2013. szeptember 30., hétfő

Ecce Ego VI.



Hú, most ég a pofám igazán. Ebben a hónapban nem volt Ecce Ego!!!! :O

Most pótolok, és nem a hagyományos módon, hogy csak három vagy öt, hanem helyből tíz dolgot fogtok kapni. Ez a sorozat azt hiszem, péntekenként lesz esedékes októbertől. A bejegyzések is jönni fognak szépen, pusztán arról van szó, hogy most beszorultam a saját időmbe a szomszéd néni miatt, és egyszerűen, nem volt keretem a bejegyzésekre. Na, de majd októbertől máshogy lesz!

Lássuk a mostani penzumot!



Imádom a metált. – Szerintem, ez megint mindenkinek evidens, aki folyamatosan olvas annak ellenére, hogy a sok írás miatt nehezen vagyok követhető. De ezen nőttem fel, minden válfaját két kanállal falom. Zeneszerető vagyok, kevés az olyan, amivel nem vagyok képes egy helyiségben megmaradni. Metál viszont, minden hangulatomban van. Így alakult. Mondjuk az egész családom metálfaló (mint egy fantasy lény – elképzelem, ahogy eszik a vascsöveket Vasudvartban)


Félek egyedül lenni. – Nem fizikailag, mert néha kell, hogy ne lihegjen mindenki a nyakamba, bármennyire szeretem. Ebből is megárt a sok, mert volt egy időszak, amikor visszafejlődött a beszélőkém, viszont érzelmileg-lelkileg egyedül lenni, feltöltetlenül… na, attól félek igazán. S aki ezt tudja rólam, az csúnyán ki is használja.


Imádom a horrort. – Van valami abban, hogy amit olvasol a terhesség alatt, az hatással lesz a babára. Anyukám folyamatosan horrort olvasott, és az orvos nem is dicsérte meg érte. Én pedig, mióta az eszemet tudom, nézem őket. Most már nem a trancsírpancs vonz (vér, vér, belek és vér), hanem a lélektani horror. Ettől még nem tartom magam aberráltnak. A zene mellett a filmek a gyengéim még, és két lábon járó lexikon vagyok ebből is.


Plüssel alszom. – Egészen pontosan egy plüss kacsával, aki a Trudi névre (ez a márkája) hallgat, lassan két éves lesz. Mr. A-tól kaptam, és sokat játszunk vele. Igen, szoktuk beszéltetni és hasonlók. Szerintem ennek a kacsának már lelke van. Nyomokban a blogon is fellelhető.


Szeretem az esőt. – Szeretek ázni. A vihart nem annyira, de az esőt, legyen hideg vagy meleg, akkor is van, hogy fogom magam, és kiállok. Van valami lélektisztító, gondolatszétválasztó hatása a számomra.


Unikornis vagyok. – Jó, nem, de egyszer valaki azt mondta, hogy rózsaszín sárkány vagyok eredeti valómban. És tényleg egyszer mondta egy kissrác az anyjának, hogy „nézze meg a néni rózsaszín szárnyait”. Lehet, hogy ezért szeretnek a gyerekek, és lehet, hogy ezért néz barátnőm KicsiSzépe is a hátam mögé folyamatosan.


Fogyni próbálok. – Mióta az eszemet tudom. Csak nem mindegy, hogy miért, és hogyan. Most azt hiszem, ráléptem a helyes útra.



Imádom a South Parkot. – De komolyan. A kedvencem természetesen Cartmen és Kenny. Nagyon sokat szoktunk Mr. A-val és a barátaival idézgetni egymásnak ebből a mesesorozatból (?!).


Szeretem a csokit. – Olyan ez nekem, mint drogosnak a hernyó. Hajtóerő, és ha valaki el akarja venni, ami nálam van, megütöm. De képes vagyok leszállni bármilyen járműről, hogy vegyek magamnak csokit. Ez függőség? Akkor, Dóri vagyok, 26 éves, budapesti lakos, és csokoládéfüggő.


Gondolatban embereket ölök. – Most őszintén, ki nem? Mert ha valami bánt, akkor gondolatban revansot vehetek nem? Az még nem jelenti azt, hogy meg is tenném. Nekem erre van az írás. Ott azt csinálok mindenkivel, amit akarok. Oh, és hogy most a pisztoly csöve rád néz, nem azt jelenti, hogy téged szeretnélek kivégezni. :P

Van valami egyezés, vagy éppen más gondolat?

Holnap jövök egy hóösszesítővel!
Puszi

12 megjegyzés:

  1. A fele stimmel. Annyi, hogy én néha nem kinyírok embereket, hanem csak fejbevágom őket. :D Vagy éppen ami az adott helyzetben a legtesthezállóbb lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól függ általában, hogy mennyire érintett meg, mennyire zaklatott fel. Van, hogy elmegyek mellette, de néha kritikus állapotok uralkodnak a fejemben napokig. :)

      Törlés
  2. Szia!
    Bocsi az offért, egy kezdeményezésre szeretnélek meghívni, részleteket itt találsz: http://nallag.blogspot.hu/2013/09/i-prefer-happiness.html

    VálaszTörlés
  3. Végre valaki, aki megérti, milyen felemelő érzés az esőben állni! :D Azt hittem, hogy én vagyok túl bonyolult, hogy senki sem érti meg, miért is jó ronggyá ázni és közben lesni ki a fejedből.
    Engem inkább megnyugtat, mint sem lélektisztító. Valahogy olyankor minden tökéletes, egész, és bár soha ne lenne vége, az igazi lelki béke számomra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A megnyugtatás is lélekemelő tud lenni. :)

      Törlés
  4. Én is imádom az esőt. Még mikor Siófokra jártam suliba így ősz elején/közepén állandóan esett reggelente az eső. Egyszerűen felülmúlhatatlanan érzés volt olyankor besétálni a suliba. Senki nem volt az utcákon rajtam kívül, csend volt csak az eső halk, monoton kopogását lehetett hallani. Olyankor mindig kikapcsolt az agyam, csak mentem és élveztem a "csendet".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet gondolkodni, és ameddig ázol, addig nincs külvilág! :)

      Törlés
  5. I love the rain, chocolate and horror movies too!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. It's good to read and thank you!

      Kisses,
      Dóri

      Törlés
  6. emlékszel gimiben hány embert öltünk meg gondolatban... ??? :D és sajnos egyik sem sikerült... :) Puszi

    VálaszTörlés