akkor túl lehet élni. :D

      Törlés
  6. Éljen a tömegközlekedés :D Sok ilyen érdekese arc van, szerencsére a vonatokon már nem találkozom hasonlókkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem BP-n jobban koncentrálódik. :D

      Törlés
  7. Én azt utálom a legjobban, amikor elmegyek valaki mellett vagy esetleg a közelében vagyok és fülhallgató nélkül ordít a zene a telefonján. Mindegy hogy suhanc vagy egy felnőtt ember.... kiakadok. Mindenkinek meg van a saját zenei stílusa, amit szeret, de más nem kíváncsi rá. Hallgassa csak nyugodtan...fülhallgatóval.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az olyat én sem szeretem, csak általában nem tudom leteremteni, mert többed magával bunkózik, én meg általában egyedül.

      Törlés