2013. szeptember 13., péntek

Idegőrlő sulis dolgok vol. 2.


Felbuzdultam az előbbi kis szösszenetemen, ezért annak a tovább fejlesztett béta verzióját olvashatjátok alább, ami inkább az egyetemistáknak és főiskolásoknak szól, de remélem, mindenki jól fog szórakozni rajta.


Ha valamit kihagytam, akkor írjátok meg. Nekem ennyi jutott eszembe!


Gimiben a továbbtanulás gondolata.



Amikor gondolkodsz, hova add be a jelentkezésed.


Amikor beadod, és izgulsz, hogy felvesznek-e?


Aznap, amikor kihirdetik a pontszámokat.


Amikor felvettek.



Mész beiratkozni.


Meglátod a sort a tanulmányi osztályon.


Meglátod a többieket.




Amikor meglátod a koleszos szobatársad, és aranyos…


… vagy nem.


 Otthon szembesülsz a Neptunnal.


Amikor kidob.


Amikor lefagy.


Ezért újra kell kezdeni a tárgyfelvételt.


Másnap ugyanez a móka.


Amikor sikerül mindent felvenni.



Amikor azt hiszed, hogy jó lesz az órarend.


Amikor meglátod, hogy mégsem.



Amikor megtalálod a termet, ami a térkép szerint totál máshol van.


Amikor rájössz, hogy rossz órára mentél be.


Amikor halvány lila gőzöd nincs, milyen órád lenne.


Amikor megtalálod a termet, és meglátod a csoportodat.


Amikor lógsz a csoporttársakkal.


Amikor ezért nem tudod, miről van szó.


Ha egy csoporttárs kiakaszt.


Amikor hiába ülsz egy feladat felett.



Amikor a tanár egzecíroztat.



Vizsga előtti három stáció:
Vizsga előtt egy héttel.


Két nappal vizsga előtt.


Vizsga előtti éjjel.




Amikor sikerül a vizsga.


Amikor bebuktad az adott tárgyat.


Amikor úgy mész vizsgázni, hogy egy órán sem voltál.


Amikor kiderül, hogy abból a tárgyból beadandó van, nem szóbeli.


Amikor írásbelin nem használhatsz telefont.



Amikor rajtakapnak a puskázáson.



Amikor kiderül, hogy a gyakorlat kötelező.


És a nyári szünetre esik.


A legmelegebb napra.


Egy szemeszter ciklusa:



Az első évben:


Az utolsó évben:




Amikor szakdolgozat témát kell választani.


Amikor konzulenst kell választani.


Az államvizsga előtti napon.


Amikor kihúzod a tételt.



Lediplomáztál.



Amikor még nyelvvizsgázni is kell.


Nyelvvizsgán.


Utána.


Diplomaosztón.



12 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: very good and real. We keep in touch.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! :)
      I hoped that you will enjoy it.

      Kiss,
      Dóri

      Törlés
  2. Ez igen :D Munkakeresősben is kérek ilyet :D Fejleszd tovább az ilyen bejegyzéseidet :D Imádom mindet sorban :D Minden témában jöhet :D Röhögés meg garantált! :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az "idegőrlő" poszt-sorozatot azt pont a melós dolgokkal kezdtem, úgyhogy ezen még majd ülök egy sort, hogy lehetne ezt még fejleszteni.

      Amúgy biztos az őszi dolgok következnek majd, de nem biztos, hogy mémekkel. :/

      Törlés
  3. Majdnem minden sorban magamra ismertem, megnyugtató, hogy nem vagyok egyedül ezekkel a dolgokkal, és így már tényleg vicces :D

    VálaszTörlés
  4. Az elejét még én is átéltem.
    Hát mikor kiderült számomra hogy rossz órán vagyok, nem mertem kimenni, mert pont a terem közepén ültem, így beleélve magamat az ismeretlen tananyagba bólogattam, és reméltem hogy senki ismerős nincs a teremben xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért ültem mindig szélére. Elsőben én is egyszer rossz helyre mentem, mert az óra neve ugyanaz volt, csak a csoport volt más. Pech, de volt rajta ismerős, nem tűnt fel.
      De még ki tudtam nyomni magam a záródó ajtón. :D

      Törlés
  5. wáháháháháhá! Másodjára is vicces! :D Beszakadtam rajta :D:D És a pillanat, amikor realizálod, hogy no way, hogy egyszerre 2 helyen gyakorlatozz, egyetemre járj és szakdogát írj? :D
    és a pillanat, amikor leesik,hogy egy hónap van a nyárból, de egy bötüt nem írtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült maradandót alkotnom. :D

      Azok is benne lehetnének. :D

      Törlés