2013. október 19., szombat

Díj és Tipegő TAG


Juhú! Cinitől kaptam egy díjat, ami menne is vissza neki!!! Imádom őt is, meg amit csinál, az összes blogjával együtt.

Most viszont, arra gondoltam, hogy nem adom tovább senkinek a szokásos formában, hanem legyen a díj mindenkié, ugyanis, a 11 kérdést a halloween köré építettem fel, mint egy Halloween TAG-et.

Szóval, aki szeretné kitölteni (örülnék neki), akkor töltse ki, és akár a díjat is viheti.


Cini kérdései, illetve, az én válaszaim.

1.) Ha egy napra valaki más bőrébe bújhatnál, akkor ki lenne az, és miért? (lehet kitalált, jelenkori, már nem élő, stb. ember)
Mrs. Lovett és Báthory Erzsébet lennék szívesen egy napra. Ma élők közül talán Mark Cukiberg, és akkor örökbe tudnám fogadni magam. Hihihi… nem, ez vicc volt.

2.) Hogyan képzeled el magad 5 év múlva, mit fogsz/szeretnél csinálni?
Öt év múlva térjünk vissza erre a kérdésre. Mert van egy kép a fejemben, de félek, ha elmondom, akkor nem jön össze, a másik oldala pedig, hogy ennyi idő alatt annyi minden történhet, hogy nem tudok rá válaszolni.

3.) Melyek azok az erkölcsi értékek, amelyeket a legfontosabbnak tartasz mind saját magadra nézve, mind a párodban/barátaidban?
Őszinte legyen, nem baj, ha nem finomkodó, vagy kimondja, amit gondol.
Gerinces legyen, ami az előzőből következik, hogy ne válasszon egy közvetítőt arra, ha közölni akar velem valamit.
Normális legyen. Ez lefedi az összes többi típust, ami mondjuk emberenként változó, plusz, benne van ugyanazokban a normákban, amikben én.

4.) Mit tartasz az eddigi legrosszabb döntésednek?
Az újságíró sulinak másodszorra nem kellett volna nekiugrani. Nem hibáztatok senkit, pusztán, magamra kellett volna hallgatnom.

5.) Elégedett vagy a jelenlegi életeddel?
Nem vagyok a nap 24 órájában, a hét mind a hét napján elégedett, de ha összességében nézem, akkor a nagyjával megelégedettnek érzem magam. A többivel azért nem, mert folyamatban lévő dolgok még.

6.) Mi vagy mik a legjobb dolgok, amik a blogod által történtek veled? 
Fantasztikus embereket ismerhetek meg általa, nekem ez számít, mivel még keresem a társaságom.

7.) Van olyan blogger, aki inspirál?
Van olyan ember, aki inspirál, és blogot is vezet. De nem a blogja az, ami inspirál.

8.) Mit gondolsz, mi tesz egy nőt igazán nőiessé?
Az, hogyha elhiszi magáról, hogy nő. Mert ha nem, akkor lehet cicababa, tipeghet magas sarkakon, pingálhatja magát, bújhat márkás ruhákba, nem lesz előrébb. De egy nő, szakadt cuccokban, önmagam árnyékának legrosszabb verziójaként is nő tud lenni.

9.) Mi az a téma, amiről a végtelenségig tudsz beszélni, de inkább nem teszed, mert a környezeted nem biztos, hogy értékelné?
Bármi. De komolyan. Képes vagyok órákig beszélni a semmiről és a végletekig ragozni egy témát. Erre szerintem azok tudnának konkrét válaszokat adni, akik ezt átélték.

10.) Hiszel a sorsban, és abban, hogy minden okkal történik?
Nem feltétlenül. Adok esélyt a véletlennek is.

11.) Végezetül pedig még egy blogos kérdés: szerinted mitől lesz jó, és szerethető egy blog?
Számomra azok a blogok szerethetőek, amiknek az írója úgy ír, ahogy én szeretem, és akkor mindegy, milyen hosszú lesz. Kifejezetten nem szeretem az olyan személytelen blogokat, amikben nincs szín, a szerkesztője nem tud címet adni, nem kreatív, csak képeket/cikkeket gyűjt(lop) máshonnan. De inkább az dominál, hogy az, amiről ír, az olyan legyen, hogy szívesen olvassam (pl. Cini).

Ééééééés, íme az én Halloween TAG-em, amit majd október 31-én ki is fogok tölteni. Megszerettem.



1.) Mi a kedvenc halloweeni filmed?
2.) Van valamilyen emlékezetes (félelmetes és/vagy vicces) momentuma számodra?
3.) Mennyire élvezed/várod a halloweent? Miért?
4.) Válassz három valakit, akinek beöltöznél. Kik lennének?
5.) Mi a kedvenc halloweeni make up, ruhád, frizurád? (lehet több is)
6.) Mi a kedvenc halloweeni dekorációd?
7.) Mi a kedvenc édességed?
8.) Melyik a kedvenc fantázia lényed (pl. vámpír, zombi, vérfarkas…stb)?
9.) Mitől irtózol/félsz?
10.) Hiszel a szellemekben?
11.) Ha egy töklámpás fénye mellett találkozhatnál bárkivel (akárkivel, élő, holt, kitalált figura), ki lenne az? Miért?

Pusszantás Mindenkinek!

Dóri

PS: holnap lesz levéldömping mindenkinek, de ma nem voltam gépnél, és holnap sem leszek, csak este. :)

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    A magyablogokon találtam rá a blogodra, miután valahogy én is bekerültem az életmód kategóriába, láttam a te blogodat, és azonnal beleszerettem. Kitöltöttem ezt a Tagot, kiraktam a blogomra. (megjelöltem benne, hogy tőled van:)) http://alicehorvath.blogspot.hu/2013/10/kerdesek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Üdv nálam, érezd jól magad! :)

      Köszönöm, hogy kitöltötted, mindjárt meg is nézem. :)

      Törlés
  2. juhuuu én biztos kitöltöm a halloween tag-et *-* illetve végre felteszem a tőled kapott díj bejegyzését is :$ sajnos el vagyok havazódva ezért kicsit megcsúsztam vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond nincsen, csináld a saját tempódban. :)

      Örülök, hogy te is kitöltöd. :D

      Törlés
  3. szia! szeretnék adni én is egy díjat neked!
    nagyon szeretem a blogod, jó olvasni, csak mostanában nagyon lusta vagyok kommentet írni, meg bejegyzéseket is, de próbálom magam rávenni a rendszerességre én is.
    szóval,
    http://claustrophonia.blogspot.com/2013/10/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, és köszönöm! :)
      Lényeg, hogy visszajársz ide. :D

      Törlés