2013. szeptember 1., vasárnap

Vendégposzt és egyéb csipegetnivaló



Tiszta büszke vagyok magamra. Elkezdtem a saját korlátaimat átlépni. Változom. Talán jó irányba.

A gyantás fiaskóm után sokan mondtátok, hogy írjak én is a veet elektromos gyantázó készletről. Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy nem vagyok beauty blog, ezért gondolkodtam, törtem a fejem, és arra jutottam, hogy az ilyen irányú posztokat Iluss segítségével, a Fiatalos blogon láthatjátok majd, mint vendégposzt.

Ígéretemhez híven, meg is érkezett az első bejegyzés tőlem, nektek, ami a szőrtelenítésről szól.



Ezek mellett eltörpül az a pici plusz információ, hogy csináltam egy tárhelyet a fantasy novelláknak is, akit esetleg az érdekel, akkor iratkozzon fel. Egyelőre csak három írás van rajta, és elég régiek. Haladunk majd szépen sorrendben.


És elvileg mára majd későbbre terveztem egy olyan posztot, amiben leírom az első életmódváltásos hét tapasztalatait, érzéseit. Meglátjuk. Jönni fog biztosan, csak nem tudom, mikor.

Addig is, kellemes napot. És ne a szottyos időre gondoljatok, hanem a vermonti őszre, ami ilyen:








De szeretnék én is ott lenni ilyenkor már!

10 megjegyzés:

  1. Én ilyenkor már a Karácsonyt várom... :D Vége a nyárnak, jöhet a Kari :D Amikor meg már eljött, akkor meg más totál semmi kedvem hozzá, és el sem hiszem, hogy karácsony van. ÉS amikor már újév van, akkor meg, no ennyi volt az ünnep, jöhet a nyár ... :D Az átmenetek meg nem számítanak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezért nem gondolkodom így. Az őszt szeretem a színeivel együtt, amúgy mindennek megvan a maga kellemes kis hangulata.
      (az ünnepeket egyáltalán nem várom) :D

      Törlés
  2. És akkor most ez a fantasy-s blogod akkor a gportalosat helyettesíti, vagy két külön dolog? Természetesen feliratkoztam, csak nem tudom, hogy mit várjak :D Meg hogy mikor tipeg majd be a piros Converse cipőben a vörös hajú, vörös rúzsos csaj :D

    Az őszben a sálszezont várom már, meg azt, hogy lehet megyek Stockholmba, na ezzel meg vagyok lőve, pszichiátriai eset lettem :D Szóval most az ősz ténye nekem egy abszolút pozitív dolog habár utálom, mert utána a tél jön XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Stockholmban jársz, hozz nekem egy kavicsot. Köszi. :)

      Kiváltom a bloggal a gportalost. Most az mindegy, miért, de külön akarom csipegetni a búzát az ocsútól, ami azt jelenti, hogy szeretném megválogatni, mi kerül oda fel, nem minden fog, az tuti. :D

      Uh, tényleg. Sálat kellene beújítanom. :/ Van "egy pár"...de kitaláltam új színeket... :D

      Törlés
    2. Megpróbálok, de legszívesebben tunnelbanát hoznék haza :D

      Értelek. Majd e-mailben megvitatjuk szerintem, mert úgy veszem le, hogy nem minden nyilvános :)

      Én tavaly vettem kettőt, aztán kint kaptam még egyet. Az itteni kettő középmeleg, a kinti meg csak dísz kb., de kell hozzájuk azért olyan 20 fok, fölötte nevetségesen mutat, és meleg is :/

      Törlés
    3. Fogok írni, csak ma valahogy nem voltam önmagam. Álmos voltam valamiért. :D

      Ha elfér a tatyódban, az is jöhet simán. :)

      Törlés
  3. Gyönyörűek ezek a képek, kellemes hangulatot árasztanak :) Nekem mondjuk a szottyos, esős, ködös ősszel sincs bajom, a lényeg az, hogy 20 fok alatt legyen a hőmérséklet :P És habár Ilussal karöltve nagyon várom a karácsonyt, azért én szeretem ezeket az átmeneti időket, mert szépen, lassan hangolnak rá az ünnepi hangulatra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik ünnephez sem nagyon fűznek igazán jó emlékek, valamin mindig pörgött valaki. Maga az, hogy család, meg beszélgetés, meg fa és ilyenek, az oké, csak volt idő, amikor rossz volt a körítés, aztán annyira nem.

      A borongós időnek is megvan a maga hangulata (ezt írtam is), azzal sincs bajom, de még nem szeretném, ha az lenne. Előbb egy kicsit legyen színes minden, majd utána örülök a hónak is. :D

      Törlés
  4. Hello from Spain: beautiful pictures. Autumn comes early. Keep in touch

    VálaszTörlés