2013. szeptember 3., kedd

Reggeli észosztás - Mr. A Lorelai Gilmore-ról


A reggeli kávékóma mellé leültem a tévét bámulni. Megtaláltam a Viasaton a Szívek szállodáját. Hát igen. Valaki a Született feleségekért van oda, én ezért. Van ilyen.
Gubbasztok, próbálok felébredni, miközben Mr. A már kétszázon pörög.

Jön-megy, majd egyszer csak megáll, és néz.
-Ez a Lorelai Gilmore? Ú, annyira nem bírom ezt a nőt.


Felnézek rá.
-Miért?
-Mert egy idegesítő perszóna. Van ilyen nő? Szerintem nincs, mert az összes pasi elkerüli. Hiperaktív, dumál állandóan, dobálja magát, nem tudja, hogy mit akar. Egyszer szeret, utána mást szeret, percenként változik az ízlése. Imád, de nem annyira, hogy legyen belőle valami, de ahhoz eléggé, hogy elég dramatikus legyen.

Cöh.
Aztán folytatta.

-Ha van pasiképző, akkor összevágnak egy montázst a „leglorelaiosabb” jelenetekből, majd kiteszik a képét áthúzva pirossal, és fölé írják, hogy „kerüld el, ba**meg, kerüld el, rohadt energiavámpír! Ettől menekül komolyan, minden pasi. Leszív érzelmileg, és szerintem agyban is. Váh.
Senki nem bírja idegekkel, és szerintem, ha van ilyen nő, nem kellene, hogy meglepődjön, amikor mindenki menekül. Az uralkodók mellett a hülye p****kat nem szeretjük.
Na, mentem dolgozni.


5 megjegyzés:

  1. Ezen hatalmasat nevettem :D Reggeli mulattatónak jó volt! :D :D :D

    Én csípem ezt a sorozatot, anno végignéztem mindet. Imádtam mind őt, mint a lányát, mind az egész sorozatot magát! :D

    Nem hiába, ez női sorozat :D Energiavámpír, paff :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy bearanyoztam a reggeleteket! :D

    VálaszTörlés
  3. Hello from Spain: in my country I see that series. I really like Mr. A Lorelai Gilmore and her daughter. Keep in touch

    VálaszTörlés