2013. október 26., szombat

11 kérdés, 11 válasz :)



Mivel összefolynak a napok, nem tudom, melyik nap történt, de kaptam díjat L-től. Örültem neki, és köszönöm még egyszer!!! Menne vissza, ha lehetne, de mivel az egyik szabályt eleve nem fogom betartani, akkor legalább ebből egyet. Úgyhogy, egy szó, mint száz, köszönöm!!!


(konkrétan még megköszönni is elfelejtettem, és ég is a pofám, de KÖSZI!)

L blogja ITT olvasható, s mivel most már csak egy kattintásra vagytok a válaszaimtól, dőljetek hátra, és olvassátok el.
..:: kis önismereti TAG a végén ::..


1. Melyik nyelvet tanulnád meg a legszívesebben?
Svédet, oroszt, japánt és spanyolt. Hogy ebből melyiket, arra azt tudnám mondani, hogy a svédet, hiszen ebben a sorrendben helytálló a tanulni akarásuk.

2. Ha lehetne egy egzotikus háziállatod, mit választanál?
Leopárd gekkó.


3. Tényleg számít az, ha egyesek nem kedvelnek?
Nem érdekel, hogy ki nem kedvel, vagy ki az számomra, aki nem kedvel. Régi barát, vagy ismeretlen. Viszont, nekem kell az, hogy vissza tudjam utálni szemtől-szemben. Ha ez nincs meg, akkor fontos, hogy nem kedvelnek, sőt akkor is, amikor nem tudom megvédeni magam, mert nem engedik, esetleg, annyira elástak, hogy erre nincs esélyem.
De úgy, hogy mondjuk xy nem kedvel, hát, szíve joga…

4. Milyen rendszerességgel szokott előfordulni, hogy egy beszélgetés felidézésekor rájössz, hogy miket mondhattál volna?
Körülbelül mindig. Mivel járatom rajta az agyam, eszembe is jutnak a „mit mondhattam volna” dolgok.

5. Szoktál álmodni?
Igen. A legtöbbre emlékszem is.


6. Mit tartasz a legjobb és legrosszabb tulajdonságaidnak?
Legjobb: bármi van, megmondom, mit gondolok. Meghallgatok másokat, és a legjobb belátásom szerint tanácsolok, ha kérik. A végsőkig képes vagyok kitartani bárki/bármi mellett.

Legrosszabb: akkor is jár a szám, amikor nem kellene, és általában úgy mondom a dolgokat, ahogy gondolom, szépítés nélkül. Képes vagyok addig boncolgatni egy témát, amikor már nincs meg a korpusz. Eléggé idegesítő tudok lenni, ha valami nem úgy van, ahogy szeretném, hogy legyen.

7. Mi az, amit legutóbb megbántál?
Hogy másodszor is kibékültem egy olyan emberrel, akivel már elsőre se kellett volna.

8. Mi az az első dolog, amit megnézel egy ellenkező nemű személyen?
Rágja-e a körmét? Imádom az emberi szemeket, de mivel gyakorlatilag minden szem vonz, inkább azt mondanám, hogy nekem fontos a kézfej. Ha ápolatlan, vagy mondjuk véresre tépkedi a bőr az ujjain, attól a falra tudok mászni.

9. Mi az a tulajdonság, ami kifejezetten imponál egy másik emberben?
Határozott legyen. Ha kérdezek valamit, akkor hanyagolja a „nem tudom” kifejezést.

10. Milyen számodra az ideális kapcsolatkezdeményezés (a másik fél részéről; 'udvarlási' módok, bókok, satöbbi)
Ameddig nem nyomul idegesítően, vagy nem hiszi magáról, hogy jópofa (mások szerint idióta), akkor mindegy. Nem bírom a nyálas romantikát sem.
Az összes kapcsolatom valamilyen beszélgetésből fakadt, egy általános téma követte a másikat, és így alakult. Eléggé romantikátlan ember vagyok, és nem is tudok ezzel mit kezdeni.
A virágot értékelem.

11. Milyen sorozatokat szoktál nézni?
Dexter, Szex és New York, Dr. Csont, Grace klinika, Harmadik műszak.
Változó amúgy, mikor mit.


Mivel nem adom tovább a díjat, gondoltam, hogy írok pár kérdést, ami kicsit önismereti, kicsit lelki, és aki szeretné, az majd töltse ki, ha szeretné, valamilyen formában. Itt kommentben, vagy a blogján.

Könnyen mondasz nemet? Milyen esetekben nem megy?
Könnyen elsírod magad? Ha igen, min?
Mi az, ami megnevettet?
Mi tölt el jó érzéssel?
Mitől uralkodik el rajtad rossz érzés?
Mit vinnél magadra egy lakatlan szigetre?
Mi a csillagjegyed? Mennyire igaz rád az általános leírása?
Ha újjászületnél, kinek a bőrében szeretnél újra tükörbe nézni?
Mit gondolsz arról, ha valaki újra és újra, vagy folyamatosan a padlón ül?
A pohár. Félig üres vagy félig teli?
Melyik a kedvenc versed? (másold be)

No, ennyi voltam mára, remélem, élveztétek a válaszokat, avagy otthon, a gép előtt magatoknak választ adtatok ezekre a kérdésekre.

Pusszantás!
D.

8 megjegyzés:

  1. A saját kérdéseidre nem akarsz válaszolni?!

    Puszi,
    Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha-ha, és a végén önmagammal fogok beszélgetni. :)
      De meglátom, hogy szeretnék-e?!

      Törlés
  2. köszi szépen a válaszokat! :)
    én is kitöltöm szerintem a te kérdéseidet a blogomon, majd linkelem a bejegyzést, ha érdekel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, hogy érdekel, és tényleg ne haragudj, de eddig én azt hittem, hogy írtam... :)

      Törlés
  3. Svéd? Nem is tudtam :D De retteneteden megörültem neki! :P

    A kérdésekre szerintem válaszolok, és akkor ezzel meglesz megint a 33 kérdés-válasz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt mondtam is, hogy a svédet, csak még egyelőre nem volt rá érkezésem, hogy ténylegesen és komolyan nekifeküdjek. De az a nyelv az, ami nagyon tetszik. :)

      Örülök, hogy válaszolsz!

      Törlés
  4. Gratulálok az újabb díjhoz!:)
    Én is mindig a másik kezét nézem meg először. Annyi mindent meg lehet belőle állapítani.
    Huha fogós kérdéseket tettél fel, van amire nem is tudom így hirtelen a választ. Szerintem én is ki fogom tölteni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      Örülnék, ha kitöltenéd te is. :D Komolyan.

      A kézfej nálam érzékeny téma, mert ha valakinek ronda, attól az embertől, lehet bármennyire aranyos, de elkezdek undorodni (ez csak pasikra áll).

      Törlés