2013. szeptember 27., péntek

Egy éves lettem!


… és megtanultam járni és beszélni.
Na jó nem, viszont öröm és boldogság, meg „shiny happy people” van, mert egy éves lett a blog.
 
Azt hiszem, hogy köszönet jár mindenkinek, aki egyáltalán az oldalra kattint, és legalább egy dolgot végigolvas, netán kommentálja is. A feliratkozott olvasóknak mindenképpen, a páromnak és Dórinak, akik végig rugdosnak, hogyha lelki hullámvölgyben vagyok, és akik pláne nem hagyták, hogy idő előtt feladjam az írását ennek az oldalnak.
Köszönöm, hogy írhatok nektek, és álmomban nem mertem volna gondolni, hogy ennyien leszünk, és még barátokra is lelek a blogolás kapcsán, illetve, hogy lesznek, akikkel efelé haladunk a legjobb úton.

Egy szó, mint száz, köszönöm Nektek! Imádlak titeket!


Aláfestő zene innen.
Plusz, most már elmondhatom magamról, hogy nyolc éve írok. Egy éve ezt a blogot, viszont minden mást nyolc éve. :)

Arra gondoltam, hogy egy kis visszatekintő lesz, sok-sok számmal (matekosok előnyben), hogy mi történt az elmúlt egy évben.

Valahogy így kezdődött:

Azóta 300 poszt született, és ebben nincsenek azok benne, amiket töröltem egyéb okok miatt. A laptopon is ugyanennyi van, viszont ott meg nincsenek a receptek, film maratonok és egyéb hónapzáró epizódok jegyezve.

Két rosszakaróm van, az egyik miatt született a kinek milyen joga van, bejegyzés, a másik viszont, hihetetlen figura. Bármit írok, tuti, hogy másnap jön egy levél, hogy ezt ő hogy tudja magára fordítani, és hogy ő miben látja magát. De komolyan.

A három legnépszerűbb bejegyzés:


Számomra az a furcsa, hogy az első öt nem is olyan bejegyzés, ami rólam szólna, vagy a barátaimról. Ettől függetlenül azért jó ezt a számot olvasni, ami mutatja, hányan kattintottatok rá.

Szintén furcsa, hogy legtöbbet a google és a magyarblogok.hu-ról kattintotok rám. Ezzel nincs baj, de a harmadik legnagyobb fogalomforrásomat még elolvasni sem tudom, de kétlem, hogy valaha jártam volna arra.

Legtöbben a tulipán, tipegő zombi és amelia earhart szavakra kerestetek rá.

Pici hazámból néztek a legtöbben, de sokan jönnek vissza az USA-ból és Oroszországból is. Őket követi Németország, Anglia és Szlovákia. – MINDENKINEK NAGYON SOK PUSZI, ÉS EGY NAGYON NAGY VIRTUÁLIS ÖLELÉS!



Amúgy pedig, eddig 24 810 oldalmegjelenítésem volt.

Amit pedig, baromira nem terveztem, hogy közösségi oldalai lesznek a blognak, amiket itt elértek:


Elindult a sütiklub is, aminek három alapköve van Virág, Iluss és az én személyemben. Szórakoztatunk titeket a sütijeinkkel minden szerdán.

Ennyi lettem volna mára, remélem, hogy nektek is szép napotok lesz!
Még egyszer köszönöm mindenkinek, szeretem a Tipegőimet (követők)!

Puszi,
Dóri

16 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon boldog blogszülinapot és még sok sok ilyet kívánok neked! :) :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! :) Mások nevében nem beszélek, de én is szeretlek téged nagyon és úgy hiszem, hogy sokaknak segítesz az írásaiddal. :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Még sok-sok boldog évet a blogolás világában! ^^

    VálaszTörlés
  4. gratulálok! :) csak így tovább! :D

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! :)

    Most olvastam csak a Murder-es cikked, és a kommenteket. Érdekes, nekem pont az tetszett, hogy nem arra utaznak, hogy minél jobban halálra ijesszenek, és szorongást keltsenek, hanem hogy van egy morális tanulsága, miszerint a társadalom is felelős a sorozatgyilkosok tetteit illetően. Úgy gondolom, tényleg nem mindegy nem csak az, hogy az ember hogyan neveli a gyerekét - nyilván alap kellene, hogy legyen, hogy nem terrorizáljuk, verjük, stb., - , de azt sem lenne szabad elfelejteni, hogy akár idegenként is hogyan beszélünk egymással, normálisan vagy bántóan kérünk/szólunk valakihez. Itt Magyarországon valahogy elég sok embernek az a természetes, hogy bunkó parasztként viselkedik (OK, nem csak Mo-n), pedig mennyivel jobb udvariasnak lenni, mint egy büdös bunkónak, nem?
    Na, ez jó kis negatív szülinapi hozzászólás lett, bocsi! :))

    Boldog blogszülinapot, és még sok bejegyzést és olvasót! :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszületésnapot!:)Kívánom, hogy legyen még sok ilyen szép napod^^

    VálaszTörlés
  7. Tudom, hogy nem vagyok egy aktív kommentelő, de azért mindig itt vagyok a háttérben, szóval gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen MINDENKINEK!!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot :) Ez szép hogy 300 feletti posztot hoztál össze egy év alatt! Én élveztem a számadatokat, de ez a matematikus ártalom ;)

    VálaszTörlés
  10. És még a kommenteket kihagytam, hogy mekkora szám jött össze.

    De tényleg köszönöm még egyszer mindenkinek!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon köszönjük mi is, hogy a papírra veted a lelked:)
    Gratulálok teljes szívemből! Remélem hamarosan élőben is megtehetem.
    Amúgy a nyolc az egyik kedvenc számom, szerencsét is hoz, remélem neked is!
    ja és SÜTIIIIII:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán, élőben megleplek valamivel. Mert azért gondolatban már készülök. :D
      Köszönöm! :)
      <3

      Törlés