2013. október 20., vasárnap

Citadella


Tegnap Mr. A szabadnapos volt, és mivel jó volt az idő, úgy gondoltuk, hogy nem a szobába begubózva fogjuk eltölteni, hanem elmegyünk valahova kirándulni, és már régóta szerettünk volna a Citadellára felmenni.
Ő nem tudja, hogy volt-e ott (a játszótér derengett neki), én pedig még tranzisztoros (nagyon kicsi) voltam, amikor ott voltam a szüleimmel.

Azért itthon megnéztem, milyen busszal lehet menni oda, ami csörgött, berregett és kattogott, komolyan, azt hittem, hogy egy meredekebb emelkedőnél megadja magát. De kibírta a Citadelláig, onnan pedig, sétáltunk egy jó nagyot.


Olyan szép színe volt ennek a fának, hogy muszáj volt megörökíteni.


A kilátás a városra a Citadellából.




A sörnyitó. Mi csak így hívjuk. :)


Szobrok.



Kilátás a városra vol. 2.




Nézem a várost. Messziről szebb, mint közel lenni hozzá.


Mr.A-nak is kedvezett a szerencse, mert vannak ott lövegek, ágyúk, sőt, még volt egy katonai kiállítás is, ami sajnos pénzbe került, de a tankokat így is megnéztük közelről.












Új hobbim.


Celeb sem leszek, mert nem tudok kiszállni egy autóból. :D


A vízesés.




A vízesés melletti vörös levelek. Baromi jól nézett ki, erről is kellett egy kép.


Ennyi voltam. Most rohanok, mert egy rég nem látott osztálytársnőmmel találkozok, és jajdenagyonizgulok és jajdenagyonvárommár.

Szép napot!

Ne üljetek a gép előtt, hanem menjetek ki a szabadba!!!


18 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek a képek! De kár, hogy nekünk kimaradt múltkor ez a szép vízesés, na talán majd legközelebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz időtök, és az időjárás is engedi, akkor menjetek. Mi tervezzük, hogy télen is majd elmászkálunk arrafelé, csak hogy milyen a környék hófehérben. :D
      Igaz, akkor nem hiszem, hogy lesz vízesés.

      Törlés
  2. De jó képek! :) Egyszer én is elmennék erre a környékre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, ha lesz lehetőséged, akkor mindenképpen. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszenek a képek! :)
    És aranyos az amelyiken aaa (hősiesen bevallom) nemtudommiről (kocsiról?nem ismertem fel) szállsz le...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Én is azt írtam, hogy autó, de az egy légvédelmi ágyú volt (azt hiszem). Egyedül a páncéltörőt, az aknavetőt és a tankokat ismertem fel. :D

      Törlés
  4. Hú, én már nagyon régen voltam a Citadellán:D
    De akkor nagyon tetszett.Nagyon jó képeket csináltál/csináltatok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)

      Mi is rácsodálkoztunk, hogy jé, tényleg voltunk itt is valamikor az Özönvíz előtti időkben. :D

      Törlés
  5. Nagyon jó képek, a színes levelek, jajjnekem :) imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az a legszebb az őszben, hogy minden színes. De olyan élően színes. :)

      Törlés
  6. Gyönyörű képek! Nem gondoltam, hogy Budapest lehet ilyen szép is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kell találni benne a szépet, ez tény. Igyekszem. :D

      Törlés
  7. Én is szeretnék elmenni ide, majd egyszer kirándulhatnánk csak mi lányok! :)

    Puszi,
    Évi

    VálaszTörlés
  8. Hu, imádom ezeket az őszi színeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, a fákat azért szoktam lefotózni, mert tetszik az összes szín. Majd egyszer menjetek ki Attilával oda, addig vigyázok a gyerekekre. ;)

      Törlés
    2. Itt volt az első találkája a fiúknak Attilával :) Nagyon jól sikerült nap volt az! :) Csak mi nem ősszel voltunk ott, hanem egy januári napon.

      Törlés
    3. Mi januárban szeretnénk majd visszamenni. Ha lesz hó, akkor lehet, hogy előbb. :)

      Törlés