2013. szeptember 10., kedd

Neverendig Blog Challenge #2


Kérdés: Melyik az a top 5 hely, ahová elutaznál?

A Megyébe. Szeretnék hobbitházban lakni.
Az Arrakis bolygóra fűszert csipegetni, és olyan szép kék szemet szeretnék.
Az LV426-ra, szerintem poén lenne egy tojással visszajönni.
Deresbe, csak mert közeleg a tél.
A Dagobah-rendszerbe, mert oda el kell mennem, hogy velem legyen az Erő.


Na jó, nem. Főleg az LV426-ra nem vágyom. Oda inkább pár ellenlábasomat (egyik barátnőm HP-jét is) lőném ki. Szerintem jól ellennének az alienekkel. Zabálnák egymást.

Ahova ténylegesen elutaznék? Hm. Lássuk csak.


1)Finnország
Imádom az időjárását, az északi fényt, a mitológiát, a nyelv is tetszik, és nem mellesleg a barátaim 90%-a oda költözött. Szívem szerint, mennék utánuk. Azt is tudom, ha sikerülne ott megvetni a lábam, nem jönnék vissza ide soha többet.
Egy város nem emelnék ki, mert úgy az egészet szeretném bejárni. A Mikulással találkoznék, és egy szarvashoz is szeretnék hozzányúlni. Körbejárni a nyugalom földjét sziklatemplomaival és székesegyházaival együtt.







2)Ausztrália
Ha ide sikerülne kijutnom, innen sem jönnék haza, és ebben az a bónusz, hogy egy másik kontinens. Az élővilág csodálatos. Egyszer valaki mutatott képeket, és azóta mennék oda. Itt is látszik szerintem, hogy teljesen kétpólusú vagyok. Vagy északra mennék, vagy délre. Imádnám a tengerpartot, a meleg karácsonyt, a kengurukat, a korallzátonyt, a nemzeti parkokat, és szeretnék csak egy ujjal is hozzáérni az Operaházhoz.







3)Észak-Amerika
Nagyvárosok evidensen, s ha már ott lennék, akkor az összes filmstúdióba el tudnék molyolni egy-két napig. De itt is inkább a természeti jelenségek vonzanak, mint a nagyvárosok. Plusz, az északabbra fekvő kisvárosok. Azért New York vonz, de San Diego jobban. Főleg a nyár első felében a Comic Con miatt.






4)Japán
Ezt egy szóban össze tudom foglalni: ebben az országban minden érdekel, ami benne van. Az autentikus ételek, a ruhák, az emlékművek, az erdők, a történelmi falvak, műemlékek és szentélyek.






5)Egyiptom
Az összes templomot és sírhelyet és mindent meg szeretnék nézni.






Igazából, a világ bármelyik pontjára szívesen elutaznék, és minden várost, falut, helyet megnézegetnék. Az ötödik helyért Egyiptom mellett verekedett még Anglia, Franciaország, Oroszország, Olaszország, Spanyolország, a svédek és a norvégok…stb. Szóval, az összes többi.
Nehéz pont ötöt kiválasztani, ahova mennék. Egy szóba belefér a válasz: mindenhova.

Amúgy fura. Egyedül kimondottan egzotikus helyekre, mint Hawaii nem vágyom. Jó lenne oda is elmenni persze, de ha kimarad sem harakirizek.

6 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: beautiful pictures. These destinations are always wonderful. I would go to Australia .. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok ezzel, mindenhova el akarok menni :D Északra meg Amerikába inkább lakni, de többi helyet mind meg akarom nézni. Most épp arról álmodozunk, hogy jövőre skót-ír utazásra megyünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezért írtam, hogy valószínű nem jönnék vissza. :D
      Ha mentek, hozzatok nekem kavicsot. :D

      Törlés
  3. Hm, nagyon jó ötlet ez az LV426 :-D Támogatom az ötleted :)

    Én voltam már Finnországban, és San Franciscoban is. Láttam ezeket a festett házakat, és átkeltem a Golden Gate-en is.

    Én még ezen nem gondolkodtam, hogy ott is maradnék-e helyeken. Egyiptomot én is nagyon szívesen megnézném. Spanyolországot is. Ausztrália meg olyan messze van hogy talán nem is létezik :-D

    De engem is a kisvárosok vonzanak inkább, mintsem a nagy metropolisok. Vagy legalábbis olyan helyek, ahol nagy felhőkarcolónál kisebbek jóval az épületek, házak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a legmesszebbi pont a sarki zöldséges... na jó, nem a tecsó. :D
      Megnézni biztos megnézném a nagyvárosokat is, de a vidék jobban vonz. :D

      Az LV426-ot azért még kiokoskodom, hogy lehetne. :D:D

      Törlés